quote:
Maar is wel lekker dichtbijquote:
quote:
Je kan ook TE hoog gaan . . .quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat geen hond heen.
Dan blijft ie wel eeuwig zwevenquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef jakkop het volgende:
Straks schiet die stok ergens naar binnen waar je niet wil![]()
Inderdaad. Is ook zo, in z'n broek. Daarom ging ook eerst het "doek" erover. Desalniettemin wel een mooi effectquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Zit gewoon een plank op die stok, zal wel in zijn broek zitten ofzo.
Waarom geen Zwolle?quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Maar is wel lekker dichtbij![]()
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Je kan ook TE hoog gaan . . .![]()
Ik vind Haarlem wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Nooit geweten dat dat van Guido Wijers isquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als we gaan, dan gaan we met zn alle. De kroegen overvallen![]()
![]()
Als jij mijn reiskosten betaalt vind ik het prima.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uitquote:
Tot zover weet iedereen het wel. Maar nu komt het: Waarom valt hij dan niet om?quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Inderdaad. Is ook zo, in z'n broek. Daarom ging ook eerst het "doek" erover. Desalniettemin wel een mooi effect
onder dat enorme kleed zit een metalen plaat..quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tot zover weet iedereen het wel. Maar nu komt het: Waarom valt hij dan niet om?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uit
Ik denk niet dat ze daarop ingaan.quote:Op zondag 21 december 2008 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
mag ik 500 euro bieden om Sander te gebruiken als de kop van jut.
de lapo-er bepaalt niet jij er worden al te veel dubbele topics geopent door niet lapo-ersquote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een nieuw topic klaar staan, mét toffe TT
Hoogezand-sappermeerquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Leuke video.quote:
dan verhogen we het bedrag naar 750quote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daarop ingaan.
je draait overurenquote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Nou, tijd om weer verder te kijken. Heb net weer wat filmpjes geknipt, zo nog even uploaden.
Lukt het nog een beetje!? Ik heb echt het gevoel dat jij meer doet dan de redactie van 3FMquote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Nou, tijd om weer verder te kijken. Heb net weer wat filmpjes geknipt, zo nog even uploaden.
5 euro is 5 euro.quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Remco_h het volgende:
al die kinderkes die de centjes van paps en mams komen brengen![]()
beter dan al die bezopen lui vanacht die nog 5 euro over hadden na t shoarma eten..
Ik vond het best wel grappig, al die dronken mensen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Remco_h het volgende:
al die kinderkes die de centjes van paps en mams komen brengen![]()
beter dan al die bezopen lui vanacht die nog 5 euro over hadden na t shoarma eten..
Dan noem je wel het slechtste wat Haarlem ooit voortgebracht heeft.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uit
Ja doei !!quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Noortje. het volgende:
Als jij mijn reiskosten betaalt vind ik het prima.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |