Nou, dat zou voor het eerst zijn. Maar goed, ik peins er niet over om die films te gaan kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is zowaar echt komisch!
Dat was ook mijn houding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, dat zou voor het eerst zijn. Maar goed, ik peins er niet over om die films te gaan kijken.
FTFYquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is echt zwaar komisch!
Rare reclames heeft de Plus supermarkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Geef toe, je zou haar keihard geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, doe eens in een spoiler.
Paste er niet tussenquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, doe eens in een spoiler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ben je ziek of is je account gehackt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
wat zei sinterklaas gisteren tegen mij in het gat in mijn kont topic?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben je ziek of is je account gehackt?
LEUGENS!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat zei sinterklaas gisteren tegen mij in het gat in mijn kont topic?posts zijn verwijderd
Ja aan de hongerigen in Afrika. Kunnen die ook weer een jaar vooruit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef toe, je zou haar keihard geven.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dag Sinterklaasquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dag Sinterklaas. Ik heb al een paar kruidnoten gegeten begin van de maand
Hai Muisquote:
Huisartsenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef ChatGirl het volgende:
Afspraak maken bij de huisarts ivm mijn migraine-aanval, kan ik donderdag pas terecht. Lekker op tijd jongens.
Die van mij is wel tof, maar een afspraak maken is een drama.quote:
Ik heb de mijne nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van mij is wel tof, maar een afspraak maken is een drama.
Verdomme wat zeur je danquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog nooit ontmoet
Omdat ik ze alquote:
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik ze alvind, kom ik er ook nooit.
Huisartsen "quote:
En dan The Scientist draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huisartsen "" vinden terwijl je er nooit komt.
Verdomme wat een hel van een plaatquote:
Ik betrapte mezelf er op dat ik aan het meezingen was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
Ben in het verleden wel eens geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vriend van mij is huisarts, best een relaxte kerelquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top vijfje hier hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Music was my first love and it will be my last...
Ow wacht...
Chloe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schande dat je dit durft te typen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Manquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schande dat je dit durft te typen.
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Man
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc gingquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef Cee het volgende:
Het is een beetje als faxen met de microfoon open.
Verdomme.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |