Dat is wel de pest van deze tijd ja. Tsjakkaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat tevreden met jezelf zijn lijkt wel een verplichting.
Ik heb niet eens zin om het te proberen te zijn.
Maar het ging volgens mij al niet meer over uiterlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar wat jij niet mooi vind kan een ander nog wel mooi vinden aan zichzelf, jouw mening over een persoon is niet universeel de maatstaf.
Stel voor ik vind mijzelf mooi en heb daardoor zelfvertrouwen, maar jij ziet dingen aan mij die jij niet mooi vind, dan betekend dat nog niet dat het niet mooi is en dat die persoon dus geen zelfkennis heeft.
En iedereen heeft wel iets wat diegene niet mooi vind aan zichzelf maar overall gezien toch zeer tevreden zijn met zichzelf.
Prima. Maar dat negatieve lijkt me wel vermoeiend, zeg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat tevreden met jezelf zijn lijkt wel een verplichting.
Ik heb niet eens zin om het te proberen te zijn.
Oh...ik had wat reacties gemist en heb maar even snel teruggelezen, ik zal eens beter teruglezen dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:50 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar het ging volgens mij al niet meer over uiterlijk.
En als je het eenmaal bent, moet je het iedereen laten weten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel de pest van deze tijd ja. Tsjakkaaaaaaaa!
Dat bedoel ik. The finer things in lifequote:Op zaterdag 19 september 2015 16:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meer is niet nodig.
Opgelost, slotje.
Jep, iedereen die tevreden is laat dat altijd aan iedereen weten. Klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je het eenmaal bent, moet je het iedereen laten weten.
Het is op het moment wel een van de belangrijkste maatstaven van succes. Veel mensen denken dan dat ze zelfvertrouwen hebben, maar eigenlijk zijn ze ook maar gewoon bezig met acceptatie door de (rest van de) groep.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben zo onzeker als de pest. Zit in m'n aard, maar er zijn wel dingen waar ik positief over ben/mag zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is op het moment wel een van de belangrijkste maatstaven van succes. Veel mensen denken dan dat ze zelfvertrouwen hebben, maar eigenlijk zijn ze ook maar gewoon bezig met acceptatie door de (rest van de) groep.
Toch knap dat jij voor anderen denkt te kunnen bepalen dat ze denken zelfvertrouwen te hebben en het niet echt hebben. Chapeau.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is op het moment wel een van de belangrijkste maatstaven van succes. Veel mensen denken dan dat ze zelfvertrouwen hebben, maar eigenlijk zijn ze ook maar gewoon bezig met acceptatie door de (rest van de) groep.
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zo onzeker als de pest. Zit in m'n aard, maar er zijn wel dingen waar ik positief over ben/mag zijn.
Beetje tegenwicht aan de cynische pessimisten die het leven allemaal maar kut vinden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef Rucola het volgende:
[..]
Jep, iedereen die tevreden is laat dat altijd aan iedereen weten. Klopt.
Ik loop altijd met een bord om mijn nek met ''ik heb zelfvertrouwen'' en daaronder mijn pluspunten, jij niet dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben het een keer met je eens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Toch knap dat jij voor anderen denkt te kunnen bepalen dat ze denken zelfvertrouwen te hebben en het niet echt hebben. Chapeau.
Ik was altijd erg onzeker, gek genoeg is dat minder geworden naarmate ik ouder ben geworden, ik ben echt niet achterlijk, natuurlijk weet ik dat ik er 10 jaar geleden beter uitzag, maar ik heb nu andere kwaliteiten waardoor ik toch zelfverzekerder ben.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zo onzeker als de pest. Zit in m'n aard, maar er zijn wel dingen waar ik positief over ben/mag zijn.
Misschien niet letterlijk, maar je presenteert je wel ongeveer zo op FOK!quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik loop altijd met een bord om mijn nek met ''ik heb zelfvertrouwen'' en daaronder mijn pluspunten, jij niet dan?
Ik ben ook de laatse jaren pas zelfverzekerder geworden. Over mijn uiterlijk juist pas met het ouder worden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik was altijd erg onzeker, gek genoeg is dat minder geworden naarmate ik ouder ben geworden, ik ben echt niet achterlijk, natuurlijk weet ik dat ik er 10 jaar geleden beter uitzag, maar ik heb nu andere kwaliteiten waardoor ik toch zelfverzekerder ben.
Maar ik zie dat ook bij mijn moeder bv, die is bijna 60 en ook vrij zelfverzekerd, ik vind dat een mooi iets.
Ja klopt, waarom niet?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien niet letterlijk, maar je presenteert je wel ongeveer zo op FOK!
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook de laatse jaren pas zelfverzekerder geworden. Over mijn uiterlijk juist pas met het ouder worden.
Je mag dat niet zeggen, alleen vrouwen mogen dat hier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook de laatse jaren pas zelfverzekerder geworden. Over mijn uiterlijk juist pas met het ouder worden.
Ja ik ben man.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:05 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Maar jij bent man toch? Mannen worden vaak ook aantrekkelijker naarmate ze ouder worden.
En vrouwen kunnen dat ook wel overigens, een rimpel hier en daar vind ik niet lelijk.
Omdat er een aantal schreeuwers zijn die een topic komen verzieken?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:25 schreef Copycat het volgende:
Oh, en een deel drie lijkt me volkomen overbodig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |