hoi he...quote:Op zondag 21 december 2008 14:12 schreef Noortje. het volgende:
En en en dit is gemeeen want nu moet ik gaan.
Dan maar iPod aan op de fiets.
* Noortje. hoopt dattie niet leeg is..
een hele luchtkast vol!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Impry het volgende:
Coen die moet thuis toch ook een partij luchtinstrumenten hebben staan
Een paar pallets wel!quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Impry het volgende:
Die LUCHT!instrumentenquote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Impry het volgende:
Laten we eerst afwachten wat ze als anthem hebben gekozen, misschien is 't 'm wel en dan wordt 'ie nog vaak genoeg gedraaid.quote:Op zondag 21 december 2008 14:16 schreef Tito het volgende:
misschien moeten we MARS toch wat meer pushen
ja héquote:
Is hopelijk niet nodig. Verliezen van dit Feyenoord en ik durf een week niet naar buiten.quote:
Wat zeg ik, een week, een jaar.quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is hopelijk niet nodig. Verliezen van dit Feyenoord en ik durf een week niet naar buiten.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat zeg ik, een week, een jaar.
Hierquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef Dagoduck het volgende:
Waar kan ik tips/ideeen voor dit forum plaatsen?
quote:Op zondag 21 december 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Is hopelijk niet nodig. Verliezen van dit Feyenoord en ik durf een week niet naar buiten.
Die is kapot hier.quote:
Pff.. das langquote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
SMSje van Eliza : sta in de rij, ongeveer 1 uur wachttijddat was om 13:24
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |