Op mijn telefoon heb ik comiczealquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. En kan ermee converten naar epub zodat ik ook op tablet kan kijken.
Oh ik ben nu bezig met JLA: Gods and monsters en Young justice tie insquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Momenteel niks, maar is nieuw laptopje. Dus moest dit er nog even opzetten.
Laatste dat ik las was:
[ afbeelding ]
Heb je ooit Punisher MAX gelezen? Godver wat is dat bruut zegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik ben nu bezig met JLA: Gods and monsters en Young justice tie ins
Nee al hele tijd geleden dat ik iets van marvel heb gelezenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ooit Punisher MAX gelezen? Godver wat is dat bruut zeg
Wats datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
en moet fables nog steeds afmaken
In utrecht heb je ook paar winkels zittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
In zo'n stripwinkel in Antwerpen ging er een wereld voor me open. Wat zijn er toch bizar veel strips zeg
Zijn wel Europees ja. Maar dan vond ik het er nog bizar veel, die ik niet kende ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In utrecht heb je ook paar winkels zitten
maar zijn vaak bijna alleen maar Europese strips
steven sterk, kuifje, micheal vaillant en suske en wiske
dat heb ik nooit gesnaptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel Europees ja. Maar dan vond ik het er nog bizar veel, die ik niet kende ook.
Ook heel veel Rooie Oortjes![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, wat ben je toch ook een glamoureuze faggot
Ik krijg er wel een stijfje vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gesnapt
net als hentai en edgy anime
is toch niet chillquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een stijfje van
quote:
het is dat ik broke ben anders had ik de superman serie van gods of monsters fysiek besteldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel dingen van DC en Vertigo binnengekregen gister. Ik wil gaan beginnen in Jack Kirby's Challengers of the Unknown.
Ik vind het wel grappig en lekker opzichquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch niet chill
zo makkelijk hard worden
Kunnen genieten van de kleine dingen is niets mis mee toch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch niet chill
zo makkelijk hard worden
Kijk je het ook echt dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en lekker opzich
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |