Verdomme gelukkig niet.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik dacht Gold van Spandau Ballet
Dankjequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vanochtend
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
Aan jou de eer uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:55 schreef wolfrolf het volgende:
We gaan gestaag richting topic #5001 jongens!
quote:
Ik zit CV's in elkaar te knallen in de hoop dat ze opvallen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:52 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zijn jullie gezellig vanochtend
Nou Cee, holadijeequote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit CV's in elkaar te knallen in de hoop dat ze opvallen.
Rijm was niet met opzet.
Rijmen is opvallend op je CV.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rijm was niet met opzet.
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Rijm was niet met opzet.
GMTAquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijmen is opvallen op je CV.
Misschien een idee?
Rijm was wel met opzet.
Ik ben er nu een aan het maken in de huisstijl van het bedrijf, maar dan beter.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingen).
Maar doe hem in rijm, dan valt ie wel op.
Dan bel je er toch zelf achteraanquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet er alles van. Graftakkewerk en je hoort er nooit wat van (of alleen afwijzingen).
Maar doe hem in rijm, dan valt ie wel op.
Je lijkt mij wel tegen J.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan bel je er toch zelf achteraan
Weet je hoe veel sollicitaties ik doe? Dan heb ik daar zo ongeveer een dagtaak aan.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan bel je er toch zelf achteraan
Belletje is minutenwerk lijkt mequote:Op dinsdag 15 september 2015 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet je hoe veel sollicitaties ik doe? Dan heb ik daar zo ongeveer een dagtaak aan.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Belletje is minutenwerk lijkt me
Zelf donderdag weer een sollicitatiegesprek
Wat heb je te verliezen? Je vergroot alleen maar de kans dat ze je niet vergeten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk ook niet dat het bedrijf er staat op te springen dat iedereen terug belt.
Dat is dan wel extra zuur als ze nauwelijks reageren. Concurrentie is ook moordend in jouw vakgebied heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 11:08 schreef Cee het volgende:
Ze eisen ook wel veel hoor, heb er eentje die wil meteen een introductiefilmpje/elevatorpitch (naast de CV, motivatiebrief en portfolio).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |