Da's snel achter elkaar!quote:
dik voormekaarquote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
is het goed als ik rebel?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Heel fijn. Maar wie is dat?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:51 schreef SilentChaos het volgende:
YESze is weer single
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik vond haar zo lekker dat ik het even moest delenquote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond haar zo lekker dat ik het even moest delen
Dat zegt mij helemaal niets.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Rebel Wilson. Actrice uit de Pitch Perfect films.
Dat is niet geheel onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De naam van haar karakter is Fat Amy.
Waarom weet jij dit?quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is meer raar dat jij het niet weet.quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is meer raar dat jij het niet weet.
Ik snap niet waar dat vandaan komt...quote:Op dinsdag 15 september 2015 08:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Pitch Perfect is een cult klassieker en Rebel Wilson een van de grappigste actrices van dit moment.quote:
Nou, heel eerlijk even hè, Pitch Perfect is een verdomd leuke filmquote:
Je weet wat een cultfilm is he?quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pitch Perfect is een cult klassieker en Rebel Wilson een van de grappigste actrices van dit moment.
Jimmy met je vooroordelen. Rebel Wilson is zowaar echt komisch!quote:Op dinsdag 15 september 2015 09:12 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je weet wat een cultfilm is he?
En daarbij. Actrice en grappig in een zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |