Nou, dat zou voor het eerst zijn. Maar goed, ik peins er niet over om die films te gaan kijken.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is zowaar echt komisch!
Dat was ook mijn houding.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou, dat zou voor het eerst zijn. Maar goed, ik peins er niet over om die films te gaan kijken.
FTFYquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is echt zwaar komisch!
Rare reclames heeft de Plus supermarkt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Geef toe, je zou haar keihard geven.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, doe eens in een spoiler.
Paste er niet tussenquote:Op dinsdag 15 september 2015 09:29 schreef Bronson het volgende:
[..]
Verdomme, doe eens in een spoiler.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ben je ziek of is je account gehackt?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
wat zei sinterklaas gisteren tegen mij in het gat in mijn kont topic?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ben je ziek of is je account gehackt?
LEUGENS!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat zei sinterklaas gisteren tegen mij in het gat in mijn kont topic?posts zijn verwijderd
Ja aan de hongerigen in Afrika. Kunnen die ook weer een jaar vooruit.quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geef toe, je zou haar keihard geven.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dag Sinterklaasquote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dag Sinterklaas. Ik heb al een paar kruidnoten gegeten begin van de maand
Hai Muisquote:
Huisartsenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:12 schreef ChatGirl het volgende:
Afspraak maken bij de huisarts ivm mijn migraine-aanval, kan ik donderdag pas terecht. Lekker op tijd jongens.
Die van mij is wel tof, maar een afspraak maken is een drama.quote:
Ik heb de mijne nog nooit ontmoetquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die van mij is wel tof, maar een afspraak maken is een drama.
Verdomme wat zeur je danquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog nooit ontmoet
Omdat ik ze alquote:
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik ze alvind, kom ik er ook nooit.
Huisartsen "quote:
En dan The Scientist draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huisartsen "" vinden terwijl je er nooit komt.
Verdomme wat een hel van een plaatquote:
Ik betrapte mezelf er op dat ik aan het meezingen was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
Ben in het verleden wel eens geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vriend van mij is huisarts, best een relaxte kerelquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top vijfje hier hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Music was my first love and it will be my last...
Ow wacht...
Chloe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schande dat je dit durft te typen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Manquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schande dat je dit durft te typen.
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Man
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc gingquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef Cee het volgende:
Het is een beetje als faxen met de microfoon open.
Verdomme.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
Verdomme gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht Gold van Spandau Ballet
Dankjequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vanochtend
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
Aan jou de eer uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
We gaan gestaag richting topic #5001 jongens!
quote:
Ik zit CV's in elkaar te knallen in de hoop dat ze opvallen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vanochtend
Nou Cee, holadijeequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit CV's in elkaar te knallen in de hoop dat ze opvallen.
Rijm was niet met opzet.
Rijmen is opvallend op je CV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rijm was niet met opzet.
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rijm was niet met opzet.
GMTAquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijmen is opvallen op je CV.
Misschien een idee?
Rijm was wel met opzet.
Ik ben er nu een aan het maken in de huisstijl van het bedrijf, maar dan beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingen).
Maar doe hem in rijm, dan valt ie wel op.
Dan bel je er toch zelf achteraanquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingen).
Maar doe hem in rijm, dan valt ie wel op.
Je lijkt mij wel tegen J.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan bel je er toch zelf achteraan
Weet je hoe veel sollicitaties ik doe? Dan heb ik daar zo ongeveer een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan bel je er toch zelf achteraan
Belletje is minutenwerk lijkt mequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je hoe veel sollicitaties ik doe? Dan heb ik daar zo ongeveer een dagtaak aan.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Belletje is minutenwerk lijkt me
Zelf donderdag weer een sollicitatiegesprek
Wat heb je te verliezen? Je vergroot alleen maar de kans dat ze je niet vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk ook niet dat het bedrijf er staat op te springen dat iedereen terug belt.
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
Ze eisen ook wel veel hoor, heb er eentje die wil meteen een introductiefilmpje/elevatorpitch (naast de CV, motivatiebrief en portfolio).
Jezelf van voor naar achteren en van boven naar beneden voorstellen in 1 minuut.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Filmpje in de lift opgenomen??
Wat de fock is dat nou weer
Een verhaaltje van ongeveer 1 minuut waarin je vertelt wie je bent en wat je wil/kan. Zeg maar als je iemand in de lift tegenkomt die daar naar vraagt dan kan jij dat in die korte tijd dat je samen in de lift staat aan hem/haar vertellen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Met zo'n elevatorpitch zit je carriere in elk geval direct in de lift!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.
Dat is jezelf verkopen binnen de tijd dat je met iemand in een lift staat en van de ene naar de andere verdieping gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Ja, voor mezelf beginnen lijkt me overigens ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.
Grafische vormgeving, ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
Cee, wat zoek je? Iets met grafisch ontwerp toch als ik me niet vergis?
Vriend van mij is ook grafisch vormgever en heeft na een aantal verschrikkelijke DTP-banen (schijnbaar denken mensen ook dat dat hetzelfde is) ook eieren voor z'n geld gekozen en is voor zichzelf begonnen. Hij is een geniaal tekenaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, voor mezelf beginnen lijkt me overigens ook wel leuk.
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Grafische vormgeving, ja.
Voornamelijk offline, online kan ik 't wel bedenken maar niet maken (iets wat ze steeds meer van je verwachten, alsof programmeren hetzelfde is als vormgeven).
Nou, precies, dan zie je "DTP'er" in de functie-titel, dat is prima (weinig conceptueel en het is echt een beetje lopende-band-vormgeven, maar oké, for the time being is het prima), maar dan staat er dat je voornamelijk bezig bent met plotten en machines bedienen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriend van mij is ook grafisch vormgever en heeft na een aantal verschrikkelijke DTP-banen (schijnbaar denken mensen ook dat dat hetzelfde is) ook eieren voor z'n geld gekozen en is voor zichzelf begonnen. Hij is een geniaal tekenaar
Wat zoek jij dan? Iets met communicatie toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?
Alles in de driehoek Breda-Den Bosch-Eindhoven is perfect.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat zoek jij dan? Iets met communicatie toch?
Oh hij zorgde voor de layout van reclamefoldersquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, precies, dan zie je "DTP'er" in de functie-titel, dat is prima (weinig conceptueel en het is echt een beetje lopende-band-vormgeven, maar oké, for the time being is het prima), maar dan staat er dat je voornamelijk bezig bent met plotten en machines bedienen.
werkenbijdenos.nlquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.
CG wordt de nieuwe Rachidquote:
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.
Stinkstad (Rotterdam)quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?
Tof!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh hij zorgde voor de layout van reclamefolders![]()
ach het is beter dan niks, dat was ook zijn gedachten. Niet z'n droombaan idd... nu hij voor zichzelf begonnen is, is hij helemaal op z'n plek (en komt gelukkig ook nog relatief makkelijk aan werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |