Ik gok dat ze het beide worden, de ene komende week, de andere een week laterquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:42 schreef Impry het volgende:
Ja, dat wel, hij redt het niet bij Ruby of Rehab.
Deed ik vroeger ook, maar dan kan mijn vrouw niet slapenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:44 schreef borisz het volgende:
ik laat mijn radio snachts gewoon aan![]()
huh?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
"De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Dat was een grapje van de beste man toen hij nog bij 3FM zat en Denk Aan Henk presenteerde en hij (terecht) commerciele radio driewerf kut vond. Over YorinFM praat ik maar nietquote:
Oepsquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat was een grapje van de beste man toen hij nog bij 3FM zat en Denk Aan Henk presenteerde en hij (terecht) commerciele radio driewerf kut vond. Over YorinFM praat ik maar niet
StuWhoquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!![]()
Vaak is dat best moeilijk, aangezien de muziek dan nog niet eens is uitgekomen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
En die is een half jaar geleden al op StuBru geweest!![]()
En toch blijf ik van het kuikentje vinden dat het nog steeds bij 3FM hoort...quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[afbeelding]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Die LUCHT!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Hello guys! Hoe issut leven hier dan? wat een RRRRRRRRRRUK winden he?
Het is hier wat winderig...quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Ah, onze weermanquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
Mutz!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is hier wat winderig...
Zo maar weer eens de tocht naar buiten gaan ondernemen, kijken of er voldoende treinen rijden om mij op college in A'dam te bezorgen of dat het net zoals gisteren het halverwege opgeven wordt
Uiteraard onder het genot van 3FM in de trein
ChatGirlquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mutz!!
Blijf toch thuis, nog 2 dagen en dan ben ik klaar met stageEnig nadeel is dan dat ik niet voor 12 uur bed ben
en dus AV mis....
AutoVisie?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:31 schreef MutZ het volgende:
Heb je alle rust om te genieten van AV
Daar natuurlijk ook van, dat weet je Roosjequote:
Als ik op zaterdag om 8 uur moet beginnen met werken, dan zet ik mn wekker op 6 uur, en dan nog moet mn moeder me roepen om uit bed te komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
ChatGirl
Dit zijn eigenlijk college's die ik toch wel graag wil volgen... Maar je kunt natuurlijk ook je wekker op 9 uur zetten en dan nog 3 uur blijven liggenHeb je alle rust om te genieten van AV
nogal winderig iddquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef Ekdom het volgende:
uhuh, dat hadden m'n zusje en ik ook al bedachtquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als ik op zaterdag om 8 uur moet beginnen met werken, dan zet ik mn wekker op 6 uur, en dan nog moet mn moeder me roepen om uit bed te komen![]()
Goed bedacht danquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
uhuh, dat hadden m'n zusje en ik ook al bedacht
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ga met de kleine buiten lopen! Wel goed vasthouden, want ze vliegen zo weg kwam ik net achter
maar wel dikke pret buiten hoorquote:
Ga maar eens naar buiten dan, hiewr in Amsterdam neemt het ruk-gehalte hard toe!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:50 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Overigens, ruk-winden? Ik zie er geen ruk van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |