In het algemeen over heel FOK! bedoel je? Dan moet je op http://forum.fok.nl/fb zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik tips/ideeen voor dit forum plaatsen?
nee de toverbal is de hint naar snoepgoed en snoepgoed is Mars.. i hopequote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Impry het volgende:
Zouden ze zo Toverbal als anthem gaan doenHaha
Een lijst met alle 3FM-topics is te vinden op http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgen
Volgens mij kun je al jaren topics bookmarken....quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgen
Spuit 11quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef gateway het volgende:
she staat ook al op de nieuwspagina van de SR op 3fm
Ik hoop het van harte, maar ik vrees het.quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef Tito het volgende:
[..]
nee de toverbal is de hint naar snoepgoed en snoepgoed is Mars.. i hope
Laten we het hopen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Tito het volgende:
goede hint naar Mars, snoepgoed
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef Impry het volgende:
Mja, de DJ's moeten toch wel doorhebben dat Mars de perfecte plaat is
Have funquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet naar personeelshighteading. Adios en tot vanavond!![]()
Jep, mooi inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Bronson het volgende:
The Last Shadow Puppets... blijft een mooi nummer hoor.
Dat hoop ik zelfs.quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...
ALS WE GAAAAAN!!quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...
onee DVDtje.......quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef gateway het volgende:
"This is the moment"
Fake Blood - Marsquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
Wat is de volledige naam van dat mars?
gewoon zomaar
Op internet is iedereen knapquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zeg, die SHE.. Is die écht leuk?
Fake Blood - Marsquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
Wat is de volledige naam van dat mars?
gewoon zomaar
Het gaat super! Ben nu niet aan het werk hoor, zit ff te relaxen. Om 18u begint mijn regie-shift weerquote:Op zondag 21 december 2008 14:29 schreef Impry het volgende:
[..]Alles kidz achter de schermen?
Of ben je nu niet in Breda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |