nee de toverbal is de hint naar snoepgoed en snoepgoed is Mars.. i hopequote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Impry het volgende:
Zouden ze zo Toverbal als anthem gaan doenHaha
Een lijst met alle 3FM-topics is te vinden op http://www.3fmfan.nl/page/forumquote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgen
Volgens mij kun je al jaren topics bookmarken....quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon een lijst hebben met favoriete topics, want in MyAT staan ook topics waarop ik moest reageren maar niet verder wil volgen
Spuit 11quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef gateway het volgende:
she staat ook al op de nieuwspagina van de SR op 3fm
Ik hoop het van harte, maar ik vrees het.quote:Op zondag 21 december 2008 14:24 schreef Tito het volgende:
[..]
nee de toverbal is de hint naar snoepgoed en snoepgoed is Mars.. i hope
Laten we het hopen.quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Tito het volgende:
goede hint naar Mars, snoepgoed
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef Impry het volgende:
Mja, de DJ's moeten toch wel doorhebben dat Mars de perfecte plaat is
Have funquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet naar personeelshighteading. Adios en tot vanavond!![]()
Jep, mooi inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Bronson het volgende:
The Last Shadow Puppets... blijft een mooi nummer hoor.
Dat hoop ik zelfs.quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...
ALS WE GAAAAAN!!quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat gelal van guido weijers hoor je meer. Maar ik hoop dat dat iets te lokaal is...
onee DVDtje.......quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef gateway het volgende:
"This is the moment"
Fake Blood - Marsquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
Wat is de volledige naam van dat mars?
gewoon zomaar
Op internet is iedereen knapquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zeg, die SHE.. Is die écht leuk?
Fake Blood - Marsquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
gewoon zomaar
Het gaat super! Ben nu niet aan het werk hoor, zit ff te relaxen. Om 18u begint mijn regie-shift weerquote:Op zondag 21 december 2008 14:29 schreef Impry het volgende:
[..]Alles kidz achter de schermen?
Of ben je nu niet in Breda?
Het ziet er veelbelovend uitquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Shequote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
ze is best te pruimen, ze staat vaak in het sexy en gewaagd foto topic van users.quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef fransbreda het volgende:
gewoon zomaar
Cd is meesterlijk!quote:Op zondag 21 december 2008 14:27 schreef Bronson het volgende:
The Last Shadow Puppets... blijft een mooi nummer hoor.
quote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Cee het volgende:
NEE! Ik ben net terug uit Breda komt Bo-to-the-Rush binnen!![]()
(shut up, ik vind 'm leuk)
He jij ook hier , mistte je al een paar dagenquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Cd is meesterlijk!
Net op tijd telefoon opgehangen...
Leeft 'ie dan nog ??quote:
Niet langs geweestquote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iemand die weet of Arcade Fire al langs is geweest?
Haha inderdaadquote:
Vrijdag aangevraagdquote:
's Nachts gaan. Ik denk dat het overdag gewoon zo druk is. Studenten met OV kunnen gratis natuurlijk en het is vakantie.quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Haha inderdaadEn ik ga morgen net zo gek doen
Hopelijk is het dan niet zo druk, want dan kan ik helemaal niet zo dichtbij komen.
Hi Hi jij vind boris leukquote:Op zondag 21 december 2008 14:31 schreef Cee het volgende:
NEE! Ik ben net terug uit Breda komt Bo-to-the-Rush binnen!![]()
(shut up, ik vind 'm leuk)
quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit echt te balen als een stekker, een accu, een aggregaat en een hele legbatterij erbij.
quote:
Maricha is het een idee om voor volgend jaar backstagetours te verkopen? wil weleens zien wat er allemaal bij komt kijken aan techniek enzoquote:Op zondag 21 december 2008 14:30 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het gaat super! Ben nu niet aan het werk hoor, zit ff te relaxen. Om 18u begint mijn regie-shift weer
Mja, denk dat ik rond uurtje of 3 die kant op ga en dan zien we wel.quote:Op zondag 21 december 2008 14:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
's Nachts gaan. Ik denk dat het overdag gewoon zo druk is. Studenten met OV kunnen gratis natuurlijk en het is vakantie.
quote:
quote:Wat als mijn plaat niet gedraaid wordt?
Er worden zoveel platen aangevraagd dat we praktisch gezien een volle maand fulltime zouden moeten uitzenden om alle platen gedraaid te krijgen. Je begrijpt dat dat helaas niet mogelijk is, want die tijd hebben we gewoonweg niet. De meest democratische oplossing is dat we zoveel mogelijk de platen draaien waar meerdere malen op gedoneerd is. Weet in elk geval dat jouw geld wel heel goed besteed wordt. En namens 3FM, het Nederlandse Rode Kruis en 36 miljoen vluchtelingen: enorm veel dank!
is toch al gedaan dag 1 ?quote:Op zondag 21 december 2008 14:34 schreef gateway het volgende:
[..]
Maricha is het een idee om voor volgend jaar backstagetours te verkopen? wil weleens zien wat er allemaal bij komt kijken aan techniek enzo
Dublin/ Cork bliksem bezoekje gehad!quote:Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He jij ook hier , mistte je al een paar dagen
quote:Op zondag 21 december 2008 14:34 schreef gateway het volgende:
[..]
Maricha is het een idee om voor volgend jaar backstagetours te verkopen? wil weleens zien wat er allemaal bij komt kijken aan techniek enzo
quote:Op zondag 21 december 2008 14:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dublin/ Cork bliksem bezoekje gehad!![]()
Veul van die drankjes van Roel's User Avatar gedronken!
Ah, begrijpelijk wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |