Of beter nog, ik kom gewoon niet en jij geeft het geld dat ik normaal had moeten betalen om naar het GH te komen aan SR!quote:
echt niet in 073quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Noortje. het volgende:
Of beter nog, ik kom gewoon niet en jij geeft het geld dat ik normaal had moeten betalen om naar het GH te komen aan SR!![]()
Ik zie alleen Winnie van Alfred J. Kwak.quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Nimose het volgende:
Goeiemiddag
Hebben jullie Glacier net nog gespot? Ik wel
Tuurlijk wel. Glazen huis op de Parade. Sint Jan op de achtergrond. Aan de zijkant heul veul café's. Ik zeg: Den Boschquote:
Nou dat wil ik toevallig helemaal niet.quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je mag wel bij mij logeren hoor![]()
Bij mij wel hèquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou dat wil ik toevallig helemaal niet.
lol..quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie alleen Winnie van Alfred J. Kwak.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wel goed voor Giel's Geile goedemorgen
quote:Op zondag 21 december 2008 13:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wel goed voor Giel's Geile goedemorgen
Die slaat ook nergens opquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Waar slaat de TT op? Ik luister niet naar 3FM nu, dus ben benieuwd.
Het is nu in Breda.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef RayMania het volgende:
Waar slaat de TT op? Ik luister niet naar 3FM nu, dus ben benieuwd.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Noortje. het volgende:
Nou dat wil ik toevallig helemaal niet.![]()
Tot laterquote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat een topickiller
zo kunnen we vanavond 1000 openen...
Ik ben iig naar mn werk
Dat zou ik dan toch sowieso moeten?quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Tja, dan zal je toch zelf deze kant moeten opkomen voor een donatie als ze volgend jaar in Alkmaar staan . . .![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat een topickiller
Ik ben iig naar mn werk
Alkmaar heeft ook een leuk centrum.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Tja, dan zal je toch zelf deze kant moeten opkomen voor een donatie als ze volgend jaar in Alkmaar staan . . .![]()
Werk se.quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat een topickiller
Ik ben iig naar mn werk
nooit van me leven kom ik vrijwillig in 073 dan kan ik dus ook het huis niet zienquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Glazen huis op de Parade. Sint Jan op de achtergrond. Aan de zijkant heul veul café's. Ik zeg: Den Bosch
quote:Op zondag 21 december 2008 13:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat zou ik dan toch sowieso moeten?
Qua hoeveelheid video's op YouTube zetten iig wel, maar de redactie is met hele andere dingen bezig (editten van reportages voor Headlines e.d.).quote:Op zondag 21 december 2008 13:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lukt het nog een beetje!? Ik heb echt het gevoel dat jij meer doet dan de redactie van 3FM![]()
Ben nog niet echt wakker . . .quote:
nog even en dan doe je het in opdracht voor zequote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua hoeveelheid video's op YouTube zetten iig wel, maar de redactie is met hele andere dingen bezig (editten van reportages voor Headlines e.d.).
Noortje op sugababes.nlquote:Op zondag 21 december 2008 13:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heb ik zojuist een kudoooww van je gekregen?
1000ste SR topic of 1000ste 3FM topic ??quote:Op zondag 21 december 2008 13:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat een topickiller
Ik ben iig naar mn werk![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben nog niet echt wakker . . .![]()
Gezelligquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Bronson het volgende:
Ik ga ook eventjes meeposten als SR-fan.
Gezelligquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Bronson het volgende:
HOIHOIquote:Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Bronson het volgende:
Smoesjes, ik ben ook net een uur uit mijn nest.quote:Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben nog niet echt wakker . . .![]()
Doe de groetjes.quote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga mn schoenen aan doen en zo naar de stad. Tot later![]()
Laterquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Komt me de keel uit zeg. Bagerbende.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mag ik vragen hoe je die caps maakt? Mij lukt het niet namelijk als ik een printscreen van de mediaplayer-stream maak...quote:
GO FOR IT!quote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
En dat lukt ze zelfs niet eens . . .quote:Op zondag 21 december 2008 13:40 schreef 3FMaster het volgende:
Lukt het nog een beetje!? Ik heb echt het gevoel dat jij meer doet dan de redactie van 3FM![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Komt me de keel uit zeg. Bagerbende.
ALS JE GAAAAAAT, DAN ZWAAI'N WE MET ZN ALLEEEEEN!"quote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
ALS JE GAAAAAAT, DAN ZWAAI'N WE MET ZN ALLEEEEEN!"![]()
![]()
Latersquote:Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Het lukt wel met het programmaatje uit de OP.quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die caps maakt? Mij lukt het niet namelijk als ik een printscreen van de mediaplayer-stream maak...
quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
ALS JE GAAAAAAT, DAN ZWAAI'N WE MET ZN ALLEEEEEN!"![]()
![]()
Onder Extra -> Opties -> Tabblad 'prestaties' de schuif onder 'videoversnelling' naar het midden verplaatsen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je die caps maakt? Mij lukt het niet namelijk als ik een printscreen van de mediaplayer-stream maak...
Maar ik ben dan ook een ouwe lul . . .quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef Noortje. het volgende:
Smoesjes, ik ben ook net een uur uit mijn nest.![]()
Dan wil ik al helemaal niet bij je slapen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook een ouwe lul . . .![]()
Wordt daar geld voor betaald?quote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ajax doet goede zaken voor de SR , al 0-5
Ah, Top! Dank!quote:Op zondag 21 december 2008 13:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Onder Extra -> Opties -> Tabblad 'prestaties' de schuif onder 'videoversnelling' naar het midden verplaatsen.
Tegen wie spelen ze dan ??quote:Op zondag 21 december 2008 14:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ajax doet goede zaken voor de SR , al 0-5![]()
De Graafschap.quote:Op zondag 21 december 2008 14:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tegen wie spelen ze dan ??
Ajax en winnen/voorstaan ??![]()
deze beter?quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wat een irritante UI heb je, krijg er koppijn van.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Welke friendsfan heeft dit aangevraagd
Boh inderdaad. De massa mensen stond tot halverwege de Markt denk ik. Verrekijkertje mee als je nu nog achteraan moet sluitenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
She's actie staat nu zelfs op 3fm
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
quote:
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet naar personeelshighteading. Adios en tot vanavond!
Die zit op een plankjequote:Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef Remco_h het volgende:
die ramana is een junk!
Als het maar niet dat nummer is wat er speciaal voor geschreven is...quote:Op zondag 21 december 2008 14:10 schreef D.Rose het volgende:
Weer zo'n geforceerde anthem. Jammer
quote:Op zondag 21 december 2008 14:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft jouw UI een kerstmuts?![]()
hoi he...quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef Noortje. het volgende:
En en en dit is gemeeen want nu moet ik gaan.
Dan maar iPod aan op de fiets.
* Noortje. hoopt dattie niet leeg is..
een hele luchtkast vol!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Impry het volgende:
Coen die moet thuis toch ook een partij luchtinstrumenten hebben staan
Een paar pallets wel!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Impry het volgende:
Die LUCHT!instrumentenquote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Impry het volgende:
Laten we eerst afwachten wat ze als anthem hebben gekozen, misschien is 't 'm wel en dan wordt 'ie nog vaak genoeg gedraaid.quote:Op zondag 21 december 2008 14:16 schreef Tito het volgende:
misschien moeten we MARS toch wat meer pushen
ja héquote:
Is hopelijk niet nodig. Verliezen van dit Feyenoord en ik durf een week niet naar buiten.quote:
Wat zeg ik, een week, een jaar.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is hopelijk niet nodig. Verliezen van dit Feyenoord en ik durf een week niet naar buiten.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat zeg ik, een week, een jaar.
Hierquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik tips/ideeen voor dit forum plaatsen?
quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is hopelijk niet nodig. Verliezen van dit Feyenoord en ik durf een week niet naar buiten.
Die is kapot hier.quote:
Pff.. das langquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
SMSje van Eliza : sta in de rij, ongeveer 1 uur wachttijddat was om 13:24
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgenquote:
In het algemeen over heel FOK! bedoel je? Dan moet je op http://forum.fok.nl/fb zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik tips/ideeen voor dit forum plaatsen?
nee de toverbal is de hint naar snoepgoed en snoepgoed is Mars.. i hopequote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Impry het volgende:
Zouden ze zo Toverbal als anthem gaan doenHaha
Een lijst met alle 3FM-topics is te vinden op http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgen
Volgens mij kun je al jaren topics bookmarken....quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgen
Spuit 11quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef gateway het volgende:
she staat ook al op de nieuwspagina van de SR op 3fm
Ik hoop het van harte, maar ik vrees het.quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef Tito het volgende:
[..]
nee de toverbal is de hint naar snoepgoed en snoepgoed is Mars.. i hope
Laten we het hopen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Tito het volgende:
goede hint naar Mars, snoepgoed
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef Impry het volgende:
Mja, de DJ's moeten toch wel doorhebben dat Mars de perfecte plaat is
Have funquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet naar personeelshighteading. Adios en tot vanavond!![]()
Jep, mooi inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Bronson het volgende:
The Last Shadow Puppets... blijft een mooi nummer hoor.
Dat hoop ik zelfs.quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...
ALS WE GAAAAAN!!quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...
onee DVDtje.......quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef gateway het volgende:
"This is the moment"
Fake Blood - Marsquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
Wat is de volledige naam van dat mars?
gewoon zomaar
Op internet is iedereen knapquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zeg, die SHE.. Is die écht leuk?
Fake Blood - Marsquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
gewoon zomaar
Het gaat super! Ben nu niet aan het werk hoor, zit ff te relaxen. Om 18u begint mijn regie-shift weerquote:Op zondag 21 december 2008 14:29 schreef Impry het volgende:
[..]Alles kidz achter de schermen?
Of ben je nu niet in Breda?
Het ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Shequote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ze is best te pruimen, ze staat vaak in het sexy en gewaagd foto topic van users.quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
gewoon zomaar
Cd is meesterlijk!quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Bronson het volgende:
The Last Shadow Puppets... blijft een mooi nummer hoor.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Cee het volgende:
NEE! Ik ben net terug uit Breda komt Bo-to-the-Rush binnen!![]()
(shut up, ik vind 'm leuk)
He jij ook hier , mistte je al een paar dagenquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Cd is meesterlijk!
Net op tijd telefoon opgehangen...
Leeft 'ie dan nog ??quote:
Niet langs geweestquote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iemand die weet of Arcade Fire al langs is geweest?
Haha inderdaadquote:
Vrijdag aangevraagdquote:
's Nachts gaan. Ik denk dat het overdag gewoon zo druk is. Studenten met OV kunnen gratis natuurlijk en het is vakantie.quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha inderdaadEn ik ga morgen net zo gek doen
Hopelijk is het dan niet zo druk, want dan kan ik helemaal niet zo dichtbij komen.
Hi Hi jij vind boris leukquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Cee het volgende:
NEE! Ik ben net terug uit Breda komt Bo-to-the-Rush binnen!![]()
(shut up, ik vind 'm leuk)
quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit echt te balen als een stekker, een accu, een aggregaat en een hele legbatterij erbij.
quote:
Maricha is het een idee om voor volgend jaar backstagetours te verkopen? wil weleens zien wat er allemaal bij komt kijken aan techniek enzoquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het gaat super! Ben nu niet aan het werk hoor, zit ff te relaxen. Om 18u begint mijn regie-shift weer
Mja, denk dat ik rond uurtje of 3 die kant op ga en dan zien we wel.quote:Op zondag 21 december 2008 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
's Nachts gaan. Ik denk dat het overdag gewoon zo druk is. Studenten met OV kunnen gratis natuurlijk en het is vakantie.
quote:
quote:Wat als mijn plaat niet gedraaid wordt?
Er worden zoveel platen aangevraagd dat we praktisch gezien een volle maand fulltime zouden moeten uitzenden om alle platen gedraaid te krijgen. Je begrijpt dat dat helaas niet mogelijk is, want die tijd hebben we gewoonweg niet. De meest democratische oplossing is dat we zoveel mogelijk de platen draaien waar meerdere malen op gedoneerd is. Weet in elk geval dat jouw geld wel heel goed besteed wordt. En namens 3FM, het Nederlandse Rode Kruis en 36 miljoen vluchtelingen: enorm veel dank!
is toch al gedaan dag 1 ?quote:Op zondag 21 december 2008 14:34 schreef gateway het volgende:
[..]
Maricha is het een idee om voor volgend jaar backstagetours te verkopen? wil weleens zien wat er allemaal bij komt kijken aan techniek enzo
Dublin/ Cork bliksem bezoekje gehad!quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook hier , mistte je al een paar dagen
quote:Op zondag 21 december 2008 14:34 schreef gateway het volgende:
[..]
Maricha is het een idee om voor volgend jaar backstagetours te verkopen? wil weleens zien wat er allemaal bij komt kijken aan techniek enzo
quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dublin/ Cork bliksem bezoekje gehad!![]()
Veul van die drankjes van Roel's User Avatar gedronken!
Ah, begrijpelijk wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |