Hmja, maar doet altijd denken aan torens en vliegtuigen....quote:Op zondag 21 december 2008 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind de langzame versie van They Stood up for Love wel veel mooier
Dat vliegtuig dat door die luuuucht vloog, en sja, met die torens... ze zaten er middenin met hun penis. en die vliegtuigen? Nooit meer wat van gehoord. <-- 9/11 op zijn ekdomsquote:Op zondag 21 december 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar doet altijd denken aan torens en vliegtuigen....
quote:Op zondag 21 december 2008 12:54 schreef D.Rose het volgende:
@ Roel
Nog de NB gevonden?
Nachtbar #1654 Loesje alsnog gefeli met je 10k posts
Hier ging ie officieel dicht en kregen we allemaal een ban
quote:Op zondag 21 december 2008 12:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat vliegtuig dat door die luuuucht vloog, en sja, met die torens... ze zaten er middenin met hun penis. en die vliegtuigen? Nooit meer wat van gehoord. <-- 9/11 op zijn ekdoms
quote:Op zondag 21 december 2008 12:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whehehe lijkt wel een junk die vrouw
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=safari&rls=nl-nl&q=roel_jewel+nachtbar+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&lr=quote:Op zondag 21 december 2008 12:54 schreef D.Rose het volgende:
@ Roel
Nog de NB gevonden?
Nachtbar #1654 Loesje alsnog gefeli met je 10k posts
Hier ging ie officieel dicht en kregen we allemaal een ban
Wat ^^^^^ zegt. Broesquote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Maar met haar muzieksmaak is niet zoveel mis, Bruce
quote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Even snel terug aan het lezen en niemand heeft iets over Fairytale of New York gezegd?![]()
Ik zie het iig niet.quote:
Dan hebben we elkaar afgewisseldquote:Op zondag 21 december 2008 12:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&client=safari&rls=nl-nl&q=roel_jewel+nachtbar+site%3Aforum.fok.nl&btnG=Zoeken&lr=
Dat was Overcomequote:Op zondag 21 december 2008 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, maar doet altijd denken aan torens en vliegtuigen....
hoe ze gisteren ook haktequote:Op zondag 21 december 2008 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan Ilse kan haast niet.
Achja, het is ook veel voor de 1ste keer.quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht: 3 miljoen! Zo, das veel!
Blijken het kronen te zijn: 2.5 ton euri
Is hier een ongeveer dagopbrengst. Maar daar was het pas voor deerste keer.quote:Op zondag 21 december 2008 13:06 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht: 3 miljoen! Zo, das veel!
Blijken het kronen te zijn: 2.5 ton euri
Najib Amhali toch?quote:Op zondag 21 december 2008 13:07 schreef Krambo het volgende:
Vanavond komt toch Armin van Buuren slapen?
De oom van Ali B en Yes-Rquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |