quote:
Maar is wel lekker dichtbijquote:
quote:
Je kan ook TE hoog gaan . . .quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat geen hond heen.
Dan blijft ie wel eeuwig zwevenquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef jakkop het volgende:
Straks schiet die stok ergens naar binnen waar je niet wil![]()
Inderdaad. Is ook zo, in z'n broek. Daarom ging ook eerst het "doek" erover. Desalniettemin wel een mooi effectquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Zit gewoon een plank op die stok, zal wel in zijn broek zitten ofzo.
Waarom geen Zwolle?quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Maar is wel lekker dichtbij![]()
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Je kan ook TE hoog gaan . . .![]()
Ik vind Haarlem wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Nooit geweten dat dat van Guido Wijers isquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als we gaan, dan gaan we met zn alle. De kroegen overvallen![]()
![]()
Als jij mijn reiskosten betaalt vind ik het prima.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uitquote:
Tot zover weet iedereen het wel. Maar nu komt het: Waarom valt hij dan niet om?quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Inderdaad. Is ook zo, in z'n broek. Daarom ging ook eerst het "doek" erover. Desalniettemin wel een mooi effect
onder dat enorme kleed zit een metalen plaat..quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tot zover weet iedereen het wel. Maar nu komt het: Waarom valt hij dan niet om?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uit
Ik denk niet dat ze daarop ingaan.quote:Op zondag 21 december 2008 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
mag ik 500 euro bieden om Sander te gebruiken als de kop van jut.
de lapo-er bepaalt niet jij er worden al te veel dubbele topics geopent door niet lapo-ersquote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een nieuw topic klaar staan, mét toffe TT
Hoogezand-sappermeerquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Leuke video.quote:
dan verhogen we het bedrag naar 750quote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daarop ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |