Als je denkt dat je speciale krachten hebt dan zweef je volgens mij al iets te langquote:
Kointfreund.quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En bilmaatje van Giel als ik het goed begrijp...
Eens.quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan moet ie maar snel ophoeren.
quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef jakkop het volgende:
Laten we met z'n allen in het potje onder hem gaan poepen.
Giel heeft natuurlijk oog voor kwaliteit... alleen maar hoogstaande gasten in zijn ochtendshow...quote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En bilmaatje van Giel als ik het goed begrijp...
en hij gaat zweven... lees : zwaar aan de paddos en van de kerk afspringen (heb daar dan wel 500 euro voor over)quote:
Haha mjaquote:Op zondag 21 december 2008 13:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je denkt dat je speciale krachten hebt dan zweef je volgens mij al iets te lang
Dag na dag.quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel heeft natuurlijk oog voor kwaliteit... alleen maar hoogstaande gasten in zijn ochtendshow...
quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha mja
Er is vast geen spiegel in de buurt, dan zou hij spontaan door de grond zakken.
En hij draait alleen maar kneiters van hits... en tijdens zijn show heb je niet eens het idee dat ie aanwezig is... heel bescheiden jongen, zal nooit een jingle van zichzelf draaien ofzo...quote:
Dan moet je wel snel zijn met geld stoppen in het potje onder 'm.quote:Op zondag 21 december 2008 13:15 schreef Remco_h het volgende:
[..]
en hij gaat zweven... lees : zwaar aan de paddos en van de kerk afspringen (heb daar dan wel 500 euro voor over)
Dat weet niemand schijntquote:Op zondag 21 december 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat is Ilse gegaan?
4:15 uur zoietsquote:Op zondag 21 december 2008 13:17 schreef Noortje. het volgende:
Roel, hoe laat ben je nou echt gaan slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |