09:19:05 11-01-07 18 G BRAN Prio 2 ddpl AMSTEL 22 HEERHUGOWAARD Dienstverlening betreffende boom over auto.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:04 schreef BobRooney het volgende:
Hoor net dat er een boom op een auto gewaaid is, in Heerhugowaard.
Straks maar ff mijn vrouw bellen![]()
Hier in Vlissingenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ga maar eens naar buiten dan, hiewr in Amsterdam neemt het ruk-gehalte hard toe!
nee Veenstra Ekdom is veel leukerquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zou leuk zijn, een Ekdom & Stenders show
nee niet gehoord, was goed dus???quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:22 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Nee. Alle respect voor Michiel en z'n radiokunsten, maar we hebben baas boven baas.
Ik weet niet of je de nu al legendarische alleen tot nu toe enkel eenmalige nachtshow op 3FM van de zomer hebt gehoord met Stenders en Ekdom.... was werkelijk waar ge-wel-dig!
die was erg goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:27 schreef Wheeling het volgende:
[..]
nee niet gehoord, was goed dus???
Dat zou heel leuk zijn ja!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Zou leuk zijn, een Ekdom & Stenders show
Zoals altijd dus eigenlijk..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef Ekdom het volgende:
we deden ook maar wat hoor...
Het gaat iets sneller, prognose: 1 1/2 uur.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:47 schreef Wheeling het volgende:
[..]
pfff![]()
hoop niet dat ik hem mis dan
ik zal het in de gaten houden
Same time, same placequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Ekdom het volgende:
ik vond het weer gezellig mensen! Tot morgen?
maar natuurlijk tot morgen, voor een vrolijke vrijdagquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Ekdom het volgende:
klinkt anders als een prima dagje!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:59 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ik denk toch iets langer.......
Was weer gezellig. Damn, komt de vrijdag morgen weer? Die dag dat nergens wat van terecht komt? Boodschappen, Ekdom, Ekdom, Stenders, koken, eten, Ekdom/Veenstra, Stenders/Siebelink.
Daaamn.
Tot morgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef Ekdom het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |