godsamme die van mij begon er niet eens aanquote:Op donderdag 17 september 2015 20:15 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb het hier ook ff nagevraagd aan vriend;
- Ik kan goed koken
- Ik neem uit mezelf initiatief voor zowel leuke dingen doen als seks
- Ik weiger bijna nooit seks, hij mag zovaak als hij wil
- Ik laat duidelijk merken dat ik erg geniet van de seks
(hier werd weer bevestigd dat seks een groot issue is voor de meeste mannen)
- Met mij is het nooit saai
- Hij vertrouwt me blindelings
- Hij kan zichzelf zijn zonder zich onzeker te voelen en ik laat hem in zijn waarde
- Hij krijgt ruimte om dingen met zijn vrienden te doen, o.a regelmatig een weekendje weg
- Ik ben een goede gesprekspartner, over allerlei zaken incl gevoelens
- Hij vindt dat ik een talent heb om zelfs de meest eenvoudige dingen samen leuk te maken (hij verheugt zich bijv om een kopje thee met mij te drinken)
De schat realiseert zich niet altijd dat we dat verliefdheid noemenookal zijn we toch al een tijd samen.
Als tegenhanger dan ook maar meteen gevraagd wat hij (soms) minder leuk vindt:
- Ik kan enorm emo reageren
- Soms zeur ik
- Hij moet me soms tegenhouden om iets stoms te doen (bijv mijn baas fileren) als ik boos ben
- Ik kan dus buiten proportie boos worden
- Ik vergeet dingen
- Ik vertel niet altijd wat me dwars zit (hij vraagt wat er is, ik zeg: "niks" en ga dan mokken)
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben gehoorzaam, goed in de keuken en huishouden , spreek mijn partner niet tegen , ik zorg dat het mijn partner aan niets ontbreekt,ik ben slank en heb lang haar.
De ideale Fok! vrouw.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben gehoorzaam, goed in de keuken en huishouden , spreek mijn partner niet tegen , ik zorg dat het mijn partner aan niets ontbreekt,ik ben slank en heb lang haar.
Nog wat inflatable/"deflatable" borsten erbij en we gooien je in de verkoop!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik niks van dezequote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Klinkt wel interessantquote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
> zetten Karina wel in als niche product.
Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
niet waar!Je bent slank en hebt lang haar
Het ontbreekt aan transparantie op deze marktquote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
niet waar!Je bent slank en hebt lang haar
Daar is echt geen énkele winstgevende markt voor, sorryquote:
Nee man slank en een kop groter dan ikquote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamen
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar is echt geen énkele winstgevende markt voor, sorry
Editredenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wel serieus blijven dames.
Zeker aan de wijn..
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Zeker aan de wijn..
Goed geeraden hikquote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Zeker aan de wijn..
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
So true....
Wel reeksen dit topic.
Een góede gamer... nah, dat kan/durf ik niet zo te zeggen, maar ik houd er in ieder geval wel van. Laat ik alleen juist een vriend hebben die in het geheel niet van gamen houdt. Het leven is soms gewoon raar.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant
[..]
Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamen
ik haat gamenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Een góede gamer... nah, dat kan/durf ik niet zo te zeggen, maar ik houd er in ieder geval wel. Ik heb alleen juist een vriend die in het geheel niet van gamen houdt. Het leven is soms gewoon raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |