Ik gok dat ze het beide worden, de ene komende week, de andere een week laterquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:42 schreef Impry het volgende:
Ja, dat wel, hij redt het niet bij Ruby of Rehab.
Deed ik vroeger ook, maar dan kan mijn vrouw niet slapenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:44 schreef borisz het volgende:
ik laat mijn radio snachts gewoon aan![]()
huh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
"De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Dat was een grapje van de beste man toen hij nog bij 3FM zat en Denk Aan Henk presenteerde en hij (terecht) commerciele radio driewerf kut vond. Over YorinFM praat ik maar nietquote:
Oepsquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was een grapje van de beste man toen hij nog bij 3FM zat en Denk Aan Henk presenteerde en hij (terecht) commerciele radio driewerf kut vond. Over YorinFM praat ik maar niet
StuWhoquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!![]()
Vaak is dat best moeilijk, aangezien de muziek dan nog niet eens is uitgekomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!![]()
En toch blijf ik van het kuikentje vinden dat het nog steeds bij 3FM hoort...quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Die LUCHT!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Hello guys! Hoe issut leven hier dan? wat een RRRRRRRRRRUK winden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |