Het lijkt me duidelijk waar mijn inspiratie vandaan komt.quote:
Opgehangenquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:12 schreef Toad het volgende:
Hey. Dames. Ik ben wakker.
Ghehe, dit is pas interactiviteit. Een reactie krijgen via een compleet andere manier als waarvandaan het bericht kwam.quote:
zoals erop geilen dat hij onzinfoto's naar het RTL weer stuurt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:05 schreef BobRooney het volgende:
Giel vindt zowiezo alles leuk...
Te laatquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:06 schreef Toad het volgende:
Stiekem ook een lekker nummer hoor van Robbie Williams.
niet verder vertellen dat ik dit heb gezegd he..![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:16 schreef bloodymary het volgende:
Voor mij geldt dat ook, alleen ik heb er een zender op met goeie muziek en zonder dom geklets: StuBru.
Alleen op mijn wekkerradio kan ik die niet vinden zodat ik me elke ochtend weer moet ergeren aan dat domme gewauwel van Giel Beelen.
Shakespeare's Sister - Stay bedoelde je neem ik aan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:32 schreef BobRooney het volgende:
Welk nummertje is dit?
yep....ik zoeken op de 3fm site...kon het echt niet vindenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Shakespeare's Sister - Stay bedoelde je neem ik aan?
Klopt, best wel jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:38 schreef BobRooney het volgende:
maar het is eigelijk bet wel makkelijk te zien op de site...![]()
Wel een mindere kanshebber, voor mijn gevoelquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:40 schreef Impry het volgende:
Over my Head nu... ook een kanshebbertje voor de MH
Ik gok dat ze het beide worden, de ene komende week, de andere een week laterquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:42 schreef Impry het volgende:
Ja, dat wel, hij redt het niet bij Ruby of Rehab.
Deed ik vroeger ook, maar dan kan mijn vrouw niet slapenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:44 schreef borisz het volgende:
ik laat mijn radio snachts gewoon aan![]()
huh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
"De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Dat was een grapje van de beste man toen hij nog bij 3FM zat en Denk Aan Henk presenteerde en hij (terecht) commerciele radio driewerf kut vond. Over YorinFM praat ik maar nietquote:
Oepsquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was een grapje van de beste man toen hij nog bij 3FM zat en Denk Aan Henk presenteerde en hij (terecht) commerciele radio driewerf kut vond. Over YorinFM praat ik maar niet
StuWhoquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!![]()
Vaak is dat best moeilijk, aangezien de muziek dan nog niet eens is uitgekomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!![]()
En toch blijf ik van het kuikentje vinden dat het nog steeds bij 3FM hoort...quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Die LUCHT!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Hello guys! Hoe issut leven hier dan? wat een RRRRRRRRRRUK winden he?
Het is hier wat winderig...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Ah, onze weermanquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Mutz!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is hier wat winderig...
Zo maar weer eens de tocht naar buiten gaan ondernemen, kijken of er voldoende treinen rijden om mij op college in A'dam te bezorgen of dat het net zoals gisteren het halverwege opgeven wordt
Uiteraard onder het genot van 3FM in de trein
ChatGirlquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mutz!!
Blijf toch thuis, nog 2 dagen en dan ben ik klaar met stageEnig nadeel is dan dat ik niet voor 12 uur bed ben
en dus AV mis....
AutoVisie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:31 schreef MutZ het volgende:
Heb je alle rust om te genieten van AV
Daar natuurlijk ook van, dat weet je Roosjequote:
Als ik op zaterdag om 8 uur moet beginnen met werken, dan zet ik mn wekker op 6 uur, en dan nog moet mn moeder me roepen om uit bed te komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
ChatGirl
Dit zijn eigenlijk college's die ik toch wel graag wil volgen... Maar je kunt natuurlijk ook je wekker op 9 uur zetten en dan nog 3 uur blijven liggenHeb je alle rust om te genieten van AV
nogal winderig iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
uhuh, dat hadden m'n zusje en ik ook al bedachtquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag om 8 uur moet beginnen met werken, dan zet ik mn wekker op 6 uur, en dan nog moet mn moeder me roepen om uit bed te komen![]()
Goed bedacht danquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
uhuh, dat hadden m'n zusje en ik ook al bedacht
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ga met de kleine buiten lopen! Wel goed vasthouden, want ze vliegen zo weg kwam ik net achter
maar wel dikke pret buiten hoorquote:
Ga maar eens naar buiten dan, hiewr in Amsterdam neemt het ruk-gehalte hard toe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Overigens, ruk-winden? Ik zie er geen ruk van!
09:19:05 11-01-07 18 G BRAN Prio 2 ddpl AMSTEL 22 HEERHUGOWAARD Dienstverlening betreffende boom over auto.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:04 schreef BobRooney het volgende:
Hoor net dat er een boom op een auto gewaaid is, in Heerhugowaard.
Straks maar ff mijn vrouw bellen![]()
Hier in Vlissingenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ga maar eens naar buiten dan, hiewr in Amsterdam neemt het ruk-gehalte hard toe!
nee Veenstra Ekdom is veel leukerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zou leuk zijn, een Ekdom & Stenders show
nee niet gehoord, was goed dus???quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Nee. Alle respect voor Michiel en z'n radiokunsten, maar we hebben baas boven baas.
Ik weet niet of je de nu al legendarische alleen tot nu toe enkel eenmalige nachtshow op 3FM van de zomer hebt gehoord met Stenders en Ekdom.... was werkelijk waar ge-wel-dig!
die was erg goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef Wheeling het volgende:
[..]
nee niet gehoord, was goed dus???
Dat zou heel leuk zijn ja!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zou leuk zijn, een Ekdom & Stenders show
Zoals altijd dus eigenlijk..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef Ekdom het volgende:
we deden ook maar wat hoor...
Het gaat iets sneller, prognose: 1 1/2 uur.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:47 schreef Wheeling het volgende:
[..]
pfff![]()
hoop niet dat ik hem mis dan
ik zal het in de gaten houden
Same time, same placequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Ekdom het volgende:
ik vond het weer gezellig mensen! Tot morgen?
maar natuurlijk tot morgen, voor een vrolijke vrijdagquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Ekdom het volgende:
klinkt anders als een prima dagje!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:59 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik denk toch iets langer.......
Was weer gezellig. Damn, komt de vrijdag morgen weer? Die dag dat nergens wat van terecht komt? Boodschappen, Ekdom, Ekdom, Stenders, koken, eten, Ekdom/Veenstra, Stenders/Siebelink.
Daaamn.
Tot morgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Ekdom het volgende:
komt door die wind he, dan ga je rare dingen doen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:17 schreef BobRooney het volgende:
Zozo...2 leuke nummers achter elkaar...hoe is het mogelijk
Zoals de moslima van het jaar bellenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
komt door die wind he, dan ga je rare dingen doen.
Waar haal jij die info steeds vandaan??quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Againzender het volgende:
Is dit bij de 3FM studio?
12:29:20 11-01-07 9 G BRAN Pr 3 NOB MEDIAPARK SUMATRALAAN 45 HILVERSUM RV650 TS646 Dienstverlening/Hulpverlening/Stormschade loshangede platen aan div gebouwen
Mediapark is een gigantisch terrein met een heleboel studio's, maar de 3FM-studio zit er o.a. ook. De kans is dus aanwezig, maar wel klein, aangezien er nog veel meer gebouwen op dat terrein staan. De Beeld en Geluid-experience staat er bijvoorbeeld ook.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:33 schreef Againzender het volgende:
Is dit bij de 3FM studio?
12:29:20 11-01-07 9 G BRAN Pr 3 NOB MEDIAPARK SUMATRALAAN 45 HILVERSUM RV650 TS646 Dienstverlening/Hulpverlening/Stormschade loshangede platen aan div gebouwen
http://www.pd5hw.nl/p2000/index.phpquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:34 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Waar haal jij die info steeds vandaan??
daarom zat ik mij af te vragen of iemand wat bekender is op het terreinquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mediapark is een gigantisch terrein met een heleboel studio's, maar de 3FM-studio zit er o.a. ook. De kans is dus aanwezig, maar wel klein, aangezien er nog veel meer gebouwen op dat terrein staan. De Beeld en Geluid-experience staat er bijvoorbeeld ook.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mediapark is een gigantisch terrein met een heleboel studio's, maar de 3FM-studio zit er o.a. ook. De kans is dus aanwezig, maar wel klein, aangezien er nog veel meer gebouwen op dat terrein staan. De Beeld en Geluid-experience staat er bijvoorbeeld ook.
luister je toch naar een andere zender?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:17 schreef BobRooney het volgende:
Kut RHCP
hoor je zeker 4 x per dag
Alsof je het daar niet 4 x per dag hoortquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:19 schreef evert het volgende:
[..]
luister je toch naar een andere zender?
Door de wind?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:23 schreef MutZ het volgende:
Zo, op school... Vallen er colleges uit
Je weet maar nooitquote:
Told Ya, maar daarom niet minder k*t. Sterkte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:23 schreef MutZ het volgende:
Zo, op school... Vallen er colleges uit
Heb nu tot 15:45 de tijd om 3FM te luisteren
De volgende keer zal ik naar je luisteren... Maar ik ga nu aan m'n project over brandpreventie werken, dus ik heb nog zat te doen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Told Ya, maar daarom niet minder k*t. Sterkte.
Daar ben ik idd wel weer aan toequote:
zal hij z'n megafoon weer meehebben?quote:
oke zal hem eens gaan lusterquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:04 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De show van Ekdom & Stenders in Augustus is met dank aan http://nfd.xs4all.nl te downloaden op http://hometest.student.u(...)aknacht-04-08-06.mp3 . Pas op, ruim 200 MB groot.
Vast wel... En als hij dit leest gaat hij hem vast ook wel ff uitproberen of die het nog doet...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
zal hij z'n megafoon weer meehebben?
Is it a monster? Is it a monster?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef snellejelle het volgende:
Wie is die rare deejay die er nu zit?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef snellejelle het volgende:
VEENSTRA VEENSTRAquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef snellejelle het volgende:
Waar je die hijskranen ziet, staat nu het nieuwe beeld en geluid museumquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:51 schreef Impry het volgende:
[..]
[afbeelding]
Om een ideetje te krijgen van het mediapark wat ondertussen al wel wat uitgebreid is misschien.
roept iemand badeend, kom jij gelijk aankakkenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
roept iemand badeend, kom jij gelijk aankakken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
roept iemand badeend, kom jij gelijk aankakken
een videoclipje van haar is leukerquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:24 schreef Againzender het volgende:
Muziek is top! Jammer dat MM nu komt.
iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:24 schreef Againzender het volgende:
Muziek is top! Jammer dat MM nu komt.
hij heeft geen hobby's dus is maar naar z'n werk gegaan denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
Als ik me niet vergis zie ik Domien in de studio (natuurlijk mét streepjesshirt). Wat doet die daar vandaag?
Hahaha! Hallo!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
Als ik me niet vergis zie ik Domien in de studio (natuurlijk mét streepjesshirt). Wat doet die daar vandaag?
dacht ook al dat hij het was, gelukkig is hij gelijk zo snel om hier al te reagerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:26 schreef Sirolf het volgende:
heb deze versie wel vaker gehoord bij 3FM, maar van wanneer deze is...quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:32 schreef rubbereend het volgende:een live versie
maar wanneer is die opgenomen?
ja of 2002, of van Lowlandsquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:33 schreef Impry het volgende:
Niet Pinkpop 2005?
Hoiquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahaha! Hallo!
Ik ben hier iedere donderdag. Ondere voor Ekstra-productiewerk en De Plug!
quote:
http://michielveenstra.nl/page/log/43023/Dibbs%21quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:15 schreef Wheeling het volgende:
wat stond er nou op zijn shirt
MY NAME IS EARL!quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef MichielV het volgende:
[..]
http://michielveenstra.nl/page/log/43023/Dibbs%21
Dat zie je waar?quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:45 schreef evert het volgende:
en in ieder geval komt vandaag ook nog High and Dry van radiohead...
weblog paul rabbering.... (is hint naar De Mol uitzending van vanavond)quote:
dei hint snap ik wel, en dan heb ik alleen maar het voorstukje gezienquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:52 schreef evert het volgende:
[..]
weblog paul rabbering.... (is hint naar De Mol uitzending van vanavond)
ah, mooiquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:52 schreef evert het volgende:
[..]
weblog paul rabbering.... (is hint naar De Mol uitzending van vanavond)
neem voor mij ook ff meequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:58 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Even koffie halen.
Hou 'm hier!
yep, is ook alleen een hint naar de uitzending en niet naar de identiteit van de molquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dei hint snap ik wel, en dan heb ik alleen maar het voorstukje gezien
ik snap de hint ook door het voorstukjequote:Op donderdag 11 januari 2007 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dei hint snap ik wel, en dan heb ik alleen maar het voorstukje gezien
Jammergenoeg niet neequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef evert het volgende:
[..]
yep, is ook alleen een hint naar de uitzending en niet naar de identiteit van de mol
Oke michiel, heb een paar voorstukje opgezocht en die moet ik ook maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:47 schreef MichielV het volgende:
[..]
http://michielveenstra.nl/page/log/43023/Dibbs%21
ja, muv de WIDM. leukste tv programma van de laatste jaren en een perfect alternatief voor schaatsshow ellende.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen kijkt WIDM?
TV kijken is zo 2006.......hoorde ik gisteren iemand zeggen
*meldtquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef D.Rose het volgende:
Iedereen kijkt WIDM?
TV kijken is zo 2006.......hoorde ik gisteren iemand zeggen
En ook nog eens tussendoor, vooral bij de Coen & Sandershowquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Impry het volgende:
Zou er dan ook maar één iemand zijn die nog niet gehoord heeft dat er zware windstoten zijn?
In het nieuws, bij het weer en bij de fileinformatieEn dat elk half uur
en opzich kun je het buiten ook zien, voelen en horenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Impry het volgende:
Zou er dan ook maar één iemand zijn die nog niet gehoord heeft dat er zware windstoten zijn?
en bij Fokke en Sukkequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:03 schreef Impry het volgende:
ik kijk ook geen schaatsshows, maar hoef daar ook niet per se een alternatief voor te hebbenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:04 schreef evert het volgende:
[..]
ja, muv de WIDM. leukste tv programma van de laatste jaren en een perfect alternatief voor schaatsshow ellende.
ik zit meer aan bokbier te denken met dit ruige weerquote:
Ik ben onschuldig! Het is me tot nu toe nog niet gelukt met een request, maar ik blijf proberenquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en bij Fokke en Sukke
[afbeelding]![]()
jij laat je teveel afleidenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Wie is dat meisje in de studio?
ze is er weer vandoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Wie is dat meisje in de studio?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:18 schreef snellejelle het volgende:
Het enige goede nummer van Kylie...
dit is idd een mooi nummerquote:
ze las zeker mee hier?;quote:
Die heb ik gecovered gezien door The Hot Stewards, dan kom je echt niet meer bijquote:
quote:
Hij komt vaak langs, maar ik had hem nu gewoon ff nodig... Zit hier nu al vanaf 12:00 niets te doen...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:23 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Inderdaad...
Ook zo een nummer dat te vaak langskomt...
Nog 20 min. toch, dan heb je college.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij komt vaak langs, maar ik had hem nu gewoon ff nodig... Zit hier nu al vanaf 12:00 niets te doen...
Ouiquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog 20 min. toch, dan heb je college..
Ja, dat is waar... Ik kan sommige platen ook niet meer horen omdat ik die veel te vaak gehoord heb...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moeten ze er toch iets minder doorheen gooien, dan blijft ie leuk.
Als ik een nummer 2 x per dag hoor, vind ik het al te veel hoor ...quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij komt vaak langs, maar ik had hem nu gewoon ff nodig... Zit hier nu al vanaf 12:00 niets te doen...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Als ik een nummer 2 x per dag hoor, vind ik het al te veel hoor ...![]()
maar ik ga niet naar Skyradio luisteren![]()
ik vind hem heel erg okequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:38 schreef BobRooney het volgende:
Ik vind dat remixje dus wel okay....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |