Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik ze alvind, kom ik er ook nooit.
Huisartsen "quote:
En dan The Scientist draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Huisartsen "" vinden terwijl je er nooit komt.
Verdomme wat een hel van een plaatquote:
Ik betrapte mezelf er op dat ik aan het meezingen was.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
Ben in het verleden wel eens geweest.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vriend van mij is huisarts, best een relaxte kerelquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top vijfje hier hoor.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme wat een hel van een plaat
aaaaaaaaaaaaaaaahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-oe-oe-oe-oe
de tering wat kut
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Music was my first love and it will be my last...
Ow wacht...
Chloe.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Schande dat je dit durft te typen.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:39 schreef Cee het volgende:
Overigens quote muis hierboven ergens eens van de meest afgrijselijke nummers ooit.
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Manquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Schande dat je dit durft te typen.
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, dat is net zoiets als haten op Piano Man
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het een schande dat je verkondigt dat muziek een van je eerste liefdes is en dan vervolgens zo'n potsierlijke drol van een nummer maakt.
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc gingquote:Op dinsdag 15 september 2015 10:44 schreef Cee het volgende:
Het is een beetje als faxen met de microfoon open.
Verdomme.quote:Op dinsdag 15 september 2015 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens een baanjte gehad ergens en toen had ik een dasspeld microfoon bij iemand opgespeld die naar de wc ging
Dat was best jammer op de pre fade listening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |