gewoon pleister op doen net als nellyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer aan mijn gezicht gekrabd en nu zit er een soort oorlogswond op. :$
Hij is wel best groot ja, en soms als ik met hem speel loop ik wel een schaafwondje op in al zijn enthousiasme maar het is gewoon een grote lobbes die nooit kwaad zou doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootin real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
Ik weet het niet. Inactiviteit denk ik.quote:
Ik benader juist iedere hond die er zo uitziet, in de hoop dat Johannes dichtbij is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootin real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
Het zit naast mijn mond dus dan praat het niet meer comfortabel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon pleister op doen net als nelly
Oei, ja, dat krijg ik ook wel eens als ik te weinig posts gemaakt hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Inactiviteit denk ik.
[..]
Ik benader juist iedere hond die er zo uitziet, in de hoop dat Johannes dichtbij is.
jaquote:
Masker opdoen dan maar voor morgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zit naast mijn mond dus dan praat het niet meer comfortabel.
En ik wil er niet uitzien als een neger
sexy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masker opdoen dan maar voor morgen.
Heb ik niet. Ik camoufleer het wel gewoon een beetje met poedertjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masker opdoen dan maar voor morgen.
Nahw, wel lief hond(je)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel best groot ja, en soms als ik met hem speel loop ik wel een schaafwondje op in al zijn enthousiasme maar het is gewoon een grote lobbes die nooit kwaad zou doen.
zelfs als ik mijn hand in zijn bed zou steken zou hij niet bijten
Heb je het echt opengekrabd of ..?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik camoufleer het wel gewoon een beetje met poedertjes.
gefeliciteerd Johannes, sorry dat ik het niet eerder had gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
sof, als ik nog een keer moet verwijzen naar het jubileum van onze hechte vriendschap wordt het een beetje chanant
maar ik ga het toch doendaar heb je vrienden voor
van harte
Ja en heftig ook :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je het echt opengekrabd of ..?
Wromquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Mijn H&M bestelling die vandaag binnen kwam is denk ik wel de laatste de komende tijden. Alleen jurkjes durf ik er nog te kopen.
Slimpieequote:
Ze zijn toch niet zo groot als je dacht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrom. Bij mij kloppen die maten bijna nooit als ik lingerie koop, soms ook met broeken maar met vesten/truien/jurken nooit problemen mee gehad
Vind jou meer het strelen typjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je anders van me verwacht?
Ja weet ik, heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slimpiee.. Ik zou dan wel eerst even concealer en dan pas foundation/poeder erop smeren, bedekt het beter.
Vriend ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet zo groot als je dacht?
Gewoon een mooi omabroekje kopen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
Allemaal van die extreme padded bh's in maten die niet kloppen, en met overload aan hoerige doorzichtige kanten stukjes in het ondergoed.
Gewoon terugbrengenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef supersof het volgende:
Die nieuwe schoenen zijn alleen wel een beetje te klein
altijd hunkemöller voor bh's gewoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
Allemaal van die extreme padded bh's in maten die niet kloppen, en met overload aan hoerige doorzichtige kanten stukjes in het ondergoed.
Effen donker satijn zonder frutseltjes ftw.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een mooi omabroekje kopen toch
Je hebt ook basic !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
nee ik doe ze aan naar verjaardagen ofzo denk ik. Hoef je toch niet te lopen.quote:
Zo een die over de navel valtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Effen donker satijn zonder frutseltjes ftw.
Niemand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt ook basic !maar ik vind een beetje kant en zo wel mooi, niemand die het ziet
mijn navel is echt wel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die over de navel valtNavels
Wat is er mis met navels?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die over de navel valtNavels
je kan een bh dan ook niet echt veel langer dan een jaar gebruikenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel klote dat die van H&M na een jaar uit elkaar vallen, die sluitinkjes zijn nu al kapot.
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik doe ze aan naar verjaardagen ofzo denk ik. Hoef je toch niet te lopen.
Koop altijd zo'n 2-pack bij de Hema haha. Heel basic maar ja boeiend draag het toch onder kleding. Wel leuke kleurtjes. Heb nu een neonroze aan van daar. 2 voor een 10tjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel klote dat die van H&M na een jaar uit elkaar vallen, die sluitinkjes zijn nu al kapot.
Owja datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroegâh toen die Bjorn Borg boxers in waren en iedereen ze dan zo lang mogelijk droeg zodat men kon zien dat ze BB droegen.
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan?Of is het wat er aan vast zit?
Die koop ik ook vaak, heel goedkoop en pasvorm is perfect.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop altijd zo'n 2-pack bij de Hema haha. Heel basic maar ja boeiend draag het toch onder kleding. Wel leuke kleurtjes. Heb nu een neonroze aan van daar. 2 voor een 10tje
Waarom nu weer?quote:
Ik vind piercings vaak wel mooi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercing
Maar je doet dan toch ook niet een jaar lang zelfde beha aan lijkt me, mag wel een beetje kwaliteit verwachten (maarja, kwaliteit van h&m ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan een bh dan ook niet echt veel langer dan een jaar gebruiken
Alleen tijdens de striptease tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
laten jullie ook altijd bh's overal slingeren?
Ja en erg fijne prijs. Zijn wel een paar gesneuveld in een jaar tijd door de wasmachine maar dat is mijn eigen fout. Als ik ze met de hand was gaan ze volgens mij ook wel heel lang mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die koop ik ook vaak, heel goedkoop en pasvorm is perfect.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nee. Eerst lag het in de wasmand en nu hang ik ze tegenwoordig aan een haakje aan de deur als ik ze moet uitwassen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Jaartje of anderhalf houden ze het vol bij mij. Ik was ze in zo'n zakje in de wasmachine.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en erg fijne prijs. Zijn wel een paar gesneuveld in een jaar tijd door de wasmachine maar dat is mijn eigen fout. Als ik ze met de hand was gaan ze volgens mij ook wel heel lang mee.
ja oké, maar hij lubbert wel uit elke keer als je hem sluit. Dan rek je hem uit. Op gegeven moment past hij dan niet meer goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je doet dan toch ook niet een jaar lang zelfde beha aan lijkt me, mag wel een beetje kwaliteit verwachten (maarja, kwaliteit van h&m ..)
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercing
Echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?
Ze eindigen altijd onder m'n bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Beetje naar naveltjes vragenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
[..]
Ik vind piercings vaak wel mooi.
Was FokR jouw kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen tijdens de striptease toch
welke cupmaat heb je fokkie :squote:
oh was meer omdat de bh's van mijn zusje nog wel eens op de badkamer en de overloop liggen ipv op haar kamer of de waskamerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Eerst lag het in de wasmand en nu hang ik ze tegenwoordig aan een haakje aan de deur als ik ze moet uitwassen.
Nope. Maar ga ik ook niet kopen. Wat ik al zei ik ga ze lekker ouderwets in een teiltje heet water met wasmiddel wassen haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebruiken jullie wel zo'n bolletje om je beha in te doen in wasmachine? Ik heb zoiets nooit gebruikt tbh
Jullie waren hem in RP zat zeker dat hij hier heen komt?quote:
Trek je speciaal daarvoor een BH aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen tijdens de striptease toch
gewoon een waszakje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebruiken jullie wel zo'n bolletje om je beha in te doen in wasmachine? Ik heb zoiets nooit gebruikt tbh
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.quote:
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.
Je bent een beetje de weg kwijt, ouwe.
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Maar ga ik ook niet kopen. Wat ik al zei ik ga ze lekker ouderwets in een teiltje heet water met wasmiddel wassen haha.
Je bent wanhopig.quote:
Het is zo stil daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie waren hem in RP zat zeker dat hij hier heen komt?
Ik ben al jaren van het padje afquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.
Je bent een beetje de weg kwijt, ouwe.
Had hij maar onze mindset qua seks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.
Na het stelt niet zoveel voor. En doe het ook niet met 1 hoor, wacht wel tot ik er 2 of 3 heb die schoon moeten. Ben te lui om telkens 1 te wassen en het kost ook veel wasmiddel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassen
Zeefje verwarde mijn naam met zijne in het foto-topic en toen werd ik en plein publique `de creep van fok'' genoemdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die navelgast. Zoveel PMs van gekregen back in the days.![]()
Pas op, nu gaat hij weer een 'konijnen'-opmerking met 'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij maar onze mindset qua seks.
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassen
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeefje verwarde mijn naam met zijne in het foto-topic en toen werd ik en plein publique `de creep van fok'' genoemd
Haha echt ja?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die navelgast. Zoveel PMs van gekregen back in the days.![]()
Ik ben aseksueel aan het worden denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij maar onze mindset qua seks.
Ja. Ik heb een bestandje op mijn computer staan die automatisch dickpics genereert en naar elke vrouwelijke user stuurt op fokquote:
Zal ik je nog eens een paar DM's met Japanse meisjes sturen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel aan het worden denk ik
Hartendiefjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op, nu gaat hij weer een 'konijnen'-opmerking met ''-smiley posten.
Of je een boefje noemen.
dickpics genererenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een bestandje op mijn computer staan die automatisch dickpics genereert en naar elke vrouwelijke user stuurt op fok
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een paar DM's met Japanse meisjes sturen?
Dan kom je er wel weer overheen.
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dickpics genereren
hoe gaat dat in zijn werk?
ik vraag dit voor een vriend
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregen
Jij hebt de lite versiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregen
Heb jij niet nodig tochquote:
Natuurlijke charmes tochquote:
Het is alleen nog wachten op de prooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet jij alles van het tijgerrrr
Wanneer ga je in je nieuwe huisje?quote:
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen nog wachten op de prooi
quote:
4 september krijg ik de sleutels.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je in je nieuwe huisje?
Ahja. opzegtermijn van maandje natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
4 september krijg ik de sleutels.
Uithofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahja. opzegtermijn van maandje natuurlijk
Weer in Zeist of Uutje?
Als ik nou zo`n generator op m`n pc hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht toch
Wel lekker dicht bij de uniquote:
Fikkie hosselt alle sletjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht toch
Ik ben dan ook student :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je toch alleen studentenflatjes
Ze bestudeert de liefdequote:
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje weer drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Zwervers hebben ook liefde nodigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liefde naar de primark gaan is, ik heb het duidelijk nog niet onder controle
coolquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Mijn drankje ziet er niet spectaculair uit hoor. Ziet er gewoon uit als water. De rum en de 7-up is gewoon doorzichtig.quote:
dat is een mason jar geen glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Ik zag ze bij de blokker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nepperd van de Xenosquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een mason jar geen glas
wij hebben er ook een paar staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een nepperd van de XenosMaar ziet er wel het zelfde uit.
Ik vind ze wel tof. Wil nog wel een keer een grotere. Deze (die van mij, van de foto is iets hoger) is best klein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben er ook een paar staan
heb liever een normaal glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof. Wil nog wel een keer een grotere. Deze (die van mij, van de foto is iets hoger) is best klein.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Is leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2015 16:17:29 ]
Nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
dankje wp. Zit mobiel en hij doet het niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
geen probleem sofjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje wp. Zit mobiel en hij doet het niet :s
kun je toch niet meedownloaden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Programma dat ik wil downloaden kan niet meer gedownload worden zonder een hele boel extra zooi die je niet op je computer wilt. Zucht. Lijers
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je toch niet meedownloaden?
De eerste dag dat ik hier woonde vroeg je ook al of ik naar de Mac was geweest. Dit valt me een beetje tegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu kun je extra veel diepvriespizza's eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er over 2 weken wel achter
Your beauty never ever scared me.
Ik zeg alleen maar wat ik als eerste deed nadat ik een oven had gekocht. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier woonde vroeg je ook al of ik naar de Mac was geweest. Dit valt me een beetje tegen
Vervelend tegenwoordig jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.
Ik geloof dat ik het nog wel ergens op een externe schijf heb staan. Even kijken.
welk programma is het dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.
Ik geloof dat ik het nog wel ergens op een externe schijf heb staan. Even kijken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik als eerste deed nadat ik een oven had gekocht. :$
Van mams gekregen dit weekendquote:
Die kun je toch ook gewoon in je pan opwarmen man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee, er staat nog een curry-restje in de vriezer die ik dit weekend bij mijn ouders op heb. En die kan ik nu eindelijk opwarmen
![]()
Wil hem eigenlijk vooral gebruiken om zoveel mogelijk mijn kookstel `niet'te gebruikenKut ding.
En mijn broertje kookt altijd erg goed dus kan elke week wel wat dingejtes meekrijgen
Zoals ik al zei. Kut kookstel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kun je toch ook gewoon in je pan opwarmen man.
Ja, dat bedoel ik. CDisplay kan niet meer krijgen, alleen cdisplayex. En daar zit rommel bij.quote:
Die rommel kun je niet laten installeren door decline te klikkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. CDisplay kan niet meer krijgen, alleen cdisplayex. En daar zit rommel bij.
Maar ik had nog versie van 2 jaar geleden. Dus ik ben weer content.
Alleen de eerste 2. De 3de had geen optie tot een decline. Het was dat erbij installeren of ophouden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die rommel kun je niet laten installeren door decline te klikken
Die chubby Indo van 24kitchen heeft allemaal producten uitgebracht die nu bij de Blokker te koop zijn.quote:
Eerst hadden ze al die Rudolph spulletjes, zijn deze net zo leuk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die chubby Indo van 24kitchen heeft allemaal producten uitgebracht die nu bij de Blokker te koop zijn.
huhquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2. De 3de had geen optie tot een decline. Het was dat erbij installeren of ophouden.
Mwah, niks nuttigs eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst hadden ze al die Rudolph spulletjes, zijn deze net zo leuk?
Ik kreeg anderen. Vreemd.quote:
raar jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, niks nuttigs eigenlijk.
[..]
Ik kreeg anderen. Vreemd.
De laatste x32.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
raar ja
had je laatste x64 build van de site gepakt?
quote:
Ik weet niet eigenlijk. Deed het automatisch. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het daar aan
heb je geen 64 bits OS?
als je windows 7 draait rechter muisknop op computer en dan eigenschappen of propertiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet eigenlijk. Deed het automatisch. :$
Ding waar ik nu op zit heeft 8.1quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je windows 7 draait rechter muisknop op computer en dan eigenschappen of properties
http://www.picohelp.com/9(...)-64-bit-version.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ding waar ik nu op zit heeft 8.1
Desktop zou ik eigenlijk niet weten. Is al zo oud.
Op mijn telefoon heb ik comiczealquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. En kan ermee converten naar epub zodat ik ook op tablet kan kijken.
Oh ik ben nu bezig met JLA: Gods and monsters en Young justice tie insquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Momenteel niks, maar is nieuw laptopje. Dus moest dit er nog even opzetten.
Laatste dat ik las was:
[ afbeelding ]
Heb je ooit Punisher MAX gelezen? Godver wat is dat bruut zegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik ben nu bezig met JLA: Gods and monsters en Young justice tie ins
Nee al hele tijd geleden dat ik iets van marvel heb gelezenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ooit Punisher MAX gelezen? Godver wat is dat bruut zeg
Wats datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
en moet fables nog steeds afmaken
In utrecht heb je ook paar winkels zittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
In zo'n stripwinkel in Antwerpen ging er een wereld voor me open. Wat zijn er toch bizar veel strips zeg
Zijn wel Europees ja. Maar dan vond ik het er nog bizar veel, die ik niet kende ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In utrecht heb je ook paar winkels zitten
maar zijn vaak bijna alleen maar Europese strips
steven sterk, kuifje, micheal vaillant en suske en wiske
dat heb ik nooit gesnaptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel Europees ja. Maar dan vond ik het er nog bizar veel, die ik niet kende ook.
Ook heel veel Rooie Oortjes![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, wat ben je toch ook een glamoureuze faggot
Ik krijg er wel een stijfje vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gesnapt
net als hentai en edgy anime
is toch niet chillquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een stijfje van
quote:
het is dat ik broke ben anders had ik de superman serie van gods of monsters fysiek besteldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel dingen van DC en Vertigo binnengekregen gister. Ik wil gaan beginnen in Jack Kirby's Challengers of the Unknown.
Ik vind het wel grappig en lekker opzichquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch niet chill
zo makkelijk hard worden
Kunnen genieten van de kleine dingen is niets mis mee toch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch niet chill
zo makkelijk hard worden
Kijk je het ook echt dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en lekker opzich
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk je het ook echt dan?
heb wel eens highschool of the dead en highschool dxd gezien en vond er echt geen drol aan
het is zo slecht
oh ja dat is edgy anime ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik had het over Rooie Oortjes hè. Al vind ik dat juist ook vaak wel grappig omdat ze in compleet random situaties opeens gaan neuken
Hoe duur is dat dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is dat ik broke ben anders had ik de superman serie van gods of monsters fysiek besteld
Moet ik mezelf aangevallen voelen nu?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kunnen genieten van de kleine dingen is niets mis mee toch.
Ik kijk sowieso geen anime, daar vind ik echt niks aan. Vind de anime stijl over het algemeen ook lelijk getekend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat is edgy anime ofzo
rooie oortjes kan ik nog wel begrijpen
dat heb ik vroeger ook wel eens gelezen
Godver.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Moet ik mezelf aangevallen voelen nu?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Ik hou er nog steeds van. Ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niks meer met strips, vond ze vroegah wel leuk. Geef mij maar gewoon een boek over moord of zo
$4 per issue en dan nog shipping costs omdat het uit amerika moet komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Ik kan nog steeds genieten van Donald Duck verhalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niks meer met strips, vond ze vroegah wel leuk. Geef mij maar gewoon een boek over moord of zo
Echte mannen hebben rughaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou er nog steeds van. Ik weet niet waarom
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom alleen dit liet me denken aan strip van Wuthering heightsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donald duck vond ik nooit leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds genieten van Donald Duck verhalen
X-23?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blik
OMG ik ben m'n pennendop kwijtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donald duck vond ik nooit leukmaar ik vind het wel grappig als ik de Girlz! soms opensla en al die puberprobleempjes lees. "Omg seks voor eerste keer wat moet ik doen! Omg zoenen omg menstruatie omg behaard!"
Toen ik op vakantie ging voor 3 weken verheugde ik me altijd op de thuiskomst. Want dan lager er 3 á 4 Donald Duckies op me te wachtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donald duck vond ik nooit leukmaar ik vind het wel grappig als ik de Girlz! soms opensla en al die puberprobleempjes lees. "Omg seks voor eerste keer wat moet ik doen! Omg zoenen omg menstruatie omg behaard!"
Puur natuur tochquote:
Ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom alleen dit liet me denken aan strip van Wuthering heights
Al die reacties zijn perfect passend bij hun persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blik
Ja, is Laura.quote:
Oh ja, al die kleine dingen vroeger waar je enorm blij om werd. Ik kon niet wachten om de ansichtkaarten te lezen als ik thuis kwam van vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie ging voor 3 weken verheugde ik me altijd op de thuiskomst. Want dan lager er 3 á 4 Donald Duckies op me te wachten
Die films vind ik vaak wel te pruimen als ik beetje alcohol op hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Superheldenstrips hebben me nooit echt kunnen boeien.
Sowieso superhelden vind ik vaak maar weinig aan, op een enkele film.
ben meer DC guyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is Laura.
En deze waar Firestar even moet gluren naar al dat moois
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik een keer terugkwam van vakantie en opeens Cartoon Netwerk niet meer op tv was (ze waren digitaal gegaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja, al die kleine dingen vroeger waar je enorm blij om werd. Ik kon niet wachten om de ansichtkaarten te lezen als ik thuis kwam van vakantie
Fairly Odd Parentsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Qua superhelden boeide crimson chin mij een beetje. Timmy Turner dingen
Het is hilarisch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fairly Odd Parents![]()
Wat een bazenprogramma was dat zeg. Dat is volgens mij nog steeds heel erg grappig. Net als Spongebob.
Omdat tekeningen leuk zijn om te bekijken en je daarin ook allemaal details kan zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
StripsIk kan het gewoon echt niet begrijpen tegenover gewone boeken
Net als anime tegenover normale films/series.
Mja, ik vond de Donald Duck vroeger ook altijd vrij weinig aan
Heb je niets met een visueel aspect dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
StripsIk kan het gewoon echt niet begrijpen tegenover gewone boeken
Net als anime tegenover normale films/series.
Mja, ik vond de Donald Duck vroeger ook altijd vrij weinig aan
Ben nooit fan geweest van DC. Ze hadden gewoon geen boeiende karakters.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben meer DC guy
heb vroeger ook wel young x-men gelezen
maar gestopt nadat de halve crew hun krachten kwijtwaren
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heettequote:
Cartoon Networkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer terugkwam van vakantie en opeens Cartoon Netwerk niet meer op tv was (ze waren digitaal gegaan). Ik was toen erg emotioneel kan ik me herinneren.
Moest ik opeens overstappen naar Fox Kids en Kindernet (daarna Nickelodeon)
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van inquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat tekeningen leuk zijn om te bekijken en je daarin ook allemaal details kan zien.
Maar moet je visueel voor ingesteld zijn denk ik.
Hoe heet timmy's vaderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heette
WE WORDEN OUDDDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
Fairly odd parents is ook alweer 14 jaar oud
spongebob 16 jaar
shiiiieet
Cartoon Network keek ik alles volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cartoon Networksoms kijk ik er nog steeds naar als me buurmeisje van 3 hier is
.
Tom & Jerry, yogi and the cockroaches, the flinstones, bazenseries.
Ik haatte jetix, kwam nadat fox kids opgeheven was
Het is een ander medium dan een boek. Het heeft heel andere sterke en zwakke punten. Net als dat een strip niet vergelijkbaar is met een film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van in
Bassie en Adriaan, samson en gert, sesamstraat ... Ik haatte ze allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cartoon Network keek ik alles volgens mij.
Jetix was al een pak minder (al kan het ook komen omdat ik ouder werd). Nickelodeon was nog wel vet omdat het nog vrij lang Bassie en Adriaan uitzond.
Jawel. Maar weet niet, vond jet okk altijd minder grappig dan leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je niets met een visueel aspect dan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heette
Ik heb vorige week een paar strips gekocht van de Game of Thrones boeken, en vind het dan wel erg leuk om het zo eens te zien. Gewoon beetje plaatjes kijken en je kan ook gewoon emoties zien op basis van tekeningen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van in
Als het geluid van een vrachtwagen die net voorbij rijdtquote:
Bassie en Adriaan hatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan, samson en gert, sesamstraat ... Ik haatte ze allemaal![]()
Phineas en ferb is nog wel leuk tbh
Wat zijn de sterke punten van een strip dan? Behalve het getekendequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een ander medium dan een boek. Het heeft heel andere sterke en zwakke punten. Net als dat een strip niet vergelijkbaar is met een film.
Toen keek ik het niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het werd wel minder nadat Wanda een baby kreeg.
Moet je ook wel liggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nooit fan geweest van DC. Ze hadden gewoon geen boeiende karakters.
Nu hebben ze af en toe iets leuks, maar dat wordt gelijk gecancelled.
Wat deed jij dan in je jeugd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Maar weet niet, vond jet okk altijd minder grappig dan leeftijdsgenotentuurlijk keek ik ook Pokemon maar echt cartoon netwerk enzo, nee dat heeft me nooit geboeid
Ik heb alle afleveringen teruggekeken toen ik stoner was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keek ik het niet meer.
Al keek ik paar jaar terug wel de reallife versie (heel erg slecht) en daar kwam die baby ook in voor.
Gewoon emoties overbrengen met tekeningen en gezichtsuitdrukkingen ipv gewoon met tekstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn de sterke punten van een strip dan? Behalve het getekende
Voetballen, gamen, lezen, gewone boeken dan. Fappen. En depressief zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in je jeugd?
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen teruggekeken toen ik stoner was.
Maar dat deed ik ook allemaal. Naast het verslinden van tv-programma's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetballen, gamen, lezen, gewone boeken dan. Fappen. En depressief zijn
Oh maar die was 3D toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyEerste deel van de film dan
Hm. Nja gek is dat dan. Want als ik boeken lees ben ik heel visueel met verbeelden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon emoties overbrengen met tekeningen en gezichtsuitdrukkingen ipv gewoon met tekst
alles is leuk als je drugs op hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyEerste deel van de film dan
Niet waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is leuk als je drugs op hebt
Nou misschien vind je het daarom niet leuk omdat je het je dan niet kan verbeeldenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Nja gek is dat dan. Want als ik boeken lees ben ik heel visueel met verbeelden.
Zou ik juist strips leuk moeten vinden
Ah, oke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het laatste deel van de film wel. Toen werd het minder.
Eerste deel is gewoon getekend.
jaquote:
Wat is er mis met jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan zelfs lachen als iemand gruwelijk vermoord wordt als ik gesmoked hebt
Nee man doe normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |