Wat handig allemaal zeg, ik ben nieuw op fok. Thanks en de groetjes van Luna!quote:Op dinsdag 15 september 2015 02:11 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee daar moet je bij VRIDZ zijn: V&A / [TK] Luxe velours bank met poef, gratis bezorging
Grappig dat jij allemaal gedrag noemt en anderen karaktereigenschappenquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef agter het volgende:
Ik wil wel een duit in het zakje doen:
Mijn inkomen is genoeg om serieus geld binnen te brengen.
Ik houd van lekker koken. Neem daar gerust in het weekend uren de tijd voor.
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.
Ik hou ook van trio's: MVV that is.
Maar ik hou niet van het huishouden. Daar heb ik een hulp voor.
En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.
En in discussies geef ik hem op het einde altijd gelijk. Haha!
En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef agter het volgende:
Ik houd van sex. Ook midden in de nacht. Je mag me altijd wakker likken, en anders dring ik me wel op.
We zijn al jaren samen, maar ik ben niet jaloers als hij eens wat buiten de deur doet.
En ik hou van classy dingen: je man verwennen. Linegerie, lapdance, goed uit eten.
Als hij moe uit zijn werk komt en ik ben al thuis, sta ik klaar met een pilsje, of een goed glas wijn.
En na alle jaren met hem wil ik er nog steeds goed uitzien, voor hem. Geen uggs, etc. Maar wel strakke jeans en een normaal BMI.
elke vrouw die dat te bieden heeft mag van mij wel verdwijnenquote:Op dinsdag 15 september 2015 01:06 schreef eefje801 het volgende:
of houten "home" bordjes aan de muur
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:43 schreef Re het volgende:
[..]
elke vrouw die dat te bieden heeft mag van mij wel verdwijnen
en ik vind dit een leuk topic, veel voorspelbare reacties, je zou denken dat vrouwen hetzelfde zouden kunnen bieden als mannen maar dat is in de praktijk toch niet echt op een lijn te vinden. Tenzij je in (goede) een relatie zit, dan is die lijn prima
Ditquote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven![]()
!
Ja, hahaha, dat zal vast de reden zijn voor de "bitse" reacties. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Robuustheid het volgende:
Wel een nuttig topic, terecht punt die TS aansnijdt. Het verbaast mij ook regelmatig, dat de punten van de man moeten afkomen, terwijl het in een relatie toch om gelijkwaardigheid gaat. Dan zou een vrouw ook wat moeten kunnen bieden, lijkt mij.
Maar gezien de vrij bitse reacties van de vrouwelijke users hier richting TS, lijkt het mij een onderwerp dat nog in taboe sfeer verkeert, wat in deze tijd toch wel opvallend is.
Die reacties komen voornamelijk op de mannen die moeite met versieren hebben (zie gelijknamig topic). Zulke vrouwen heb ik er nog niet langs zien komen, anders zouden ze wellicht soortgelijke reacties krijgen. Ik weet wel dat ik mezelf lange tijd geen relatiemateriaal heb gevonden om die reden.quote:Op maandag 14 september 2015 22:22 schreef Robuustheid het volgende:
Wel een nuttig topic, terecht punt die TS aansnijdt. Het verbaast mij ook regelmatig, dat de punten van de man moeten afkomen, terwijl het in een relatie toch om gelijkwaardigheid gaat. Dan zou een vrouw ook wat moeten kunnen bieden, lijkt mij.
Maar gezien de vrij bitse reacties van de vrouwelijke users hier richting TS, lijkt het mij een onderwerp dat nog in taboe sfeer verkeert, wat in deze tijd toch wel opvallend is.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:06 schreef eefje801 het volgende:
Maar net waar je van houdt. Hou niet van familiebijeenkomsten met boerengolf maar wel veel van mijn familie, niet van huishoudbeurzen en deel en winacties of houten "home" bordjes aan de muur maar heb wel een heel gezellig huis. Heb een eigen leven maar genoeg tijd over of vrij te maken. Heb best wel eens humor, brede interesses, een goede algemene ontwikkeling. Schijn ook lief te kunnen zijn. Zorgzaam..breed begrip inderdaad. Iemand met iets verrassen, iets koken wat iemand lekker vindt, dat soort dingen. Als je het goed nagaat is het niet zo uniek allemaal, net als de rest van de posts![]()
Denk wel dat de verantwoordelijkheid dragen voor jouw "deel" van de relatie soms vergeten wordt, door beide partijen. Een beetje de ik-cultuur: "Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!" Terwijl het mooie aan een relatie is dat je niet alles op een weegschaal legt en soms ook gewoon altruïstisch bent. Misschien is dat ook iets dat met de jaren komt.
strookt niet echt met wat je hier zei:quote:Het zou pas echt kloppen als je nu ook een soortgelijk topic voor mannen maakt waarin ze beschrijven wat ze te bieden hebben. Maar da's een kleine kanttekening.
quote:Ik heb dat nodig, jij geeft mij dat...oh moet ik jou ook iets geven? Ja, eerlijk oversteken!"
Niks om je voor te schamen. Maar dan moet je wel altijd klaar zijn om te geven.quote:
shiiiittttquote:Op dinsdag 15 september 2015 00:56 schreef agter het volgende:
Hoop dat ik verder ook nog een beetje leuk gezelschap ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen. Maar dan moet je wel altijd klaar zijn om te geven.
Ben je een prater?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoop dat ik verder ook nog een beetje leuk gezelschap ben.
je zou het denken ja...quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Bedoel je dat je zou denken dat wat men elkaar te bieden heeft, onafhankelijk van geslacht, wel zo'n beetje hetzelfde zou zijn?
Er zijn toch echt wel dingen die mannen eerder bereid zijn te doen dan vrouwen en die vrouwen bereid zijn te doen dan mannen gemiddeld genomen. Daarnaast zoeken mannen en vrouwen gemiddeld genomen naar specifieke dingen in elkaar.quote:
Mwah.quote:
Dit vind ik nou een normaal antwoord.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah.
Maar even serieus: ben niet jaloers, onredelijk en vraag niet veel aandacht. Ik vind mezelf best stabiel en ben niet bang om openlijk te communiceren als me iets dwars zit. Heb genoeg een eigen leven, studie, baantje, sport, sociale activiteiten. Ik ben niet iemand die aan een vriendje gaat hangen, kan me goed zelf vermaken of met vrienden. Ik vind het belangrijk om goed voor mezelf te zorgen. Eet meestal gezond, maar kan ook nog lekker ongegeneerd pizza's, hamburgers en andere dingen wegwerken. Probeer graag nieuwe dingen. Vind het leuk om dingen te verzinnen wat we samen kunnen doen. Flexibel, want avonden op de bank doorbrengen is ook prima. En ja, ik ben bijna altijd wel in voor een beetje seks en genegenheid.
Ik vind dat wat te kort door de bocht.quote:
Niet dat ze niets te bieden hebben, maar dat het niet zo vermeldt wordt. Daar had ik duidelijker in moeten zijn, maar kennelijk is het ook weer niet onduidelijk genoeg voor anderen om daar niet een en ander in terug te zien of om gewoon te reageren alsof het niet een aanval is op de vrouw. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom het nou een man-vrouw dingetje zou moeten zijn, als ik vrouwen vraag naar wat zij te bieden hebben aan een partner. Het lijkt me een aanname om daar maar meteen uit op te moeten maken dat het aanvallend bedoelt is, alsof dat niet het geval zou zijn en er verdedigd moet worden. Die partner kan zowel man als vrouw zijn en van mannen horen we doorgaans overduidelijk wat de vrouw al dan niet te bieden zou (moeten) hebben. Dan mag het wel een open deur zijn om naar te vragen, maar dat is de helft van Fok! ook, dus ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 00:25 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik vind het echt een vreemde vraagstelling, snap de achterliggende reden nog steeds niet. Omdat een of andere nerd op fok beweert dat alle vrouwen hier zeuren maar niks hebben te bieden. Denk dat se meesten zich niet aangevallen voelen joh, gewoon meer dat het nergens op slaat.
Omdat er ook zelden tot nooit een aanleiding voor is om dat te (moeten) melden? Edit: ik zie de vrouwen op FOK! toch echt niet in grote getale lopen zeiken dat hun (mannelijke) partners hen niet genoeg te bieden hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet dat ze niets te bieden hebben, maar dat het niet zo vermeldt wordt. Daar had ik duidelijker in moeten zijn, maar kennelijk is het ook weer niet onduidelijk genoeg voor anderen om daar niet een en ander in terug te zien of om gewoon te reageren alsof het niet een aanval is op de vrouw. Ik begrijp nog steeds niet zo goed waarom het nou een man-vrouw dingetje zou moeten zijn, als ik vrouwen vraag naar wat zij te bieden hebben aan een partner. Het lijkt me een aanname om daar maar meteen uit op te moeten maken dat het aanvallend bedoelt is, alsof dat niet het geval zou zijn en er verdedigd moet worden. Die partner kan zowel man als vrouw zijn en van mannen horen we doorgaans overduidelijk wat de vrouw al dan niet te bieden zou (moeten) hebben. Dan mag het wel een open deur zijn om naar te vragen, maar dat is de helft van Fok! ook, dus ja.
Maar dat is op individueel gebiedt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat wat te kort door de bocht.
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van hoe je zelf bent. Jouw karakter en persoonlijkheid bepalen voor een groot deel wat je te bieden hebt, maar ook wat je zoekt. En dat is vaak juist níet hetzelfde, lijkt me. Bovendien is hoe je op dat moment in het leven staat ook van belang. Toen ik uit een meer dan stormachtige relatie kwam, kreeg ik een relatie met een heel rustig (eigenlijk saai) persoon. Op dat moment was dat wel wat ik zocht. Zo zal hij op dat moment iets gezocht hebben dat ik kon bieden.
Ik denk dat we juist wel heel veel verschillen van elkaar. En dan niet direct man vs vrouw, maar wel als personen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is op individueel gebiedt.
Ik zou wel denken dat in het algemeen de mannen ongeveer hetzelfde te bieden hebben als vrouwen.
Zoveel verschillen ze nou ook weer niet van elkaar.
Juistquote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |