Super!quote:Op zondag 21 december 2008 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ook 200 van mij bij, voor user van de maand januari.
Gelukkig welquote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, vind het nog steeds een goed nummer, Smaken verschillen gelukkig
Triestquote:Op zondag 21 december 2008 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Zit ook 200 van mij bij, voor user van de maand januari.
Ik stem voor!quote:Op zondag 21 december 2008 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lekker centraal ook... en met de criminaliteit in Heerlen mag je blij zijn als het huis er nog staat na 7 dagen
Doe volgend jaar maar gewoon Den Bosch
Kan je dat dan?quote:Op zondag 21 december 2008 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach als je ook al chinees kan eten op de noordkaap kan hij er ook nog wel bij.
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Remco_h het volgende:
die abi mohammed spreekt best goed nederlands...
Alles voor het goede doel!quote:
My thoughts.quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Remco_h het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 13:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles voor het goede doel!
Zit ook stiekum te hopen dat er nog iemand overheen gaat, niet dat ik niet zou betalen, maar mijn rekening vind dat wat prettiger.
Waarom nou weer zo laag ?? Waarom niet es een keertje wat meer de noord in ??quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Noortje. het volgende:
We waren er al uit dat het volgend jaar in Nijmegen komt!![]()
Mnaw, ook dichtbij, maar niet zo dichtbij als DB.quote:Op zondag 21 december 2008 13:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
We waren er al uit dat het volgend jaar in Nijmegen komt!
Daar wil geen mens heenquote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo laag ?? Waarom niet es een keertje wat meer de noord in ??![]()
Omdat daar niets te doen is.quote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo laag ?? Waarom niet es een keertje wat meer de noord in ??![]()
Zwollequote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gaat geen hond heen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
owja helemaal vergetenquote:Op zondag 21 december 2008 13:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, het huis moet wel 6 dagen heel blijven staan, en niet elke dag met nieuwe ruiten.
Dat is wel een leuke plaats voor volgend jaar, goed envoor iedereen bereikbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |