SER / [SR @ 3FM #3747] Op zn twents straksquote:Op maandag 14 september 2015 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan de mijne niet vinden
Was in een SR topic.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
ja ik ga schoenen en jas aandoen en mij begeven naar supermarkt.
Niets meer posten tot dat ik weer terug ben. Bij voorbaat dank voor u medewerking!
Ik zal je nog eens een keer wijzen op een streamquote:
Het voelt als een eeuwigheid met ons altijdquote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik post hier nog maar 3 jaar? Ik dacht al langer.
quote:Op maandag 14 september 2015 12:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens een keer wijzen op een stream
nee joh dat moet echt veel eerder zijn nog.quote:Op maandag 14 september 2015 12:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ff opgezocht, volgens mij was het dit topic: TV / [3FM #2371] Lalaalalalalalalala'en richting de show van Stenders!
[..]
Dat gaf Google iig aan. Maar die is dus ook niet 100%, zoals mijn post over Muis al aantoondequote:Op maandag 14 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee joh dat moet echt veel eerder zijn nog.
Ik weet zeker dat ik deel 1337 heb meegemaakt
Of ik word gek
Whehe.quote:Op maandag 14 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of ik word gek
quote:Op maandag 14 september 2015 12:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Of ik word gek
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]ja ik weet het: oud logo
Altijd de eerste met nieuwe muziek
En ja ook al is dat de slogan niet meer, het is toch nog steeds harstikke waar![]()
![]()
Zoals Henk Westbroek ooit zei: "De muziek die je over een jaar op de commerciele zenders hoort, hoor je nu al hier"
3FM
Over Damien Ricequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is in elk geval eens wat anders dan de 378 britpop bandjes die 3FM daarvoor hypte.
Hihaho.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah! De dj waar binnenkort een straat naar wordt vernoemd. De Michiel Veenstraat.
Met je TinyPik XDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |