Ja, dat bedoel ik. CDisplay kan niet meer krijgen, alleen cdisplayex. En daar zit rommel bij.quote:
Die rommel kun je niet laten installeren door decline te klikkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. CDisplay kan niet meer krijgen, alleen cdisplayex. En daar zit rommel bij.
Maar ik had nog versie van 2 jaar geleden. Dus ik ben weer content.
Alleen de eerste 2. De 3de had geen optie tot een decline. Het was dat erbij installeren of ophouden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die rommel kun je niet laten installeren door decline te klikken
Die chubby Indo van 24kitchen heeft allemaal producten uitgebracht die nu bij de Blokker te koop zijn.quote:
Eerst hadden ze al die Rudolph spulletjes, zijn deze net zo leuk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die chubby Indo van 24kitchen heeft allemaal producten uitgebracht die nu bij de Blokker te koop zijn.
huhquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2. De 3de had geen optie tot een decline. Het was dat erbij installeren of ophouden.
Mwah, niks nuttigs eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst hadden ze al die Rudolph spulletjes, zijn deze net zo leuk?
Ik kreeg anderen. Vreemd.quote:
raar jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, niks nuttigs eigenlijk.
[..]
Ik kreeg anderen. Vreemd.
De laatste x32.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
raar ja
had je laatste x64 build van de site gepakt?
quote:
Ik weet niet eigenlijk. Deed het automatisch. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het daar aan
heb je geen 64 bits OS?
als je windows 7 draait rechter muisknop op computer en dan eigenschappen of propertiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet eigenlijk. Deed het automatisch. :$
Ding waar ik nu op zit heeft 8.1quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je windows 7 draait rechter muisknop op computer en dan eigenschappen of properties
http://www.picohelp.com/9(...)-64-bit-version.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ding waar ik nu op zit heeft 8.1
Desktop zou ik eigenlijk niet weten. Is al zo oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |