Iemand een mp3?quote:
Deze was al bij 't vorige topic geopendquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef gers het volgende:
ik volg er niks meer van ik had toch de lapo
ow mijn foutquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze was al bij 't vorige topic geopend. Normaal opent idd de lapo
.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
w00t ging ik gister net van de laptop af draaiden zeFairytale of New York
![]()
Prettigquote:Op zondag 21 december 2008 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
w00t ging ik gister net van de laptop af draaiden zeFairytale of New York
![]()
syb? Schuiventrekker en knoppendraaijer bij 3FMquote:
Ah, thnxquote:Op zondag 21 december 2008 12:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
syb? Schuiventrekker en knoppendraaijer bij 3FM
quote:Op zondag 21 december 2008 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel echt een twee-eenheid he... Coen&Sander.... toch typisch dat zo'n Glazen Huis dezelfde uitwerking op ze heeft
Alles voor het geld.quote:Op zondag 21 december 2008 12:52 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja en die vent met zijn schilderij
GADVERDAMME!
Vorige topic stond niet in het subforum tv/radio dus ik dacht dat er geen topic was, daarom heb ik deze geopendquote:Op zondag 21 december 2008 12:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze was al bij 't vorige topic geopend. Normaal opent idd de lapo
.
quote:Froukje Jansen loopt over de redactie. Na klusjes met Sander te hebben gedaan, gaat ze misschien het huis in?
Hmja, maar doet altijd denken aan torens en vliegtuigen....quote:Op zondag 21 december 2008 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de langzame versie van They Stood up for Love wel veel mooier
Dat vliegtuig dat door die luuuucht vloog, en sja, met die torens... ze zaten er middenin met hun penis. en die vliegtuigen? Nooit meer wat van gehoord. <-- 9/11 op zijn ekdomsquote:Op zondag 21 december 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar doet altijd denken aan torens en vliegtuigen....
quote:Op zondag 21 december 2008 12:54 schreef D.Rose het volgende:
@ Roel
Nog de NB gevonden?
Nachtbar #1654 Loesje alsnog gefeli met je 10k posts
Hier ging ie officieel dicht en kregen we allemaal een ban
quote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vliegtuig dat door die luuuucht vloog, en sja, met die torens... ze zaten er middenin met hun penis. en die vliegtuigen? Nooit meer wat van gehoord. <-- 9/11 op zijn ekdoms
quote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whehehe lijkt wel een junk die vrouw
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=safari&rls=nl-nl&q=roel_jewel+nachtbar+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&lr=quote:Op zondag 21 december 2008 12:54 schreef D.Rose het volgende:
@ Roel
Nog de NB gevonden?
Nachtbar #1654 Loesje alsnog gefeli met je 10k posts
Hier ging ie officieel dicht en kregen we allemaal een ban
Wat ^^^^^ zegt. Broesquote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Maar met haar muzieksmaak is niet zoveel mis, Bruce
quote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Even snel terug aan het lezen en niemand heeft iets over Fairytale of New York gezegd?![]()
Ik zie het iig niet.quote:
Dan hebben we elkaar afgewisseldquote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=safari&rls=nl-nl&q=roel_jewel+nachtbar+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&lr=
Dat was Overcomequote:Op zondag 21 december 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar doet altijd denken aan torens en vliegtuigen....
hoe ze gisteren ook haktequote:Op zondag 21 december 2008 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan Ilse kan haast niet.
Achja, het is ook veel voor de 1ste keer.quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht: 3 miljoen! Zo, das veel!
Blijken het kronen te zijn: 2.5 ton euri
Is hier een ongeveer dagopbrengst. Maar daar was het pas voor deerste keer.quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht: 3 miljoen! Zo, das veel!
Blijken het kronen te zijn: 2.5 ton euri
Najib Amhali toch?quote:Op zondag 21 december 2008 13:07 schreef Krambo het volgende:
Vanavond komt toch Armin van Buuren slapen?
De oom van Ali B en Yes-Rquote:
Ach hij roept tenminste nog niet om zijn moeder zoals Coenquote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef JJH het volgende:
En hij blijft het over morgen hebben.
Kan niemand dat ff tegen hem zeggen?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach hij roept tenminste nog niet om zijn moeder zoals Coen
quote:Op zondag 21 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
YEAH!![]()
Love is Noise
![]()
Een van de beste platen van afgelopen jaar!
QFT!quote:
Die nieuwe Hoeri Gellerquote:Op zondag 21 december 2008 13:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ramana wie?
En bilmaatje van Giel als ik het goed begrijp...quote:
Als je denkt dat je speciale krachten hebt dan zweef je volgens mij al iets te langquote:
Kointfreund.quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En bilmaatje van Giel als ik het goed begrijp...
Eens.quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie maar snel ophoeren.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef jakkop het volgende:
Laten we met z'n allen in het potje onder hem gaan poepen.
Giel heeft natuurlijk oog voor kwaliteit... alleen maar hoogstaande gasten in zijn ochtendshow...quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En bilmaatje van Giel als ik het goed begrijp...
en hij gaat zweven... lees : zwaar aan de paddos en van de kerk afspringen (heb daar dan wel 500 euro voor over)quote:
Haha mjaquote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je denkt dat je speciale krachten hebt dan zweef je volgens mij al iets te lang
Dag na dag.quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel heeft natuurlijk oog voor kwaliteit... alleen maar hoogstaande gasten in zijn ochtendshow...
quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha mja
Er is vast geen spiegel in de buurt, dan zou hij spontaan door de grond zakken.
En hij draait alleen maar kneiters van hits... en tijdens zijn show heb je niet eens het idee dat ie aanwezig is... heel bescheiden jongen, zal nooit een jingle van zichzelf draaien ofzo...quote:
Dan moet je wel snel zijn met geld stoppen in het potje onder 'm.quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef Remco_h het volgende:
[..]
en hij gaat zweven... lees : zwaar aan de paddos en van de kerk afspringen (heb daar dan wel 500 euro voor over)
Dat weet niemand schijntquote:Op zondag 21 december 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat is Ilse gegaan?
4:15 uur zoietsquote:Op zondag 21 december 2008 13:17 schreef Noortje. het volgende:
Roel, hoe laat ben je nou echt gaan slapen?
ze was er nog toen giel aan de beurt was maar dat kon ook een droom zijn....quote:
Het blijft verslavend hèquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het blijft verslavend hè. Volgens mij gingen we ongeveer tegelijk rond 3.30. Tv heeft hier ook tot het nieuws van 04.00 aan gestaan
.
Heerlen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Serious Request in 2009 naar Heerlen halen'
Lekker centraal ook... en met de criminaliteit in Heerlen mag je blij zijn als het huis er nog staat na 7 dagenquote:Op zondag 21 december 2008 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Serious Request in 2009 naar Heerlen halen'
Lijkt me ergens ook wel logisch. Anders hebben we er ook zo weinig aan . . .quote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
. Heel frustrerend dat ze 24 uur per dag doorgaan
.
Smakelijkquote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga even ontbijten, tot zo!
ZOOOOOOOO LEUK!quote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgend jaar Ilse het huis in voor de hele periode![]()
Daarom staat 't ook niet in Amsterdam of Rotterdamquote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker centraal ook... en met de criminaliteit in Heerlen mag je blij zijn als het huis er nog staat na 7 dagen
Gaaf!quote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel 2
2600 al![]()
quote:
Erg leukquote:
utrecht daar hoort t thuis!quote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik vind dat ie gewoon weer terug moet komen naar Den Haag
Die gast in dat leren jackie voor het raam ookquote:
Noorwegen dusquote:Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze Timur niet gewoon de verkeerde kant opsturen... problem solved
Den Bosch is zeer goede locatie , ook een erg leuke plaats.quote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker centraal ook... en met de criminaliteit in Heerlen mag je blij zijn als het huis er nog staat na 7 dagen
Doe volgend jaar maar gewoon Den Bosch
Oeh tof! Enquote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel 2
2600 al![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 13:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Het totaalbedrag nu is ¤ 4105,-
dat is inclusief deze actie, het autowassen, FOK!sport en de kleurtjes/nickchange/lifetime acties
Are you serious?quote:Op zondag 21 december 2008 13:23 schreef JJH het volgende:
Alain Clark!
Ook zo'n topper van vorig jaar!
Je vindt hem niet zo tof?quote:Op zondag 21 december 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Niet deze jankaap![]()
Zonde van het mooie landschap.quote:Op zondag 21 december 2008 13:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rond de noordkaap laten verdwalen
Super!quote:Op zondag 21 december 2008 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ook 200 van mij bij, voor user van de maand januari.
Gelukkig welquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, vind het nog steeds een goed nummer, Smaken verschillen gelukkig
Triestquote:Op zondag 21 december 2008 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ook 200 van mij bij, voor user van de maand januari.
Ik stem voor!quote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doe volgend jaar maar gewoon Den Bosch
Kan je dat dan?quote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach als je ook al chinees kan eten op de noordkaap kan hij er ook nog wel bij.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Remco_h het volgende:
die abi mohammed spreekt best goed nederlands...
Alles voor het goede doel!quote:
My thoughts.quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Remco_h het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel!
Zit ook stiekum te hopen dat er nog iemand overheen gaat, niet dat ik niet zou betalen, maar mijn rekening vind dat wat prettiger.
Waarom nou weer zo laag ?? Waarom niet es een keertje wat meer de noord in ??quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Noortje. het volgende:
We waren er al uit dat het volgend jaar in Nijmegen komt!![]()
Mnaw, ook dichtbij, maar niet zo dichtbij als DB.quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
We waren er al uit dat het volgend jaar in Nijmegen komt!
Daar wil geen mens heenquote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo laag ?? Waarom niet es een keertje wat meer de noord in ??![]()
Omdat daar niets te doen is.quote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo laag ?? Waarom niet es een keertje wat meer de noord in ??![]()
Zwollequote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gaat geen hond heen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
owja helemaal vergetenquote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, het huis moet wel 6 dagen heel blijven staan, en niet elke dag met nieuwe ruiten.
Dat is wel een leuke plaats voor volgend jaar, goed envoor iedereen bereikbaar.quote:
quote:
Maar is wel lekker dichtbijquote:
quote:
Je kan ook TE hoog gaan . . .quote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gaat geen hond heen.
Dan blijft ie wel eeuwig zwevenquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef jakkop het volgende:
Straks schiet die stok ergens naar binnen waar je niet wil![]()
Inderdaad. Is ook zo, in z'n broek. Daarom ging ook eerst het "doek" erover. Desalniettemin wel een mooi effectquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
Zit gewoon een plank op die stok, zal wel in zijn broek zitten ofzo.
Waarom geen Zwolle?quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Maar is wel lekker dichtbij![]()
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Je kan ook TE hoog gaan . . .![]()
Ik vind Haarlem wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Nooit geweten dat dat van Guido Wijers isquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Als we gaan, dan gaan we met zn alle. De kroegen overvallen![]()
![]()
Als jij mijn reiskosten betaalt vind ik het prima.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uitquote:
Tot zover weet iedereen het wel. Maar nu komt het: Waarom valt hij dan niet om?quote:Op zondag 21 december 2008 13:34 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Inderdaad. Is ook zo, in z'n broek. Daarom ging ook eerst het "doek" erover. Desalniettemin wel een mooi effect
onder dat enorme kleed zit een metalen plaat..quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tot zover weet iedereen het wel. Maar nu komt het: Waarom valt hij dan niet om?
quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uit
Ik denk niet dat ze daarop ingaan.quote:Op zondag 21 december 2008 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
mag ik 500 euro bieden om Sander te gebruiken als de kop van jut.
de lapo-er bepaalt niet jij er worden al te veel dubbele topics geopent door niet lapo-ersquote:Op zondag 21 december 2008 13:37 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een nieuw topic klaar staan, mét toffe TT
Hoogezand-sappermeerquote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
Alkmaar![]()
[..]
Leuke video.quote:
dan verhogen we het bedrag naar 750quote:Op zondag 21 december 2008 13:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daarop ingaan.
je draait overurenquote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Nou, tijd om weer verder te kijken. Heb net weer wat filmpjes geknipt, zo nog even uploaden.
Lukt het nog een beetje!? Ik heb echt het gevoel dat jij meer doet dan de redactie van 3FMquote:Op zondag 21 december 2008 13:39 schreef Sirolf het volgende:
Nou, tijd om weer verder te kijken. Heb net weer wat filmpjes geknipt, zo nog even uploaden.
5 euro is 5 euro.quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Remco_h het volgende:
al die kinderkes die de centjes van paps en mams komen brengen![]()
beter dan al die bezopen lui vanacht die nog 5 euro over hadden na t shoarma eten..
Ik vond het best wel grappig, al die dronken mensen!quote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Remco_h het volgende:
al die kinderkes die de centjes van paps en mams komen brengen![]()
beter dan al die bezopen lui vanacht die nog 5 euro over hadden na t shoarma eten..
Dan noem je wel het slechtste wat Haarlem ooit voortgebracht heeft.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar komt Giel vandaan dus ik spreek mijn veto uit
Ja doei !!quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef Noortje. het volgende:
Als jij mijn reiskosten betaalt vind ik het prima.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |