abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156077454
Elders op het forum:
quote:
Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven.
Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?

Post hier wat jij als vrouw te bieden hebt aan je partner.

(TS gaat eerst navraag doen voor een realistische weergave om het dan vervolgens te posten)
pi_156077554
We draaien het om, ze doet het huishouden en ligt regelmatig op de rug, voldoende toch?
pi_156077576
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:10 schreef hoas het volgende:
We draaien het om, ze doet het huishouden en ligt regelmatig op de rug, voldoende toch?
^O^ ^O^
No Guts, No Glory
  maandag 14 september 2015 @ 14:12:02 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077594
Waarom moet het weer zo'n man-vrouwding worden? Dan haak ik direct al af. :O
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 14 september 2015 @ 14:12:11 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156077597
quote:
Sorry, waarom wordt het altijd gedaan alsof dat 'op de rug liggen' een soort van pleziertje voor uitsluitend de man is?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 14 september 2015 @ 14:12:55 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156077609
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet het weer zo'n man-vrouwding worden? Dan haak ik direct al af. :O
Ja je ziet nu al wel hoe dit topic offtopic gaat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156077641
quote:
Hopelijk biedt ze je ook begrijpend lezen aan, dag hoor :W
pi_156077681
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja je ziet nu al wel hoe dit topic offtopic gaat.
Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?
  maandag 14 september 2015 @ 14:17:25 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077714
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar is het een kwestie van te dom en slecht lezend zijn of is het gewoon niet belangrijk genoeg om ontopic te blijven?
Je zet zelf de toon door over zeikwijven te beginnen.
pi_156077759
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je zet zelf de toon door over zeikwijven te beginnen.
Ik had gehoopt dat een en ander genuanceerder over kwam dan puur dat, maar ik heb mijn partner dan ook een apart gevoel voor humor en enige zelfspot te brengen..
  maandag 14 september 2015 @ 14:21:22 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077806
Kijk, iemand die zich afvraagt of een vrouw wel iets te bieden heeft in een relatie, die is al vrij reddeloos verloren.

Daar wil ik best een minuut stilte voor in acht nemen.
pi_156077839
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Lienekien het volgende:
Kijk, iemand die zich afvraagt of een vrouw wel iets te bieden heeft in een relatie, die is al vrij reddeloos verloren.

Hoezo of? In dit topic is de vraag wat..
  maandag 14 september 2015 @ 14:24:08 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077879
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoezo of? In dit topic is de vraag wat..
Ik refereer naar de oorprong van de vraag in dat andere topic.
pi_156077895
Lienekien verneukt een topic wat ze in de eerste plaats al niet leuk vindt. Chapeau. reageer dan gewoon niet.
pi_156077899
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Bedankt.
  maandag 14 september 2015 @ 14:25:41 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156077922
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef bamibij het volgende:

[..]

Bedankt.
Graag gedaan, sgatje.
pi_156077935
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh en ik probeer subtiel richting ontopic te gaan zeg maar. Dat heb ik namelijk ook te bieden, behulpzaamheid..
pi_156077975
Wat is de bedoeling?

Seks, toch?
pi_156077997
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:21 schreef Lienekien het volgende:

Hier moest ik eigenlijk best om lachen _O-

En ontopic: ik heb ontzettend veel te bieden. Maar ik heb niks te bieden (of wil niks bieden) aan iemand die wil weten welke toegevoegde waarde 'een vrouw' in zijn leven heeft :W
pi_156078036
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:28 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hier moest ik eigenlijk best om lachen _O-

En ontopic: ik heb ontzettend veel te bieden. Maar ik heb niks te bieden (of wil niks bieden) aan iemand die wil weten welke toegevoegde waarde 'een vrouw' in zijn leven heeft :W
Niet een vrouw *zucht*

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:05 schreef Scary_Mary het volgende:
pi_156078073
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet een vrouw *zucht*

[..]

Ja ik pakte even mee wat die user in het andere topic vroeg ;)

Tsja en wat ik te bieden heb. Dat ligt maar net aan de man. Een feestbeest die elke week bezopen in de skihut wil rondhangen heb ik niks te bieden.
pi_156078091
Wat heb ik als vrouw te bieden aan een man?
Wel, om te beginnen ben ik gewoon lief en naar mijn gezin nogal verzorgend ingesteld.
Dat houdt dan in dat ik altijd geïnteresseerd ben in hun verhalen, hulp bied waar nodig, zorg geef op allerlei vlakken van huishoudelijke zaken tot regelzaken.. Dus ook koken en daarmee rekenhoudend met de ander.
Ik ben irl een leuke en onderhoudende gesprekspartner.
En dan natuurlijk de seks. Ik kan, net als de meeste vrouwen, op elke straathoek sekskrijgen.. mannen niet.

Maar heb je een link naar dat oorspronkelijke topic? Ik ben namelijk wel benieuwd wat de moderne 'oudere' man (35-50) eigenlijk aan een vrouw te bieden heeft.
pi_156078123
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja ik pakte even mee wat die user in het andere topic vroeg ;)

Tsja en wat ik te bieden heb. Dat ligt maar net aan de man. Een feestbeest die elke week bezopen in de skihut wil rondhangen heb ik niks te bieden.
Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?
pi_156078176
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:32 schreef Ouder1 het volgende:
Wat heb ik als vrouw te bieden aan een man?
Wel, om te beginnen ben ik gewoon lief en naar mijn gezin nogal verzorgend ingesteld.
Dat houdt dan in dat ik altijd geïnteresseerd ben in hun verhalen, hulp bied waar nodig, zorg geef op allerlei vlakken van huishoudelijke zaken tot regelzaken.. Dus ook koken en daarmee rekenhoudend met de ander.
Ik ben irl een leuke en onderhoudende gesprekspartner.
En dan natuurlijk de seks. Ik kan, net als de meeste vrouwen, op elke straathoek sekskrijgen.. mannen niet.
:*

quote:
Ik ben namelijk wel benieuwd wat de moderne 'oudere' man (35-50) eigenlijk aan een vrouw te bieden heeft.
Daar kun je beter je eigen topic voor opstarten, anders gaan we hier en/of in dat gebruiksaanwijzingentopic weer off topic..
pi_156078216
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:33 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik begin die user eerlijk gezegd best te begrijpen op deze manier, want waarom zou wat jij te bieden hebt, af moeten hangen van de man? Pas je het aanbod aan of is de mening van de ander relevanter dan wat jij vindt dat je te bieden hebt?
Nee zo bedoel ik het niet.

Ik kan wel zeggen wat ik te bieden heb (en voor het ongeduldje hier het lijstje: ik ben super-grappig, slim, heb interesse in kunst en cultuur, kan goed koken/bakken, ben begaan met de mede-mens) maar een ander kan zeggen dat dat wat ik te bieden heb geen waarde heeft. Wat je te bieden hebt is behoorlijk subjectief omdat er een waardeoordeel aan vast hangt. Ik vind het belangrijk dat iemand begaan is met zn medemens en van cultuur houdt. Dat is iets wat ik ook bied. Maar als de ander daar geen waarde aan hecht dan heb ik voor die persoon niks te bieden.

Snap je wat ik bedoel?
pi_156078231
Humor, zelfspot, mezelf op sommige momenten willen wegcijferen, steun, liefde, begrip, flexibiliteit, prima gesprekspartner.

Zoiets? :)

Maar voor mensen die mij niets bieden ben ik een botte trut btw...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_156078252
quote:

[..]

Je vraagt het niet aan mij... maar toch wil ik hier wel op antwoorden.

Als een man heel sterk de overtuiging heeft dat ik, als vrouw, vooral zelfstandig, zelfredzaam en zelfvoorzienend moet zijn.. dan heb ik ook veel minder de neiging om verzorgend en lief te zijn.
Dat van twee walletjes heten.. daar houd ik niet zo van en zou ik het doen dat zou ik overbelast raken.
pi_156078306
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee zo bedoel ik het niet.

Ik kan wel zeggen wat ik te bieden heb (en voor het ongeduldje hier het lijstje: ik ben super-grappig, slim, heb interesse in kunst en cultuur, kan goed koken/bakken, ben begaan met de mede-mens) maar een ander kan zeggen dat dat wat ik te bieden heb geen waarde heeft. Wat je te bieden hebt is behoorlijk subjectief omdat er een waardeoordeel aan vast hangt. Ik vind het belangrijk dat iemand begaan is met zn medemens en van cultuur houdt. Dat is iets wat ik ook bied. Maar als de ander daar geen waarde aan hecht dan heb ik voor die persoon niks te bieden.

Snap je wat ik bedoel?
Dat snap ik ja, ik ben namelijk ook best intelligent op zijn tijd en dank je wel voor ontopic :*
pi_156078413
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:37 schreef Californium het volgende:
Maar voor mensen die mij niets bieden ben ik een botte trut btw...
Why?
pi_156078423
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven :') :D!
Ja doei.
pi_156078428
quote:
Elders op het forum:

[..]

Daar zit best een punt, want zeiken kunnen we natuurlijk allemaal. Maar wat hebben vrouwen naast hun gezeik nog meer te bieden aan hun partner?

(TS gaat eerst navraag doen voor een realistische weergave om het dan vervolgens te posten)
Volgens mij is iedere vraag over wat je als vrouw te bieden hebt beperkt tot antwoorden als een vagina en borsten. De rest heeft namelijk niets te maken met of je een vrouw bent. Ik ben bijvoorbeeld heel grappig, maar dat heeft niets te maken met mijn sekse.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 14 september 2015 @ 14:46:24 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156078491
Het antwoord op alles; Tetten.
pi_156078496
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:38 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je vraagt het niet aan mij... maar toch wil ik hier wel op antwoorden.

Als een man heel sterk de overtuiging heeft dat ik, als vrouw, vooral zelfstandig, zelfredzaam en zelfvoorzienend moet zijn.. dan heb ik ook veel minder de neiging om verzorgend en lief te zijn.
Dat van twee walletjes heten.. daar houd ik niet zo van en zou ik het doen dat zou ik overbelast raken.
Lijkt me vrij logisch, vandaar dat de vraag ook is wat jij je partner te bieden hebt en niet of een man dat al dan niet waardeert..

In dat geval kan ik eigenlijk ook wel hand in eigen boezem steken en niet eerst navragen of mijn beeld wel realistisch is natuurlijk.. :P

Liefde, passie, (t)huis, stimulans, intelligentie, gespreks/sparring partner, humor, zelfspot, ruimte, tegengas, begrip, zorgzaam, lekker eten, massage en andere fysieke lol natuurlijk. Een andere blik op de wereld, etc.
pi_156078564
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Wat een non-topic en idem vraag dit zeg. Ik ga niet eens de moeite nemen hier antwoord op te geven :') :D!
Ja ik ben nu ergens ook bang dat mn DM-box straks vol zit met mannen die denken dat ik voor ze wil koken :') Het lijkt wel een soort dating-topic.
  maandag 14 september 2015 @ 14:49:06 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156078577
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Liefde, passie, (t)huis, stimulans, intelligentie, gespreks/sparring partner, humor, zelfspot, ruimte, tegengas, begrip, zorgzaam, lekker eten, massage en andere fysieke lol natuurlijk. Een andere blik op de wereld, etc.
Maar wat de 1 zorgzaam noemt, vind de ander dan weer niets voorstellen. Intelligentie is afhankelijk van de partner, net als de "andere blik op de wereld"

Vind dergelijke vragen zelf altijd nogal lastig.
pi_156078610
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Volgens mij is iedere vraag over wat je als vrouw te bieden hebt beperkt tot antwoorden als een vagina en borsten. De rest heeft namelijk niets te maken met of je een vrouw bent. Ik ben bijvoorbeeld heel grappig, maar dat heeft niets te maken met mijn sekse.
Goed punt, maar het idee was meer om vrouwen zelf het antwoord te laten geven in plaats van mannen over vrouwen..
  maandag 14 september 2015 @ 14:53:30 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156078684
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:50 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Goed punt, maar het idee was meer om vrouwen zelf het antwoord te laten geven in plaats van mannen over vrouwen..
Dat is dus mijn bezwaar. Waarom zouden vrouwen moeten bepleiten wat zij te bieden hebben? Het is toch hopelijk vanzelfsprekend dat ieder mens iets te bieden heeft?
pi_156078692
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 14:49 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat de 1 zorgzaam noemt, vind de ander dan weer niets voorstellen. Intelligentie is afhankelijk van de partner, net als de "andere blik op de wereld"

Vind dergelijke vragen zelf altijd nogal lastig.
Hoezo is je intelligentie afhankelijk van je partner?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat mijn partner de zorgzaamheid wel in mij herkent :P
Die andere blik weet ik wel zeker, want ik ben een heel uniek sneeuwvlokje enzo. Lijkt me ook saai als je over alles hetzelfde zou denken en nooit je blik zou (kunnen/willen) verruimen..
  maandag 14 september 2015 @ 14:53:59 #39
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156078704
De vraagstelling is vooral verkeerd omdat het voor een man 99.9% hetzelfde is.
pi_156078733
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is dus mijn bezwaar. Waarom zouden vrouwen moeten bepleiten wat zij te bieden hebben? Het is toch hopelijk vanzelfsprekend dat ieder mens iets te bieden heeft?
Bepleiten impliceert bijna als een soort aanval, zo bedoelde ik het niet. Zoveel dingen zijn vanzelfsprekend, dan kunnen we het halve forum opdoeken. Vandaar de vraag gericht aan vrouwen als persoon, wat zij te bieden hebben aan een partner..
pi_156078743
Niks wat een hele hoop andere vrouwen ook niet kunnen bieden.
pi_156078779
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
De vraagstelling is vooral verkeerd omdat het voor een man 99.9% hetzelfde is.
Het ligt inderdaad aan de vraagstelling dat jij je onterecht geroepen voelt om te antwoorden ja.
  maandag 14 september 2015 @ 14:57:31 #43
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156078804
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:55 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Bepleiten impliceert bijna als een soort aanval, zo bedoelde ik het niet. Zoveel dingen zijn vanzelfsprekend, dan kunnen we het halve forum opdoeken. Vandaar de vraag gericht aan vrouwen als persoon, wat zij te bieden hebben aan een partner..
Maar wat is dan de gedachte achter die vraagstelling? Het is toch niet raar dat ik dan teruggrijp op het topic dat voor jou de rechtstreekse aanleiding vormde?
  maandag 14 september 2015 @ 14:58:39 #44
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156078846
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het ligt inderdaad aan de vraagstelling dat jij je onterecht geroepen voelt om te antwoorden ja.
Nee, je stelling klopt gewoon niet, juist dit soort vraagstellingen creëert een kloof tussen sexes. Vraag dan wat iemand als persoon te bieden heeft aan zijn/haar partner (bij voorkeur vrouw ofzo)

Dat is wat ertoe doet, niet of iemand man of vrouw is. Aangezien 99.9% overeen komt. (Op tieten en een kut na)
pi_156078874
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef Scary_Mary het volgende:
Lijkt me vrij logisch, vandaar dat de vraag ook is wat jij je partner te bieden hebt en niet of een man dat al dan niet waardeert..
Mwah.. Wat ik heb gezien is helaas dus dat mannen graag van twee walletjes eten; liefst een zelfstandige, zelfvoorzienende maar wel zorgzame vrouw..

Ik ben daarin best flexibel en kan me zowel in de zelfstandige moderne rol als de ouderwetse verzorgende rol prettig voelen. Maar beiden?.. Nee.. dat voelt als misbruikt worden.
  maandag 14 september 2015 @ 15:01:14 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156078915
Is er iets kutter dan een vrouw die zichzelf 'zorgzaam' noemt?
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:01:37 #47
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156078928
En nou niet aankomen met de holocaust want dat telt niet.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:03:36 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156078977
quote:
5s.gif Op maandag 14 september 2015 15:01 schreef nietzman het volgende:
Een vrouw die zichzelf 'lekker gek' noemt?
pi_156078982
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 14:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar wat is dan de gedachte achter die vraagstelling? Het is toch niet raar dat ik dan teruggrijp op het topic dat voor jou de rechtstreekse aanleiding vormde?
Niet dat topic, maar die reactie en inderdaad rond kijken dat er nog nauwelijks zoiets was. Natuurlijk kan ik met mijn inlevingsvermogen prima bedenken wat een vrouw een partner te bieden heeft, maar die vlieger gaat voor een heleboel andere topics net zo goed op imo. Daarnaast blijkt maar weer hoe moeilijk het kennelijk is voor vrouwen om gewoon even antwoord te willen geven op de vraag, mezelf incluis :')
pi_156079040
Liefde en zwartgalligheid. :)
  maandag 14 september 2015 @ 15:06:06 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156079053
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Niet dat topic, maar die reactie en inderdaad rond kijken dat er nog nauwelijks zoiets was. Natuurlijk kan ik met mijn inlevingsvermogen prima bedenken wat een vrouw een partner te bieden heeft, maar die vlieger gaat voor een heleboel andere topics net zo goed op imo. Daarnaast blijkt maar weer hoe moeilijk het kennelijk is voor vrouwen om gewoon even antwoord te willen geven op de vraag, mezelf incluis :')
Nee hoor, ik vind het helemaal niet moeilijk, maar ik zie niet in waarom ik het zou doen. Ik zoek geen partner.
pi_156079096
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:44 schreef hardromacore2.0 het volgende:

[..]

Why?
Klinkt nogal overdreven maar ik besteed mijn tijd het liefst met mensen die ik leuk vind / waarmee ik het goed kan vinden (vrienden / geliefde). Ik heb gewoon niet zoveel zin om tijd te besteden aan mensen die niet in dat rijtje vallen. Ik wil best mensen leren kennen om te kijken of er een klik is maar als dat niet zo is wil ik er geen moeite insteken en dat kan nogal bot overkomen voor sommige mensen. Ik ben gewoon geen people pleaser. Daarnaast ben ik sociaal op de momenten waarop ik dat wil / waarop ik mij daarop voorbereid. Maar ik kan er slecht tegen als mensen mij storen in mijn alleen zijn ( En dat kan ook nog wel eens bot overkomen)

/ fokautist :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_156079097
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Mwah.. Wat ik heb gezien is helaas dus dat mannen graag van twee walletjes eten; liefst een zelfstandige, zelfvoorzienende maar wel zorgzame vrouw..

Ik ben daarin best flexibel en kan me zowel in de zelfstandige moderne rol als de ouderwetse verzorgende rol prettig voelen. Maar beiden?.. Nee.. dat voelt als misbruikt worden.
Maar dat mannen graag van twee walletjes af zouden eten, verandert toch geen kut (hihi) aan wat jij je partner te bieden hebt?
pi_156079121
quote:
Een man die zijn liefje als zo een zorgzaam vrouwtje omschrijft in plaats van dat ie gewoon gek op d'r is. Ja maar ze is zooooooo lief...
pi_156079139
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, jij wint haha
pi_156079157
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee, je stelling klopt gewoon niet, juist dit soort vraagstellingen creëert een kloof tussen sexes. Vraag dan wat iemand als persoon te bieden heeft aan zijn/haar partner (bij voorkeur vrouw ofzo)

Dat is wat ertoe doet, niet of iemand man of vrouw is. Aangezien 99.9% overeen komt. (Op tieten en een kut na)
Ik ben het niet met je eens. Man en vrouw zijn in mijn ogen gelijkwaardig maar zeker niet gelijk.
In de stereotype sekse verschillen kunnen de meeste mensen zich toch in het ieder geval deels vinden.
Man:
kracht
bescherming
kostwinner
doener
oplossingsgericht
dingen maken; technisch, handig e.d.
dominantie
daadkracht

Vrouw:
zachtheid, empatisch vermogen
verzorgend
opvoedend
prater/denker
sociaalgericht
dienend
twijfelend

Deze verschillen 100% ontkennen in de meerderheid van de gevallen lijkt mij... raar.
Dat het bij de één sterker en duidelijker is dan bij de ander is natuurlijk logisch. Ik heb zelf ook best mannelijke trekjes waardoor ik dus juist in zowel een traditionele relatie als een geheel moderne relatie me kan vinden.
pi_156079162
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het helemaal niet moeilijk, maar ik zie niet in waarom ik het zou doen. Ik zoek geen partner.
Omdat je geen partner zoekt, heb je niets te bieden aan een partner en dat wil je melden. Ok..
pi_156079168
quote:
Waarom?
  maandag 14 september 2015 @ 15:09:38 #59
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079173
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:03 schreef Lienekien het volgende:
Nou nee, een vrouw die zichzelf 'lekker gek' noemt leeft in elk geval zelf nog de waan dat ze iets te bieden heeft, een vrouw die zichzelf zorgzaam noemt cijfert zichzelf per definitie weg.
Ik ga naar huis.
pi_156079218
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nou nee, een vrouw die zichzelf 'lekker gek' noemt leeft in elk geval zelf nog de waan dat ze iets te bieden heeft, een vrouw die zichzelf zorgzaam noemt cijfert zichzelf per definitie weg.
Waarom?
  maandag 14 september 2015 @ 15:11:28 #61
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079226
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Ouder1 het volgende:
Waarom?
Ze zijn per definitie saai.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:11:42 #62
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079237
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Ouder1 het volgende:
Waarom?
Om toch.
Ik ga naar huis.
pi_156079239
quote:
9s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef nietzman het volgende:

[..]

Bullshit, alsof je zorgzaamheid zich altijd uit in meer voor een ander zorgen dan voor jezelf. Eigenliefde en zelfrespect zorgen ervoor dat dat niet per definitie hoeft te gebeuren.
  maandag 14 september 2015 @ 15:13:07 #64
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079293
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef Scary_Mary het volgende:
Bullshit, alsof je zorgzaamheid zich uit in meer voor een ander zorgen dan voor jezelf. Eigenliefde en zelfrespect zorgen ervoor dat dat niet per definitie hoeft te gebeuren.
Er zit voor mij nogal een verschil tussen zorgzaam zijn en jezelf zorgzaam noemen. Mensen die lekker gek zijn noemen zich meestal ook niet lekker gek.
Ik ga naar huis.
pi_156079327
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 13:02 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik lees het in geen enkel topic terug en dat zijn er de laatste tijd nogal wat, met al die vrouwen die maar al te graag hun ongezouten mening geven over het doen en laten van mannen, terwijl ze zelf buiten schot blijven. Als er wel wat te lezen valt: gaarne de link!
Ik heb niks te bieden, maar ik zeur dan ook niet.
pi_156079344
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 15:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Er zit voor mij nogal een verschil tussen zorgzaam zijn en jezelf zorgzaam noemen. Mensen die lekker gek zijn noemen zich meestal ook niet lekker gek.
Vandaar ook dat de vraag aan vrouwen zelf werd gesteld en niet wat anderen daar weer al dan niet terecht van vinden..
pi_156079361
Dingen die een vrouw te bieden heeft:
- Labiel gedrag
- Irrationeel gedachtengoed

Daar staat tegenover
- Een kut
pi_156079403
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:15 schreef Lokasenna het volgende:
Dingen die een vrouw te bieden heeft:
- Labiel gedrag
- Irrationeel gedachtengoed

Daar staat tegenover
- Een kut
*zucht* niet een, jij als toevallig vrouwmens zijnde..
pi_156079407
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 15:11 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ze zijn per definitie saai.
Jij vindt ze saai bedoel je. Dat komt dan vast weer omdat je er een stereotype beeld bij hebt.

Maar dan wel een interessante vraag:
Als jij een zorgzame vrouw saai vindt.. ben jij dan de zorgzame in een relatie of zorgen jullie totaal niet voor elkaar en houden ook totaal geen rekening met elkaar?
En... wat heeft jullie relatie voor een waarde voor jou en voor haar?
pi_156079425
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

*zucht* niet een, jij als toevallig vrouwmens zijnde..
Twee kutten? Hoe werkt dat?
  maandag 14 september 2015 @ 15:17:46 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156079437
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat je geen partner zoekt, heb je niets te bieden aan een partner en dat wil je melden. Ok..
Wat een bullshit-conclusie!

Probeer het nog maar eens.
pi_156079441
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jij vindt ze saai bedoel je. Dat komt dan vast weer omdat je er een stereotype beeld bij hebt.

Maar dan wel een interessante vraag:
Als jij een zorgzame vrouw saai vindt.. ben jij dan de zorgzame in een relatie of zorgen jullie totaal niet voor elkaar en houden ook totaal geen rekening met elkaar?
En... wat heeft jullie relatie voor een waarde voor jou en voor haar?
Get a topic of your own you two!
pi_156079472
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Twee kutten? Hoe werkt dat?
Je schrijft wat een vrouw te bieden heeft, niet de vraag. Overigens wel een originele net, zwartgalligheid O+
pi_156079544
quote:

[..]

Ik ben het niet met je eens. Man en vrouw zijn in mijn ogen gelijkwaardig maar zeker niet gelijk.
In de stereotype sekse verschillen kunnen de meeste mensen zich toch in het ieder geval deels vinden.
Man:
kracht
bescherming
kostwinner
doener
oplossingsgericht
dominantie
daadkracht

Vrouw:
verzorgend
opvoedend
prater/denker
sociaalgericht
dienend
twijfelend

Deze verschillen 100% ontkennen in de meerderheid van de gevallen lijkt mij... raar.
Dat het bij de één sterker en duidelijker is dan bij de ander is natuurlijk logisch. Ik heb zelf ook best mannelijke trekjes waardoor ik dus juist in zowel een traditionele relatie als een geheel moderne relatie me kan vinden.
En ik vind je opsomming raar. Dat jij dit in je jeugd hebt geleerd, maakt het nog niet waar.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156079596
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat een bullshit-conclusie!

Probeer het nog maar eens.
Inderdaad, die was off. Maar wat heeft het feit dat je geen partner zoekt te maken met dat je geen zin hebt om te melden wat je te bieden hebt? Retorische vraag overigens, maar complimenten voor de uitdaging die je biedt :*
  maandag 14 september 2015 @ 15:24:40 #76
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_156079636
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:16 schreef Ouder1 het volgende:
Jij vindt ze saai bedoel je.
You don't say.

quote:
Dat één iemand die rol op zich neemt lijkt me een beetje het tegenovergestelde van rekening met elkaar houden. Vandaar een beetje m'n aversie voor vrouwen die zichzelf in die positie wurmen, aangezien het in mijn ogen per definitie een ongezonde basis voor een relatie is.
Ik ga naar huis.
  maandag 14 september 2015 @ 15:24:41 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156079638
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Inderdaad, die was off. Maar wat heeft het feit dat je geen partner zoekt te maken met dat je geen zin hebt om te melden wat je te bieden hebt? Retorische vraag overigens, maar complimenten voor de uitdaging die je biedt :*
Die vraag heb ik volgens mij inmiddels al beantwoord.
pi_156079644
quote:

[..]

Man:
kracht
bescherming
kostwinner
doener
oplossingsgericht
dominantie
daadkracht

Vrouw:
verzorgend
opvoedend
prater/denker
sociaalgericht
dienend
twijfelend

wat een bullshit lijstje
pi_156079714
haha die lijst 8)7
pi_156079998
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 15:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Die vraag heb ik volgens mij inmiddels al beantwoord.
Volgens mij niet?
pi_156080465
quote:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet snap wat hier zo problematisch aan is.

Ik herken het wel in mezelf btw (een vrouw prefereren die zorgzaam is/kan zijn maar ook een vrouw die zelfstandig is en zelfstandig kan denken).
Het heeft ook met de timing te maken, zolang beide eigenschappen maar afgewisseld kunnen worden.
Ik wil ook eigenlijk beide..maar dat komt mede omdat ikzelf ook beide ben en het liefst iemand als partner zou willen hebben met wie ik meer gemeen heb (misschien kan je wel zeggen "opposites attract", maar uiteindelijk draait het bij een relatie toch minder om aantrekkingskracht en meer om of het überhaubt mogelijk is met iemand een relatie te hebben...is het sowieso al niet mogelijk, dan is het sowieso al schluss).
pi_156080656
quote:

[..]

Zo'n partner heb ik en ben ik. Ik vind dat niet verkeerd, integendeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_156080663
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als ik 40 uur of meer werk, veel reistijd heb, mijn eigen technische probleempjes oplos (bv even een kitrand vernieuwen of een apk regelen voor de auto), zelf de vuilnis buiten zet en mijn boodschappen sjouw.. en dan ook nog eens alle huishoudelijke taken op me moet nemen incl. puberkinderen en zorg voor hem als hij ziek is of weer een pijntje ergens heeft.... Dan krijg ik een burnout. Dat is er problematisch aan voor mij. Ik begrijp wel dat er legio mannen zijn die dat een super deal vinden :D
pi_156080730
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Als ik 40 uur of meer werk, veel reistijd heb, mijn eigen technische probleempjes oplos (bv even een kitrand vernieuwen of een apk regelen voor de auto), zelf de vuilnis buiten zet en mijn boodschappen sjouw.. en dan ook nog eens alle huishoudelijke taken op me moet nemen incl. puberkinderen en zorg voor hem als hij ziek is of weer een pijntje ergens heeft.... Dan krijg ik een burnout. Dat is er problematisch aan voor mij. Ik begrijp wel dat er legio mannen zijn die dat een super deal vinden :D
Dan doe je gewoon teveel, dat staat toch volledig los van zowel zorgzaam als zelfstandig zijn?

En er zullen vast wel mannen zijn die dat ideaal vinden ofzo...maarja, ik kan niks met zo'n opmerking :P
pi_156080805
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan doe je gewoon teveel, dat staat toch volledig los van zowel zorgzaam als zelfstandig zijn?
Ik noemde ook iets meer:
quote:

[..]

En nu weer on topic!
pi_156081150
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

pi_156081667
quote:

[..]

Denk ook zeker dat hij een redelijke goede vraag stelde. Ik vind het top, dat je deze vraag aan gaat met een eigen nieuw topic, om daarmee een beter beeld te scheppen. ^O^

Ik snap die haat niet zo.
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
  maandag 14 september 2015 @ 16:34:04 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156081716
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 14:53 schreef Scary_Mary het volgende:

Hoezo is je intelligentie afhankelijk van je partner?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat mijn partner de zorgzaamheid wel in mij herkent :P
Die andere blik weet ik wel zeker, want ik ben een heel uniek sneeuwvlokje enzo. Lijkt me ook saai als je over alles hetzelfde zou denken en nooit je blik zou (kunnen/willen) verruimen..
Je intelligentie is niet afhankelijk, maar wel of hij je intelligent vindt / dat jij intelligentie te bieden hebt aan een partner.

Iedereen is een uniek sneeuwvlokje, maakt niet gelijk dat je een andere blik hebt dan je partner.
pi_156084092
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 16:04 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik noemde ook iets meer:

[..]

En nu weer on topic!
Ja, en daarop had ik al gereageerd met dit:
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik herken het wel in mezelf btw (een vrouw prefereren die zorgzaam is/kan zijn maar ook een vrouw die zelfstandig is en zelfstandig kan denken).
Het heeft ook met de timing te maken, zolang beide eigenschappen maar afgewisseld kunnen worden.
Ik wil ook eigenlijk beide..maar dat komt mede omdat ikzelf ook beide ben en het liefst iemand als partner zou willen hebben met wie ik meer gemeen heb (misschien kan je wel zeggen "opposites attract", maar uiteindelijk draait het bij een relatie toch minder om aantrekkingskracht en meer om of het überhaubt mogelijk is met iemand een relatie te hebben...is het sowieso al niet mogelijk, dan is het sowieso al schluss).
Ik snap serieus niet hoe je teveel doen kunt verwarren met meerdere dingen doen, dat zijn echt 2 totaal verschillende dingen.

Wat is er dan mis met beide dingen willen?
En als je dit niet wilt bespreken, waarom kaart je dit dan in 1e instantie notabene zelf als 1e aan? :P
pi_156084743
quote:
Elders op het forum:

[..]

Ik mis echt een stuk achtergrond om te snappen wat je nu precies wilt met deze vraag geloof ik. Zoals ik het nu lees: Omdat vrouwen 'klagen' over wat mannen wel/niet doen, wil je nu hier dat vrouwen vertellen wat ze meer kunnen dan alleen dat klagen?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  maandag 14 september 2015 @ 18:55:36 #91
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_156084949
Bieden doe je op Marktplaats of op een veiling, zijn jullie vrouwen nu zo onzeker, dat je jou zelf niet genoeg vindt voor een partner maar dat je hem wat te bieden moet hebben?

Maar goed als jullie vrouwen iets willen aanbieden aan de toekomstige partner ik zoek nog een welgestelde vermogende vrouw.
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 14 september 2015 @ 19:10:28 #92
416020 K44S
The bearded man
pi_156085426
Ik ga dit topic volgen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_156085522
quote:
7s.gif Op maandag 14 september 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je intelligentie is niet afhankelijk, maar wel of hij je intelligent vindt / dat jij intelligentie te bieden hebt aan een partner.

Iedereen is een uniek sneeuwvlokje, maakt niet gelijk dat je een andere blik hebt dan je partner.
Intelligentie is anders behoorlijk objectief. Dan kan je alsnog minder intelligent zijn dan je partner, maar je biedt dan nog steeds intelligentie.
pi_156085636
Vind het trouwens erg interessant dat in (vooral het eerste deel van) dit topic, telkens wordt gezegd dat wat je biedt afhankelijk is van de partner.

Ik, als man, heb dat totaal niet. Uiteraard wel verschillende 'rollen' bij verschillende relaties met mensen; als in vriendschap, vriendschap met voordelen en een relatie.
  maandag 14 september 2015 @ 19:17:03 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156085639
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Intelligentie is anders behoorlijk objectief. Dan kan je alsnog minder intelligent zijn dan je partner, maar je biedt dan nog steeds intelligentie.
Daar heb je zeker gelijk in.
Toch vind ik t hele "te bieden hebben" enorm afhankelijk van de andere partij.
Al is t maar net hoe je t bekijkt.
  maandag 14 september 2015 @ 19:18:56 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156085697
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:16 schreef Westerling het volgende:
Vind het trouwens erg interessant dat in (vooral het eerste deel van) dit topic, telkens wordt gezegd dat wat je biedt afhankelijk is van de partner.

Ik, als man, heb dat totaal niet. Uiteraard wel verschillende 'rollen' bij verschillende relaties met mensen; als in vriendschap, vriendschap met voordelen en een relatie.
Maar is de rol niet eig een verzameling van zaken die je aanbiedt?
Of bied je altijd tzelfde alleen verdwijnt t ene in t niets omdat dat niet nodig is in die relatie?
pi_156085743
Onvoorwaardelijke liefde en vertrouwen is tegenwoordig niet meer genoeg? Nederlanders altijd met hun kosten-baten analyses. :')

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2015 19:20:27 ]
pi_156085785
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 19:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar is de rol niet eig een verzameling van zaken die je aanbiedt?
Of bied je altijd tzelfde alleen verdwijnt t ene in t niets omdat dat niet nodig is in die relatie?
Ja, dat gebeurt ook inderdaad. Beetje semantiek, maar dan bied ik het eigenlijk nog steeds, alleen het wordt niet aangenomen. Het is en blijft een 'kwaliteit' die je kennelijk hebt.
pi_156085804
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
Het antwoord op alles; Tetten.
Dit. En ik lach om z'n grapjes, nog steeds O+
  maandag 14 september 2015 @ 19:23:02 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156085820
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 19:21 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt ook inderdaad. Beetje semantiek, maar dan bied ik het eigenlijk nog steeds, alleen het wordt niet aangenomen. Het is en blijft een 'kwaliteit' die je kennelijk hebt.
Maar wanneer vind je van jezelf dat je die kwaliteit bezit?
Omdat mensen in t verleden en heden dit over je zeiden?
Omdat je zelf vindt dat je t (meer) hebt dan een ander?

Vind dat zelf lastig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')