Dat vind ik dan ook wel weer leuk, dat ik beduidend rimpellozer ben dan een hoop vrouwen van mijn leeftijd, maar ik weet ook dat dat gewoon mazzel in de genen is (in dit geval die van m'n moeder, en zeker niet van m'n vader), en dat een stevige huid (die heb ik overalquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten als je 20 bent. Dan ziet iedereen er nog leuk uit. Als je 40+ bent is het wel wat bijzonders en niet makkelijk vast te houden hoor
. Ik ben er trots op dat ik er nog uit zie zoals ik er uit zie, zonder direct naar fillers en ander meuk te hoeven grijpen.
Nouja, weet niet, ook bij 40+ zie ik genoeg vrouwen die er goed/mooi uitzien. Heb nooit begrepen waarom veel vrouwen over het algemeen dan als lelijk worden gezien, want dat is gewoon niet waar vind ik. Ook met hangende ogen en rimpels kan je gewoon aantrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten als je 20 bent. Dan ziet iedereen er nog leuk uit. Als je 40+ bent is het wel wat bijzonders en niet makkelijk vast te houden hoor
. Ik ben er trots op dat ik er nog uit zie zoals ik er uit zie, zonder direct naar fillers en ander meuk te hoeven grijpen.
Maar als het wel iets is waar je (mede) op gekozen wordt, is het dan niet gewoon een van de dingen die je te bieden hebt?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:01 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nouja, weet niet, ook bij 40+ zie ik genoeg vrouwen die er goed/mooi uitzien. Heb nooit begrepen waarom veel vrouwen over het algemeen dan als lelijk worden gezien, want dat is gewoon niet waar vind ik. Ook met hangende ogen en rimpels kan je gewoon aantrekkelijk zijn.
Ik vind aantrekkelijkheid gewoon niet iets wat ik te bieden heb. Zoveel mensen zijn aantrekkelijk enzo.
Ah, ik begrijp dat je eigenlijk geen antwoord mag geven op de vraag in de OP.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:56 schreef Rucola het volgende:
[..]
Het is beleefder en normaler om gewoon bedankt te zeggen, inderdaad.
Het is natuurlijk wel prettig als je je partner fysiek aantrekkelijk vindtquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:01 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant zie ik dat weer niet als iets wat ik een man "te bieden" heb, maar hij ziet dat dus kennelijk wel zo, want ik ga er vanuit dat dat onder de categorie "lekker ding" valt.
Gewoon van die cliche lijstjes posten is het doel van dit topic toch.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je eigenlijk geen antwoord mag geven op de vraag in de OP.
Mag je wel zeggen dat je intelligent bent?
Een mooie auto hebt?
Gevoel voor humor hebt? (Whut, een vrouw met humor? Yeah right)
Wat mag je eigenlijk wel zeggen op de vraag "Wat heb je een man te bieden?"
Waar haal je precies uit dat je geen antwoord mag geven? Je moet zelf weten of je antwoord geeft en wat voor antwoord je geeft.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp dat je eigenlijk geen antwoord mag geven op de vraag in de OP.
Mag je wel zeggen dat je intelligent bent?
Een mooie auto hebt?
Gevoel voor humor hebt? (Whut, een vrouw met humor? Yeah right)
Wat mag je eigenlijk wel zeggen op de vraag "Wat heb je een man te bieden?"
Oh, kont en tieten dus.... en ik wil ook nog wel een biertje voor je halen als jij de bitterballen regelt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon van die cliche lijstjes posten is het doel toch van dit topic.
Maar als je antwoord geeft dan mag je eigenlijk niets zeggen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef Rucola het volgende:
[..]
Waar haal je precies uit dat je geen antwoord mag geven? Je moet zelf weten of je antwoord geeft en wat voor antwoord je geeft.
Je legt me echt allemaal woorden in m'n mond.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je antwoord geeft dan mag je eigenlijk niets zeggen?
Want als je werkelijk je positieve dingen noemt dan ben je arrogant?
Dit is volgens mij precies waarom vrouwen het in salarisonderhandelingen vaak een stuk beroerder doen dan mannen.
Tering man, dat heb ik nooit gewetenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:13 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat ik nu nog zo hoog scoor als toen ik 28 was.
Wat concentratieproblemen tegenwoordig, maar het kan best zijn dat dat weinig invloed heeft op een test, maar wel dat ik IRL niet meer uit m'n woorden kom.
Waar ik soms "de dinges" zeg als ik niet meer op een simpel woord kan komen, kan het natuurlijk best zijn dat ik in een multiplegok test zo zie dat A²+B²=C² het antwoord is op de vraag hoe je de schuine kant van een driehoek berekent.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon van die cliche lijstjes posten is het doel van dit topic toch.
Niet perse, iemand die niet mee doet met dit soort dingen zou al genoeg zijn, compensatiedrang en opscheppen (want dat is dit topic gewoon) is voor mensen die iets tekort komen (man/vrouw)quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, kont en tieten dus.... en ik wil ook nog wel een biertje voor je halen als jij de bitterballen regelt.
Slotje! [ afbeelding ]
Geef dan gewoon eens antwoord op mijn vraag "Wat mag je wel antwoorden op de vraag wat je pluspunten zijn?"quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je legt me echt allemaal woorden in m'n mond.
Alles 'mag'. Ik vind het voor mezelf niet iets wat ik te bieden heb. Als jij dat van jezelf vindt, is dat voor jou gepast en moet je dat gewoon benoemen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geef dan gewoon eens antwoord op mijn vraag "Wat mag je wel antwoorden op de vraag wat je pluspunten zijn?"
Want we hebben net gezien dat je het niet gepast vindt je uiterlijk te noemen.
Mag je je intelligentie wel noemen als pluspunt?
Je vermogen?
Je kookvaardigheid?
Je bedprestaties?
Wat mag wel, wat mag niet?
Je F-cup? Of mag je je borsten alleen als pluspunt noemen als je een B-cup hebt?
Nou, niet noodzakelijkerwijs, ik zou eigenlijk graag een woonkeuken hebben, met internet uiteraardquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet perse, iemand die niet mee doet met dit soort dingen zou al genoeg zijn, compensatiedrang en opscheppen (want dat is dit topic gewoon) is voor mensen die iets tekort komen (man/vrouw)
Sorry, niet van het bier
Slotje had al in topic 1 gemogen, maar vrouwen mogen tegenwoordig de keuken uit heb ik vernomen.
Maar als je dat doet, dan vind jij het vreemd dat iemand dat als een pluspunt beschouwt....quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:19 schreef Rucola het volgende:
[..]
Alles 'mag'. Ik vind het voor mezelf niet iets wat ik te bieden heb. Als jij dat van jezelf vindt, is dat voor jou gepast en moet je dat gewoon benoemen.
Ja, het lijkt mij niet bijzonder om aantrekkelijk te zijn, zeg maar. Al helemaal niet voor je partner. Het was gekker geweest als je partner zegt: schat, je hebt een hoofd om op te schieten... Maar je karakter is top.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar als je dat doet, dan vind jij het vreemd dat iemand dat als een pluspunt beschouwt....
Maar waarom? wat is er mis mee om te weten dat je aantrekkelijk bent en het dus eens te zijn met die persoon die jou aantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:56 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zelfs als iemand "Wat ben jij dom zeg!" zegt.... als je het daar mee eens bent worden zo ook kwaadquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom? wat is er mis mee om te weten dat je aantrekkelijk bent en het dus eens te zijn met die persoon die jou aantrekkelijk vind.
Waarom mag een ander ons wel openlijk complimenteren maar mogen wij onszelf niet openlijk complimenteren of het eens zijn met iemand die je een compliment geeft.
Dat is toch raar, alsof je maar dankbaar moet zijn dat iemand je een compliment geeft maar je het er eigenlijk niet mee eens zou zijn.
Als je een mooie nieuwe auto hebt en iemand geeft daar een compliment over ben je het daar toch ook mee eens?
Als je een nieuwe gave baan heeft en iemand geeft daar een compliment over mag je toch ook gewoon aangeven dat je het daar mee eens bent.
Maar als het over je intelligentie of uiterlijk gaat mag het niet, tenzij het negatief is, dan mag je het er wel mee eens zijn, ga je daar tegenin ben je vaak ook nog uit de hoogte en arrogant.
Ik vind het vrij logisch en sociaal dat zodra iemand jou een welgemeend compliment geeft, je daar 'bedankt' op zegt. Zo ben ik opgevoed. Waarom zou iemand moeten weten dat je jezelf aantrekkelijk vindt? Lekker boeiend. Verder ben ik echt wat te nuchter voor dit soort discussies denk ik. Wat een geanalyseer om helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waarom? wat is er mis mee om te weten dat je aantrekkelijk bent en het dus eens te zijn met die persoon die jou aantrekkelijk vind.
Waarom mag een ander ons wel openlijk complimenteren maar mogen wij onszelf niet openlijk complimenteren of het eens zijn met iemand die je een compliment geeft.
Dat is toch raar, alsof je maar dankbaar moet zijn dat iemand je een compliment geeft maar je het er eigenlijk niet mee eens zou zijn.
Als je een mooie nieuwe auto hebt en iemand geeft daar een compliment over ben je het daar toch ook mee eens?
Als je een nieuwe gave baan heeft en iemand geeft daar een compliment over mag je toch ook gewoon aangeven dat je het daar mee eens bent.
Maar als het over je intelligentie of uiterlijk gaat mag het niet, tenzij het negatief is, dan mag je het er wel mee eens zijn, ga je daar tegenin ben je vaak ook nog uit de hoogte en arrogant.
Maar dat is niet waar dit topic over gaat hè... dit gaat over je pluspunten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:37 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch en sociaal dat zodra iemand jou een welgemeend compliment geeft, je daar 'bedankt' op zegt. Zo ben ik opgevoed. Waarom zou iemand moeten weten dat je jezelf aantrekkelijk vindt? Lekker boeiend. Verder ben ik echt wat te nuchter voor dit soort discussies denk ik. Wat een geanalyseer om helemaal niks.![]()
Ik vind het trouwens ook niet normaal om te zeggen dat je jezelf niet aantrekkelijk of wat dan ook vindt. Wat is er moeilijk aan om een complimentje gewoon in ontvangst te nemen, denk ik dan
Ik heb nu volgens mij echt al vier keer gezegd dat je lekker moet benoemen wat je wil benoemen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar dat is niet waar dit topic over gaat hè... dit gaat over je pluspunten.
Die mag je dus wel hebben, en zelfs complimenten daarover dankbaar in ontvangst nemen, maar je mag ze niet noemen als gevraagd wordt wat ze zijn?
Maar in dit topic is gevraagd wat je pluspunten zijn, wat heb je te bieden aan een man.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:37 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik vind het vrij logisch en sociaal dat zodra iemand jou een welgemeend compliment geeft, je daar 'bedankt' op zegt. Zo ben ik opgevoed. Waarom zou iemand moeten weten dat je jezelf aantrekkelijk vindt? Lekker boeiend. Verder ben ik echt wat te nuchter voor dit soort discussies denk ik. Wat een geanalyseer om helemaal niks.![]()
Ik vind het trouwens ook niet normaal om te zeggen dat je jezelf niet aantrekkelijk of wat dan ook vindt. Wat is er moeilijk aan om een complimentje gewoon in ontvangst te nemen, denk ik dan
Maar zodra je dat doet, dan geef jij hier commentaar dat je dat niet over jezelf zou moeten zeggen...quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik heb nu volgens mij echt al vier keer gezegd dat je lekker moet benoemen wat je wil benoemen.
Volgens mij valt dat echt reuze mee. Als jij jezelf aantrekkelijk vindt is dat gewoon prima en juíst mooi lijkt me. Het wordt vooral lachwekkend als je dat aan mensen gaat verkondigen. En dán gaan mensen je arrogant vinden. Maar dat lijkt mij ook niet gek; niemand zit erop te wachten dat iemand (steeds) verkondigt zichzelf lekker, super intelligent of superleuk te vinden. Hoera voor jou, maar het interesseert de meeste mensen gewoonweg niet. Maar joh, jezelf aantrekkelijk of intelligent vinden is niks mis mee en zelfs gewenst vind ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar in dit topic is gevraagd wat je pluspunten zijn, wat heb je te bieden aan een man.
Als ik zou zeggen, een stevige cup DD, was daar ook negatief op gereageerd, maar ik heb ze wel en ik vind het aardige pluspunten van mezelf, maar dat mag ik niet zeggen want dan ben ik arrogant.
En als iemand mij een compliment geeft zeg ik ook gewoon dank je wel, maar dat is het punt ook niet, het punt is dat jezelf aantrekkelijk vinden, zelfs als daar gevraagd wordt, niet wenselijk is.
Je ziet het ook in topics wat bijvoorbeeld gaat over IQ, zegt iemand een lager dan gemiddeld IQ te hebben, komt daar negatieve reacties op, zegt iemand een gemiddeld IQ te hebben, dan is het goed, zegt iemand een hoger IQ te hebben dan is het ook niet goed en komen er negatieve reacties.
Je moet gewoon gemiddeld zijn, anders ben je onzeker of arrogant en dat is niet goed.
En je moet bier en bitterballen brengenquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar in dit topic is gevraagd wat je pluspunten zijn, wat heb je te bieden aan een man.
Als ik zou zeggen, een stevige cup DD, was daar ook negatief op gereageerd, maar ik heb ze wel en ik vind het aardige pluspunten van mezelf, maar dat mag ik niet zeggen want dan ben ik arrogant.
En als iemand mij een compliment geeft zeg ik ook gewoon dank je wel, maar dat is het punt ook niet, het punt is dat jezelf aantrekkelijk vinden, zelfs als daar gevraagd wordt, niet wenselijk is.
Je ziet het ook in topics wat bijvoorbeeld gaat over IQ, zegt iemand een lager dan gemiddeld IQ te hebben, komt daar negatieve reacties op, zegt iemand een gemiddeld IQ te hebben, dan is het goed, zegt iemand een hoger IQ te hebben dan is het ook niet goed en komen er negatieve reacties.
Je moet gewoon gemiddeld zijn, anders ben je onzeker of arrogant en dat is niet goed.
Nee hoor. Als je terugleest dan zie je dat mijn reactie op een geschetst voorbeeld is. Daarna kwam jij met allerlei vreemde aannames.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar zodra je dat doet, dan geef jij hier commentaar dat je dat niet over jezelf zou moeten zeggen...
Oh ja, en bier en bitterballen natuurlijk, duh!!quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je moet bier en bitterballen brengen
Volgens mij zijn dit je eerste vier reacties in dit topic....quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:53 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee hoor. Als je terugleest dan zie je dat mijn reactie op een geschetst voorbeeld is. Daarna kwam jij met allerlei vreemde aannames.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:45 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar waarom zou je ook over jezelf zeggen dat je slim en/of aantrekkelijk bent? Nergens voor nodig, zou je denken.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dan geef ik geen antwoord, maar dan vind ik mijn zogenaamde aantrekkelijkheid niet iets wat rete bijzonder is.Ik vind het fijner om dingen te bieden te hebben waarvan het niet makkelijk is om ze te hebben, zeg maar.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Moet iemand zelf weten, ikzelf heb die behoefte gewoon helemaal niet. Dus dan vind ik het gek/bijzonder om te lezen/horen dat andere mensen dat wel hebben. Ik vind het onnodig - voor mezelf dan.
En dat begon helemaal niet met een geschetst voorbeeld, ik heb je eigenlijk nog niets zien posten dat iets anders is dan commentaar op degenen die gewoon antwoord geven op de vraag van het topic.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:56 schreef Rucola het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik je lijstje gemist heb, maar idd nog jammerder dat je zoiets niet gewoon kunt posten zonder van dat nutteloze gezeik te krijgen dat je dat soort dingen niet over jezelf hoort te zeggen....quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:00 schreef Tinkepink het volgende:
Toch grappig. Deze hele discussie is precies de reden waarom alles ik al weer snel weggehaald heb. Had het net zo goed kunnen laten staan: fijn lijstje om te lezen als ik eens een off day heb (ja, die heb ik ook weleens, niets menselijks is mij vreemd).
Ik zat net nog even na te denken over waarom mijn man blij met mij is.
Naast de punten uit de verwijderde post (wat overigens gewoon een bewerking is van een lijstje is dat mijn man ooit voor mij heeft opgesteld), kan ik er nog een paar toevoegen.
Zo accepteer ik hem zoals hij is. Zal ik nooit zeuren over verkeerde sokken, kleding of sandalen, kijk ik door de puinzooi heen die hij en de kinderen van het huis weten te maken, laat ik hem onze kinderen opvoeden zoals hij vindt dat het moet, kunnen we goed met elkaar praten, ben ik heel easy going, geef ik gemeende complimentjes, ben ik niet jaloers of bezitterig en waardeer mijn man om wie hij is.
Maar eerlijk? Deze punten vind ik minder mijn verdienste dan onze gezamenlijke verdienste. Het is gewoon het resultaat van jaren samen in investeren in een relatie. Al die andere punten zijn de redenen waarom hij ooit verliefd op me is geworden, dit zijn de punten waarom we nog samen zijn. Bier, voetbal en bitterballen zijn geen thema bij ons trouwens.
Ik vind dit toch echt een geschetst voorbeeld. Daarna betrokken jullie mijn reactie allemaal op het onderwerp van het topic, namelijk dat het hier wordt gevraagd. Terwijl ik reageerde op iemand die een voorbeeld geeft van dat ze zégt dat je niet mag zeggen dat je jezelf aantrekkelijk vindt, dat is volgens haar algemeen zo. Ik raageerde gewoon puur op die post, los van dat het hier gevraagd wordt. Maar puur op wat zij zegt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mee eens, en het gekke is dat als iemand zegt dat je slim of aantrekkelijk bent je dankbaar moet reageren, maar als je van jezelf zegt dat je slim of aantrekkelijk bent wordt dat bestraft want dan ben je arrogant.
Maar onzekerheid vinden velen ook weer een slechte/geen goede eigenschap.
Dus je moet zelfverzekerd zijn maar je mag er niet voor uitkomen.
Ik weet het niet helemaal zeker of jij het was (heb niet op de usernaam gelet en ben te lui om terug te lezen, dat is dan weer een minpuntjequote:Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt een geschetst voorbeeld. Daarna betrokken jullie mijn reactie allemaal op het onderwerp van het topic, namelijk dat het hier wordt gevraagd. Terwijl ik reageerde op iemand die een voorbeeld geeft van dat ze zégt dat je niet mag zeggen dat je jezelf aantrekkelijk vindt, dat is volgens haar algemeen zo. Ik raageerde gewoon puur op die post, los van dat het hier gevraagd wordt. Maar puur op wat zij zegt.
Maar ik vind jou, en dat meen ik echt, vermoeiend. Je wil altijd gelijk hebben en doet echt allerlei aannames terwijl ik ze echt nooit heb opgeschreven en ook nu denk je te weten wat ik bedoel.
Echt niemand heeft gezegd dat iemand het niet zou mogen zeggen of dat mensen arrogant zijn. Althans niet in het laatste gedeelte. Ik vind je een beetje eng om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik je lijstje gemist heb, maar idd nog jammerder dat je zoiets niet gewoon kunt posten zonder van dat nutteloze gezeik te krijgen dat je dat soort dingen niet over jezelf hoort te zeggen....
Gebrek aan zelfvertrouwen vind ik dan weer een hele trieste eigenschap, vooral als het gecompenseerd wordt met uithalen naar mensen die dat wel hebben, maar dat is een ander arrogant noemen vaak ook al.
Ik heb niks van jouw lijstje gelezen, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker of jij het was (heb niet op de usernaam gelet en ben te lui om terug te lezen, dat is dan weer een minpuntje), maar kan het zijn dat je reageerde op een post van mij? Als jij dat inderdaad was, kreeg ik inderdaad het gevoel dat je het maar raar vind dat ik van mezelf zeg dat ik er goed uitzie. En ja, ik kreeg er inderdaad het gevoel van dat jij vindt dat ik dat eigenlijk niet mag zeggen.
Ik zie nu dat je op snakelady reageerde (toch maar even teruggescrolled). Het was overigens wel een van de punten op mijn lijstje. Dus vandaar mijn verwarring.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik heb niks van jouw lijstje gelezen, dus geen idee waar je het over hebt.
O, dan begrijp ik eigenlijk niet dat je het op jezelf betrok iddquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je op snakelady reageerde (toch maar even teruggescrolled). Het was overigens wel een van de punten op mijn lijstje. Dus vandaar mijn verwarring.
Jij zegt dat ik aannames maakt, maar ik had het niet eens persoonlijk over jou, er staat toch echt iemand, ik had het eigenlijk eerder over de persoon die vroeg of ze er ooit van beschuldigd is arrogant te zijn en gewoon in zijn algemeen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:08 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik vind dit toch echt een geschetst voorbeeld. Daarna betrokken jullie mijn reactie allemaal op het onderwerp van het topic, namelijk dat het hier wordt gevraagd. Terwijl ik reageerde op iemand die een voorbeeld geeft van dat ze zégt dat je niet mag zeggen dat je jezelf aantrekkelijk vindt, dat is volgens haar algemeen zo. Ik raageerde gewoon puur op die post, los van dat het hier gevraagd wordt. Maar puur op wat zij zegt.
Maar ik vind jou, en dat meen ik echt, vermoeiend. Je wil altijd gelijk hebben en doet echt allerlei aannames terwijl ik ze echt nooit heb opgeschreven en ook nu denk je voor mij te kunnen zeggen wat ik bedoel.
En toch, er wordt vaak genoeg geklaagd over vrouwen die in een relatie dan ineens niet meer hun best doen om er goed uit te zien, haar kort knippen etc. Zo vanzelfsprekend is het dan niet dat je er moeite voor blijft doen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:23 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij niet bijzonder om aantrekkelijk te zijn, zeg maar. Al helemaal niet voor je partner. Het was gekker geweest als je partner zegt: schat, je hebt een hoofd om op te schieten... Maar je karakter is top.
Maar goed, dat is per persoon anders.
Zelfvertrouwen, dat is zeker een pluspunt. Ik heb het niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Geen arrogantie. Ben namelijk niet arrogant. Dit soort opmerkingen is trouwens wel de reden geweest dat ik mijn post weer weggehaald heb: er wordt gevraagd wat je een man te bieden hebt, en als je dan eerlijk bent, wordt je arrogantie verweten. Heb wel zelfvertrouwen
![]()
En ja. Mensen worden altijd beïnvloed door iemands uiterlijk. Nogal een open deur he?
Ik omschrijf dat als: Het hebben van een positief zelfbeeld, ongeacht wat anderen van je denken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:05 schreef Lokasenna het volgende:
Zelfvertrouwen is ook weer zo'n lekker vaag begrip.
Oh, als het per se positief moet zijn heeft bijna iedereen die zelfvertrouwen heeft dat volledig onterecht.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik omschrijf dat als: Het hebben van een positief zelfbeeld, ongeacht wat anderen van je denken.
Wat zou jouw omschrijving dan zijn?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, als het per se positief moet zijn heeft bijna iedereen die zelfvertrouwen heeft dat volledig onterecht.
Je betwijfelt het te betwisten? Oke, is goed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat zou jouw omschrijving dan zijn?
Ik betwijfel je stelling trouwens te betwisten. En weet je, het is eigenlijk ook niet zo interessant wat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |