Jezelf van voor naar achteren en van boven naar beneden voorstellen in 1 minuut.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Filmpje in de lift opgenomen??
Wat de fock is dat nou weer
Een verhaaltje van ongeveer 1 minuut waarin je vertelt wie je bent en wat je wil/kan. Zeg maar als je iemand in de lift tegenkomt die daar naar vraagt dan kan jij dat in die korte tijd dat je samen in de lift staat aan hem/haar vertellen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Met zo'n elevatorpitch zit je carriere in elk geval direct in de lift!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.
Dat is jezelf verkopen binnen de tijd dat je met iemand in een lift staat en van de ene naar de andere verdieping gaat.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
Elevatorpitch?
Ja, voor mezelf beginnen lijkt me overigens ook wel leuk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.
Grafische vormgeving, ja.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:12 schreef ChatGirl het volgende:
Cee, wat zoek je? Iets met grafisch ontwerp toch als ik me niet vergis?
Vriend van mij is ook grafisch vormgever en heeft na een aantal verschrikkelijke DTP-banen (schijnbaar denken mensen ook dat dat hetzelfde is) ook eieren voor z'n geld gekozen en is voor zichzelf begonnen. Hij is een geniaal tekenaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, voor mezelf beginnen lijkt me overigens ook wel leuk.
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Grafische vormgeving, ja.
Voornamelijk offline, online kan ik 't wel bedenken maar niet maken (iets wat ze steeds meer van je verwachten, alsof programmeren hetzelfde is als vormgeven).
Nou, precies, dan zie je "DTP'er" in de functie-titel, dat is prima (weinig conceptueel en het is echt een beetje lopende-band-vormgeven, maar oké, for the time being is het prima), maar dan staat er dat je voornamelijk bezig bent met plotten en machines bedienen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriend van mij is ook grafisch vormgever en heeft na een aantal verschrikkelijke DTP-banen (schijnbaar denken mensen ook dat dat hetzelfde is) ook eieren voor z'n geld gekozen en is voor zichzelf begonnen. Hij is een geniaal tekenaar
Wat zoek jij dan? Iets met communicatie toch?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?
Alles in de driehoek Breda-Den Bosch-Eindhoven is perfect.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. Ik krijg zulke dingen ook nog wel eens in m'n inbox. Regio Tilburg toch?
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat zoek jij dan? Iets met communicatie toch?
Oh hij zorgde voor de layout van reclamefoldersquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, precies, dan zie je "DTP'er" in de functie-titel, dat is prima (weinig conceptueel en het is echt een beetje lopende-band-vormgeven, maar oké, for the time being is het prima), maar dan staat er dat je voornamelijk bezig bent met plotten en machines bedienen.
werkenbijdenos.nlquote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.
CG wordt de nieuwe Rachidquote:
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Yup, communicatiemedewerker, (web)redacteur. Dat soort dingen.
Stinkstad (Rotterdam)quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga m'n oren en ogen ook voor je open houden! Regio?
Tof!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh hij zorgde voor de layout van reclamefolders![]()
ach het is beter dan niks, dat was ook zijn gedachten. Niet z'n droombaan idd... nu hij voor zichzelf begonnen is, is hij helemaal op z'n plek (en komt gelukkig ook nog relatief makkelijk aan werk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |