Was niet mijn idee om dat plaatje te posten, dat Wilfred.quote:
Verdomme.quote:Op maandag 14 september 2015 08:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Was niet mijn idee om dat plaatje te posten, dat Wilfred.
Mijn fax was in de overgang van 4999 naar 5000quote:Op maandag 14 september 2015 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier moet ik gefaxt gepost hebben
quote:Op maandag 14 september 2015 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn fax was in de overgang van 4999 naar 5000ik zag wolf z'n post, zat met hetzelfde probleem.
Afgeknepen, geveegd, naar m'n PC gerend en deze geopend![]()
Baas.quote:Op maandag 14 september 2015 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn fax was in de overgang van 4999 naar 5000ik zag wolf z'n post, zat met hetzelfde probleem.
Wat een enorme eer![]()
Dus een fax in topic 5000 staat nog wel in de planning
Ik eigenlijk ook niet hoorquote:Op maandag 14 september 2015 08:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
Baas.![]()
Ik zag de struggles bij wolf, maar ik vond dat ik niet de eer had om het 5000e topic te openen.
Tijdens mijn LAPO heb ik echt een monumentale berg gemaakt, niet normaal.quote:Op maandag 14 september 2015 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat een enorme eer![]()
Dus een fax in topic 5000 staat nog wel in de planning
Eigenlijk had je die met foto en al in de openingspost moeten zettenquote:Op maandag 14 september 2015 09:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tijdens mijn LAPO heb ik echt een monumentale berg gemaakt, niet normaal.
Anderhalf miljoen posts. Gekkenwerk.quote:Op maandag 14 september 2015 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand een huishoudelijke mail gestuurd naar Wilbert over het feit dat zijn fans als 5000 topics over zijn zender praten?
1,5 miljoen iddquote:Op maandag 14 september 2015 09:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Anderhalf miljoen posts. Gekkenwerk.
Misschien wil Venema er wel iets over zeggen zometeen. Die had hier ook ooit nog een account.
`quote:Op maandag 14 september 2015 09:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Anderhalf miljoen posts. Gekkenwerk.
Misschien wil Venema er wel iets over zeggen zometeen. Die had hier ook ooit nog een account.
TOERTJES PINO, TOETERS!quote:
Oh ja barst, ik wilde je beantwoorden. Nee ik zag je berichtje pas vanochtend en ik heb er dit weekend ook heel niet meer aan gedacht.quote:
Toffe show, en Garvey was straalbezopenquote:Op maandag 14 september 2015 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oh ja barst, ik wilde je beantwoorden. Nee ik zag je berichtje pas vanochtend en ik heb er dit weekend ook heel niet meer aan gedacht.
mijn ideale programeringquote:Op maandag 14 september 2015 09:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Waarvan minstens de helft bestaat uit post met emoticons, een aandeel fax posts, en een groot deel discussies over programmering.
Nice!quote:Op maandag 14 september 2015 10:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toffe show, en Garvey was straalbezopen![]()
[ afbeelding ]
evers.quote:Op maandag 14 september 2015 10:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mijn ideale programering
6-10 evers
10-12 veenstra
12-3 nonstop
3-6 schrikbarend
6-9 domien
9-12 giel
is dat net zoiets als destijds met Live? Die zaten de helft van hun tijd hier in Nederlandquote:Op maandag 14 september 2015 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Matt Simons alleen bekend in NL.
Godverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |