Het belangrijkste is dat je tot nu toe nog geen enkele zinnige reactie hebt gegeven. Alleen maar wat gejank over hoe mijn mening jouw mening niet is en dat ik daarom een pubertje ben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Door die tips van je? Ik weet niet precies welke kant je op wilt gaan met deze willekeurige vragen.
Maar om er even op in te gaan. Het gaat mij niet om het verzamelen van bende, het gaat mij om het specifieke zinnetje "dingen die er niet toe doen". Wie ben jij om dat voor wie dan ook te bepalen?quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je tot nu toe nog geen enkele zinnige reactie hebt gegeven. Alleen maar wat gejank over hoe mijn mening jouw mening niet is en dat ik daarom een pubertje ben.
En for what... een meningsverschil over het verzamelen van prullaria. Je zoekt het gewoon op, kindje. Genoeg van je.
Je bent wel lekker relaxedquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Het belangrijkste is dat je tot nu toe nog geen enkele zinnige reactie hebt gegeven. Alleen maar wat gejank over hoe mijn mening jouw mening niet is en dat ik daarom een pubertje ben.
En for what... een meningsverschil over het verzamelen van prullaria. Je zoekt het gewoon op, kindje. Genoeg van je.
Grappig. Iemand reageert opgefokt op een post van mij met meerdere passief agressieve posts en je hoort niks. Ik zeg gewoon iemand zat te zijn na al die posts en plots struikelen 2 a 3 mensen over elkaar heen om een mening over mijn zogenaamd opgefokte gedrag te posten. Hier zouden ze eens een socioloog naar moeten laten kijken.quote:
Wederom een heel chill antwoordquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grappig. Iemand reageert opgefokt op een post van mij met meerdere passief agressieve posts en je hoort niks. Ik zeg gewoon iemand zat te zijn na al die posts en plots struikelen 2 a 3 mensen over elkaar heen om een mening over mijn zogenaamd opgefokte gedrag te posten. Hier zouden ze eens een socioloog naar moeten laten kijken.
Je hebt een rijke fantasie blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wederom een heel chill antwoord
Blijkbaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt een rijke fantasie blijkbaar.
Denk om je hart.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Grappig. Iemand reageert opgefokt op een post van mij met meerdere passief agressieve posts en je hoort niks. Ik zeg gewoon iemand zat te zijn na al die posts en plots struikelen 2 a 3 mensen over elkaar heen om een mening over mijn zogenaamd opgefokte gedrag te posten. Hier zouden ze eens een socioloog naar moeten laten kijken.
Een open mond.quote:Op woensdag 16 september 2015 10:23 schreef eenzame_kat het volgende:
Lekker vreten (hou van koken)
Veel sex
Hysterische kattentaferelen
Eeuwigdurende lectures over biologie/biochemie
Het belachelijk maken van het mannelijk lid.
Maar man, wat heb jij mij te bieden?
eigenlijk kan wat je een partner te bieden hebt per persoon wel verschillend zijn. Het gaat er toch om dat je elkaar aanvult op bepaalde gebieden...als je niet telkens op previes hetzelfde type valt gaat het niet altijd om dezelfdr eigenschappen dus.en iedereen heeft goede eigenschappen en daardoor iets te bieden aan de juiste persoon.quote:Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?
Dat komt omdat ik geen karakter heb.quote:Op dinsdag 15 september 2015 07:05 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Grappig dat jij allemaal gedrag noemt en anderen karaktereigenschappen
Ik keur het goedquote:Op woensdag 16 september 2015 13:48 schreef Norma_Jeane het volgende:
Confronterend topic.
Ik kom niet verder dan humor en seks. Nou ja het is kennelijk voldoende.
Dus je vind jezelf niet uniek?quote:Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Polenbatser het volgende:
Niks wat een hele hoop andere vrouwen ook niet kunnen bieden.
quote:Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven![]()
!
Als we het hebben over wat ik te bieden heb niet nee. Ik lees in dit topic zoveel dingen als 'zorgzaam, lief, slim, goede gesprekspartner'. Dat kan ik ook allemaal bieden en is dus helemaal niet zo bijzonder. Maar, naast wat ik te bieden heb, zit er ook een persoonlijkheid aan vast. Dus als er twee vrouwen zijn die hetzelfde te bieden hebben, maar andere persoonlijkheden hebben kan een man toch de 1 aantrekkelijk vinden en de ander niet. Maar in wat ik te bieden heb, nee, daar ben ik zeker niet uniek in. Alhoewel ik die post wel op een chagrijnige dag heb geschreven.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus je vind jezelf niet uniek?
godsamme die van mij begon er niet eens aanquote:Op donderdag 17 september 2015 20:15 schreef _Lily_ het volgende:
Ik heb het hier ook ff nagevraagd aan vriend;
- Ik kan goed koken
- Ik neem uit mezelf initiatief voor zowel leuke dingen doen als seks
- Ik weiger bijna nooit seks, hij mag zovaak als hij wil
- Ik laat duidelijk merken dat ik erg geniet van de seks
(hier werd weer bevestigd dat seks een groot issue is voor de meeste mannen)
- Met mij is het nooit saai
- Hij vertrouwt me blindelings
- Hij kan zichzelf zijn zonder zich onzeker te voelen en ik laat hem in zijn waarde
- Hij krijgt ruimte om dingen met zijn vrienden te doen, o.a regelmatig een weekendje weg
- Ik ben een goede gesprekspartner, over allerlei zaken incl gevoelens
- Hij vindt dat ik een talent heb om zelfs de meest eenvoudige dingen samen leuk te maken (hij verheugt zich bijv om een kopje thee met mij te drinken)
De schat realiseert zich niet altijd dat we dat verliefdheid noemenookal zijn we toch al een tijd samen.
Als tegenhanger dan ook maar meteen gevraagd wat hij (soms) minder leuk vindt:
- Ik kan enorm emo reageren
- Soms zeur ik
- Hij moet me soms tegenhouden om iets stoms te doen (bijv mijn baas fileren) als ik boos ben
- Ik kan dus buiten proportie boos worden
- Ik vergeet dingen
- Ik vertel niet altijd wat me dwars zit (hij vraagt wat er is, ik zeg: "niks" en ga dan mokken)
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben gehoorzaam, goed in de keuken en huishouden , spreek mijn partner niet tegen , ik zorg dat het mijn partner aan niets ontbreekt,ik ben slank en heb lang haar.
De ideale Fok! vrouw.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik ben gehoorzaam, goed in de keuken en huishouden , spreek mijn partner niet tegen , ik zorg dat het mijn partner aan niets ontbreekt,ik ben slank en heb lang haar.
Nog wat inflatable/"deflatable" borsten erbij en we gooien je in de verkoop!quote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Ik niks van dezequote:Op donderdag 17 september 2015 20:19 schreef N.icka het volgende:
Klinkt wel interessantquote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
> zetten Karina wel in als niche product.
Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
niet waar!Je bent slank en hebt lang haar
Het ontbreekt aan transparantie op deze marktquote:Op donderdag 17 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
niet waar!Je bent slank en hebt lang haar
Daar is echt geen énkele winstgevende markt voor, sorryquote:
Nee man slank en een kop groter dan ikquote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamen
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 september 2015 21:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Daar is echt geen énkele winstgevende markt voor, sorry
Editredenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wel serieus blijven dames.
Zeker aan de wijn..
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Zeker aan de wijn..
Goed geeraden hikquote:Op donderdag 17 september 2015 21:14 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Zeker aan de wijn..
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:23 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
So true....
Wel reeksen dit topic.
Een góede gamer... nah, dat kan/durf ik niet zo te zeggen, maar ik houd er in ieder geval wel van. Laat ik alleen juist een vriend hebben die in het geheel niet van gamen houdt. Het leven is soms gewoon raar.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant
[..]
Eerder dun en zo lang nou ook weer niet. Maar goed, als ik antwoord zou moetn geven: ik kan goed gamen
ik haat gamenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Een góede gamer... nah, dat kan/durf ik niet zo te zeggen, maar ik houd er in ieder geval wel. Ik heb alleen juist een vriend die in het geheel niet van gamen houdt. Het leven is soms gewoon raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |