Was niet mijn idee om dat plaatje te posten, dat Wilfred.quote:
Verdomme.quote:Op maandag 14 september 2015 08:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Was niet mijn idee om dat plaatje te posten, dat Wilfred.
Mijn fax was in de overgang van 4999 naar 5000quote:Op maandag 14 september 2015 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier moet ik gefaxt gepost hebben
quote:Op maandag 14 september 2015 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn fax was in de overgang van 4999 naar 5000ik zag wolf z'n post, zat met hetzelfde probleem.
Afgeknepen, geveegd, naar m'n PC gerend en deze geopend![]()
Baas.quote:Op maandag 14 september 2015 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn fax was in de overgang van 4999 naar 5000ik zag wolf z'n post, zat met hetzelfde probleem.
Wat een enorme eer![]()
Dus een fax in topic 5000 staat nog wel in de planning
Ik eigenlijk ook niet hoorquote:Op maandag 14 september 2015 08:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Baas.![]()
Ik zag de struggles bij wolf, maar ik vond dat ik niet de eer had om het 5000e topic te openen.
Tijdens mijn LAPO heb ik echt een monumentale berg gemaakt, niet normaal.quote:Op maandag 14 september 2015 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een enorme eer![]()
Dus een fax in topic 5000 staat nog wel in de planning
Eigenlijk had je die met foto en al in de openingspost moeten zettenquote:Op maandag 14 september 2015 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijdens mijn LAPO heb ik echt een monumentale berg gemaakt, niet normaal.
Anderhalf miljoen posts. Gekkenwerk.quote:Op maandag 14 september 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand een huishoudelijke mail gestuurd naar Wilbert over het feit dat zijn fans als 5000 topics over zijn zender praten?
1,5 miljoen iddquote:Op maandag 14 september 2015 09:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Anderhalf miljoen posts. Gekkenwerk.
Misschien wil Venema er wel iets over zeggen zometeen. Die had hier ook ooit nog een account.
`quote:Op maandag 14 september 2015 09:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Anderhalf miljoen posts. Gekkenwerk.
Misschien wil Venema er wel iets over zeggen zometeen. Die had hier ook ooit nog een account.
TOERTJES PINO, TOETERS!quote:
Oh ja barst, ik wilde je beantwoorden. Nee ik zag je berichtje pas vanochtend en ik heb er dit weekend ook heel niet meer aan gedacht.quote:
Toffe show, en Garvey was straalbezopenquote:Op maandag 14 september 2015 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ja barst, ik wilde je beantwoorden. Nee ik zag je berichtje pas vanochtend en ik heb er dit weekend ook heel niet meer aan gedacht.
mijn ideale programeringquote:Op maandag 14 september 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Waarvan minstens de helft bestaat uit post met emoticons, een aandeel fax posts, en een groot deel discussies over programmering.
Nice!quote:Op maandag 14 september 2015 10:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toffe show, en Garvey was straalbezopen![]()
[ afbeelding ]
evers.quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mijn ideale programering
6-10 evers
10-12 veenstra
12-3 nonstop
3-6 schrikbarend
6-9 domien
9-12 giel
is dat net zoiets als destijds met Live? Die zaten de helft van hun tijd hier in Nederlandquote:Op maandag 14 september 2015 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Matt Simons alleen bekend in NL.
Godverquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie straks Plage horen is het mijn schuld
Zit ons eens niet zo te Plage.quote:Op maandag 14 september 2015 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie straks Plage horen is het mijn schuld
Verdommequote:
Nou inderdaad, maar wtf bezielde je het aan te vragen?quote:Op maandag 14 september 2015 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog 3 liedjes dus denk niet dat we het te horen krijgen. Jullie blij.
Ik dacht ik vraag een plaatje aan wat dit topic samenvat. En dat is toch wel Plagequote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou inderdaad, maar wtf bezielde je het aan te vragen?
Lion In The Morning Sun kon ookquote:Op maandag 14 september 2015 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag een plaatje aan wat dit topic samenvat. En dat is toch wel Plage
quote:Op maandag 14 september 2015 11:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lion In The Morning Sun kon ook
Die tijd heb ik niet meegemaakt...quote:Op maandag 14 september 2015 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Dit topic loopt al dik 8 jaar (dwz, mijn 1e post was in oktober 2007 in topic 300, dus het liep al een tijdje), ik mag toch hopen dat er andere nummers een betere samenvatting zijn. Ik noem maar een Love it when you call van The Feeling, een vaste request van toen Maricha de producer was van Michiel.
Like a real oldbie bossquote:
Nou inderdaad zeg. Ik mis die man nog elke dag.quote:
Misschien wil Timur 'm wel draaien. Die haalde z'n items altijd van Fok!.quote:Op maandag 14 september 2015 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben jullie even mazzel. Geen Plage
Moet je ome Arcee even vragen.quote:Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Like a real oldbie boss
Ik weet niet wat het 1e topicdeel was waarin ik reageerde
Nope.quote:Op maandag 14 september 2015 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Die en Plage
![]()
minthy is het met me eens
quote:Op maandag 14 september 2015 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Ik mis die man nog elke dag.
Jij ook van harte he!quote:Op maandag 14 september 2015 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope.
Verder iedereen de groetjes plus kusjes en felicitaties en zo. Hoezee!!
Ook een kusje voor jouquote:Op maandag 14 september 2015 11:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope.
Verder iedereen de groetjes plus kusjes en felicitaties en zo. Hoezee!!
quote:Op maandag 14 september 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
Mij eerste post was in topicdeel 169: TV / [3FM #169] Stenders is te oud
dinsdag 12 juni 2007 @ 12:49:25
goeie postquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:49 schreef SilentChaos het volgende:
Stenders blijft leuk vind ikHeb ook genoten van z'n tijd op Yorin FM
Ff opgezocht, volgens mij was het dit topic: TV / [3FM #2371] Lalaalalalalalalala'en richting de show van Stenders!quote:Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Like a real oldbie boss
Ik weet niet wat het 1e topicdeel was waarin ik reageerde
quote:
Een Crowded House-request bij Michiel, je verwacht het niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:24 schreef Sersjee het volgende:
Jeuj, mijn request!
woei, m'n eerste post in een 3FM-topic... ouwe lurker die ik er ben!
Zulks een eer.quote:Op maandag 14 september 2015 12:00 schreef wolfrolf het volgende:
GTFO
We hebben nu users zoals Bronson, ieniminimuis en JDude!
Was ik er eerder bij dan Wolfrolf?quote:Op maandag 14 september 2015 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff opgezocht, volgens mij was het dit topic: TV / [3FM #2371] Lalaalalalalalalala'en richting de show van Stenders!
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Bronson het volgende:
Ik ga ook eventjes meeposten als SR-fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
quote:Op maandag 14 september 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan de mijne niet vinden
Was in een SR topic.
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:36 schreef ieniminimuis het volgende:
draag ik ook maar een steentje bij aan het opvullen van die topic!
Vind het namelijk heel leuk dat ze een keer in het oosten van het land zijn!
SER / [SR @ 3FM #3747] Op zn twents straksquote:Op maandag 14 september 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan de mijne niet vinden
Was in een SR topic.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik ga schoenen en jas aandoen en mij begeven naar supermarkt.
Niets meer posten tot dat ik weer terug ben. Bij voorbaat dank voor u medewerking!
Ik zal je nog eens een keer wijzen op een streamquote:
Het voelt als een eeuwigheid met ons altijdquote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik post hier nog maar 3 jaar? Ik dacht al langer.
quote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een keer wijzen op een stream
nee joh dat moet echt veel eerder zijn nog.quote:Op maandag 14 september 2015 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff opgezocht, volgens mij was het dit topic: TV / [3FM #2371] Lalaalalalalalalala'en richting de show van Stenders!
[..]
Dat gaf Google iig aan. Maar die is dus ook niet 100%, zoals mijn post over Muis al aantoondequote:Op maandag 14 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee joh dat moet echt veel eerder zijn nog.
Ik weet zeker dat ik deel 1337 heb meegemaakt
Of ik word gek
Whehe.quote:Op maandag 14 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of ik word gek
quote:Op maandag 14 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of ik word gek
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Over Damien Ricequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is in elk geval eens wat anders dan de 378 britpop bandjes die 3FM daarvoor hypte.
Hihaho.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah! De dj waar binnenkort een straat naar wordt vernoemd. De Michiel Veenstraat.
Met je TinyPik XDquote:
Rickarioquote:
2 maar eerste van topic 5000quote:
quote:
Datquote:Op maandag 14 september 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan Coldplay draaien en niet Alter Bridge
quote:Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Sean Paul
Verdomme, helemaal los vroeger in de disco
Welke Fok!meeting is dit?quote:
Dat gaan we zo eens bekijken. Vinden vast weer een fijn zaakje in de buurtquote:Op maandag 14 september 2015 14:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goodmorning
Wat ontbijten we vandaag?
Bagelsquote:Op maandag 14 september 2015 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gaan we zo eens bekijken. Vinden vast weer een fijn zaakje in de buurt.
Droge zooiquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Sean Paul
Verdomme, helemaal los vroeger in de disco
Oh. Is dat Anouk.quote:
Handig, een alarm dat je waarschuwt dat het tijd is om te zappen.quote:
nou iddquote:Op maandag 14 september 2015 16:45 schreef Bronson het volgende:
Waarom heeft Frank zo'n wannabee hipster microfoon.
Mijne weet ik niet precies, maar ik zei mei 2007.quote:Op maandag 14 september 2015 17:03 schreef MarijeH het volgende:
Mijn eerste post in deze reeks was in 2008.
wat is dezequote:Op maandag 14 september 2015 18:41 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd met dit topic. 5000 is veel te veel voor iets waar we ons 75% van de tijd aan storen. Dat verdient een slagroomtaart, allememaggies.
quote:Op maandag 14 september 2015 18:41 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd met dit topic. 5000 is veel te veel voor iets waar we ons 75% van de tijd aan storen. Dat verdient een slagroomtaart, allememaggies.
Inderdaad, luistert prima weg zo vroeg in de middag! Sommige oude items gehouden, leuke nieuwe items erbij. Ziekenboeg-request levert vaak mooie radio op.quote:Op maandag 14 september 2015 20:44 schreef rubbereend het volgende:
En wat is Superradio trouwens een briljant programma
Mooi gebalanceerd programma inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2015 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Inderdaad, luistert prima weg zo vroeg in de middag! Sommige oude items gehouden, leuke nieuwe items erbij. Ziekenboeg-request levert vaak mooie radio op.Goede balans tussen onzin en wat serieuzere items.
gelukkig niet tussen 16:00 en 18:00 uurquote:Op maandag 14 september 2015 22:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mooi gebalanceerd programma inderdaad.
Da's snel achter elkaar!quote:
dik voormekaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
is het goed als ik rebel?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Heel fijn. Maar wie is dat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik vond haar zo lekker dat ik het even moest delenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond haar zo lekker dat ik het even moest delen
Dat zegt mij helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rebel Wilson. Actrice uit de Pitch Perfect films.
Dat is niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De naam van haar karakter is Fat Amy.
Waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is meer raar dat jij het niet weet.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is meer raar dat jij het niet weet.
Ik snap niet waar dat vandaan komt...quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pitch Perfect is een cult klassieker en Rebel Wilson een van de grappigste actrices van dit moment.quote:
Nou, heel eerlijk even hè, Pitch Perfect is een verdomd leuke filmquote:
Je weet wat een cultfilm is he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pitch Perfect is een cult klassieker en Rebel Wilson een van de grappigste actrices van dit moment.
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is zowaar echt komisch!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je weet wat een cultfilm is he?
En daarbij. Actrice en grappig in een zin.
Nou, dat zou voor het eerst zijn. Maar goed, ik peins er niet over om die films te gaan kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is zowaar echt komisch!
Dat was ook mijn houding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, dat zou voor het eerst zijn. Maar goed, ik peins er niet over om die films te gaan kijken.
FTFYquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is echt zwaar komisch!
Rare reclames heeft de Plus supermarkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Geef toe, je zou haar keihard geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, doe eens in een spoiler.
Paste er niet tussenquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, doe eens in een spoiler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ben je ziek of is je account gehackt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
wat zei sinterklaas gisteren tegen mij in het gat in mijn kont topic?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben je ziek of is je account gehackt?
LEUGENS!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat zei sinterklaas gisteren tegen mij in het gat in mijn kont topic?posts zijn verwijderd
Ja aan de hongerigen in Afrika. Kunnen die ook weer een jaar vooruit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef toe, je zou haar keihard geven.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dag Sinterklaasquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dag Sinterklaas. Ik heb al een paar kruidnoten gegeten begin van de maand
Hai Muisquote:
Huisartsenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef ChatGirl het volgende:
Afspraak maken bij de huisarts ivm mijn migraine-aanval, kan ik donderdag pas terecht. Lekker op tijd jongens.
Die van mij is wel tof, maar een afspraak maken is een drama.quote:
Ik heb de mijne nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van mij is wel tof, maar een afspraak maken is een drama.
Verdomme wat zeur je danquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog nooit ontmoet
Omdat ik ze alquote:
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik ze alvind, kom ik er ook nooit.
Huisartsen "quote:
En dan The Scientist draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huisartsen "" vinden terwijl je er nooit komt.
Verdomme wat een hel van een plaatquote:
Ik betrapte mezelf er op dat ik aan het meezingen was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
Ben in het verleden wel eens geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vriend van mij is huisarts, best een relaxte kerelquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top vijfje hier hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Music was my first love and it will be my last...
Ow wacht...
Chloe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schande dat je dit durft te typen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Manquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schande dat je dit durft te typen.
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Man
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc gingquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef Cee het volgende:
Het is een beetje als faxen met de microfoon open.
Verdomme.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
Verdomme gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht Gold van Spandau Ballet
Dankjequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vanochtend
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
Aan jou de eer uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
We gaan gestaag richting topic #5001 jongens!
quote:
Ik zit CV's in elkaar te knallen in de hoop dat ze opvallen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vanochtend
Nou Cee, holadijeequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit CV's in elkaar te knallen in de hoop dat ze opvallen.
Rijm was niet met opzet.
Rijmen is opvallend op je CV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rijm was niet met opzet.
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rijm was niet met opzet.
GMTAquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijmen is opvallen op je CV.
Misschien een idee?
Rijm was wel met opzet.
Ik ben er nu een aan het maken in de huisstijl van het bedrijf, maar dan beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingen).
Maar doe hem in rijm, dan valt ie wel op.
Dan bel je er toch zelf achteraanquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingen).
Maar doe hem in rijm, dan valt ie wel op.
Je lijkt mij wel tegen J.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan bel je er toch zelf achteraan
Weet je hoe veel sollicitaties ik doe? Dan heb ik daar zo ongeveer een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan bel je er toch zelf achteraan
Belletje is minutenwerk lijkt mequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je hoe veel sollicitaties ik doe? Dan heb ik daar zo ongeveer een dagtaak aan.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Belletje is minutenwerk lijkt me
Zelf donderdag weer een sollicitatiegesprek
Wat heb je te verliezen? Je vergroot alleen maar de kans dat ze je niet vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk ook niet dat het bedrijf er staat op te springen dat iedereen terug belt.
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
Ze eisen ook wel veel hoor, heb er eentje die wil meteen een introductiefilmpje/elevatorpitch (naast de CV, motivatiebrief en portfolio).
Jezelf van voor naar achteren en van boven naar beneden voorstellen in 1 minuut.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Filmpje in de lift opgenomen??
Wat de fock is dat nou weer
Een verhaaltje van ongeveer 1 minuut waarin je vertelt wie je bent en wat je wil/kan. Zeg maar als je iemand in de lift tegenkomt die daar naar vraagt dan kan jij dat in die korte tijd dat je samen in de lift staat aan hem/haar vertellen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Met zo'n elevatorpitch zit je carriere in elk geval direct in de lift!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.
Dat is jezelf verkopen binnen de tijd dat je met iemand in een lift staat en van de ene naar de andere verdieping gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Ja, voor mezelf beginnen lijkt me overigens ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.
Grafische vormgeving, ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
Cee, wat zoek je? Iets met grafisch ontwerp toch als ik me niet vergis?
Vriend van mij is ook grafisch vormgever en heeft na een aantal verschrikkelijke DTP-banen (schijnbaar denken mensen ook dat dat hetzelfde is) ook eieren voor z'n geld gekozen en is voor zichzelf begonnen. Hij is een geniaal tekenaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, voor mezelf beginnen lijkt me overigens ook wel leuk.
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Grafische vormgeving, ja.
Voornamelijk offline, online kan ik 't wel bedenken maar niet maken (iets wat ze steeds meer van je verwachten, alsof programmeren hetzelfde is als vormgeven).
Nou, precies, dan zie je "DTP'er" in de functie-titel, dat is prima (weinig conceptueel en het is echt een beetje lopende-band-vormgeven, maar oké, for the time being is het prima), maar dan staat er dat je voornamelijk bezig bent met plotten en machines bedienen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriend van mij is ook grafisch vormgever en heeft na een aantal verschrikkelijke DTP-banen (schijnbaar denken mensen ook dat dat hetzelfde is) ook eieren voor z'n geld gekozen en is voor zichzelf begonnen. Hij is een geniaal tekenaar
Wat zoek jij dan? Iets met communicatie toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?
Alles in de driehoek Breda-Den Bosch-Eindhoven is perfect.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat zoek jij dan? Iets met communicatie toch?
Oh hij zorgde voor de layout van reclamefoldersquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, precies, dan zie je "DTP'er" in de functie-titel, dat is prima (weinig conceptueel en het is echt een beetje lopende-band-vormgeven, maar oké, for the time being is het prima), maar dan staat er dat je voornamelijk bezig bent met plotten en machines bedienen.
werkenbijdenos.nlquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.
CG wordt de nieuwe Rachidquote:
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.
Stinkstad (Rotterdam)quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?
Tof!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh hij zorgde voor de layout van reclamefolders![]()
ach het is beter dan niks, dat was ook zijn gedachten. Niet z'n droombaan idd... nu hij voor zichzelf begonnen is, is hij helemaal op z'n plek (en komt gelukkig ook nog relatief makkelijk aan werk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |