gewoon pleister op doen net als nellyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer aan mijn gezicht gekrabd en nu zit er een soort oorlogswond op. :$
Hij is wel best groot ja, en soms als ik met hem speel loop ik wel een schaafwondje op in al zijn enthousiasme maar het is gewoon een grote lobbes die nooit kwaad zou doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootin real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
Ik weet het niet. Inactiviteit denk ik.quote:
Ik benader juist iedere hond die er zo uitziet, in de hoop dat Johannes dichtbij is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootin real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
Het zit naast mijn mond dus dan praat het niet meer comfortabel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon pleister op doen net als nelly
Oei, ja, dat krijg ik ook wel eens als ik te weinig posts gemaakt hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Inactiviteit denk ik.
[..]
Ik benader juist iedere hond die er zo uitziet, in de hoop dat Johannes dichtbij is.
jaquote:
Masker opdoen dan maar voor morgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zit naast mijn mond dus dan praat het niet meer comfortabel.
En ik wil er niet uitzien als een neger
sexy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masker opdoen dan maar voor morgen.
Heb ik niet. Ik camoufleer het wel gewoon een beetje met poedertjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masker opdoen dan maar voor morgen.
Nahw, wel lief hond(je)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel best groot ja, en soms als ik met hem speel loop ik wel een schaafwondje op in al zijn enthousiasme maar het is gewoon een grote lobbes die nooit kwaad zou doen.
zelfs als ik mijn hand in zijn bed zou steken zou hij niet bijten
Heb je het echt opengekrabd of ..?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik camoufleer het wel gewoon een beetje met poedertjes.
gefeliciteerd Johannes, sorry dat ik het niet eerder had gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
sof, als ik nog een keer moet verwijzen naar het jubileum van onze hechte vriendschap wordt het een beetje chanant
maar ik ga het toch doendaar heb je vrienden voor
van harte
Ja en heftig ook :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je het echt opengekrabd of ..?
Wromquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Mijn H&M bestelling die vandaag binnen kwam is denk ik wel de laatste de komende tijden. Alleen jurkjes durf ik er nog te kopen.
Slimpieequote:
Ze zijn toch niet zo groot als je dacht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrom. Bij mij kloppen die maten bijna nooit als ik lingerie koop, soms ook met broeken maar met vesten/truien/jurken nooit problemen mee gehad
Vind jou meer het strelen typjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je anders van me verwacht?
Ja weet ik, heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slimpiee.. Ik zou dan wel eerst even concealer en dan pas foundation/poeder erop smeren, bedekt het beter.
Vriend ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet zo groot als je dacht?
Gewoon een mooi omabroekje kopen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
Allemaal van die extreme padded bh's in maten die niet kloppen, en met overload aan hoerige doorzichtige kanten stukjes in het ondergoed.
Gewoon terugbrengenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef supersof het volgende:
Die nieuwe schoenen zijn alleen wel een beetje te klein
altijd hunkemöller voor bh's gewoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
Allemaal van die extreme padded bh's in maten die niet kloppen, en met overload aan hoerige doorzichtige kanten stukjes in het ondergoed.
Effen donker satijn zonder frutseltjes ftw.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een mooi omabroekje kopen toch
Je hebt ook basic !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
nee ik doe ze aan naar verjaardagen ofzo denk ik. Hoef je toch niet te lopen.quote:
Zo een die over de navel valtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Effen donker satijn zonder frutseltjes ftw.
Niemand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt ook basic !maar ik vind een beetje kant en zo wel mooi, niemand die het ziet
mijn navel is echt wel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die over de navel valtNavels
Wat is er mis met navels?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die over de navel valtNavels
je kan een bh dan ook niet echt veel langer dan een jaar gebruikenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel klote dat die van H&M na een jaar uit elkaar vallen, die sluitinkjes zijn nu al kapot.
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik doe ze aan naar verjaardagen ofzo denk ik. Hoef je toch niet te lopen.
Koop altijd zo'n 2-pack bij de Hema haha. Heel basic maar ja boeiend draag het toch onder kleding. Wel leuke kleurtjes. Heb nu een neonroze aan van daar. 2 voor een 10tjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel klote dat die van H&M na een jaar uit elkaar vallen, die sluitinkjes zijn nu al kapot.
Owja datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroegâh toen die Bjorn Borg boxers in waren en iedereen ze dan zo lang mogelijk droeg zodat men kon zien dat ze BB droegen.
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan?Of is het wat er aan vast zit?
Die koop ik ook vaak, heel goedkoop en pasvorm is perfect.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop altijd zo'n 2-pack bij de Hema haha. Heel basic maar ja boeiend draag het toch onder kleding. Wel leuke kleurtjes. Heb nu een neonroze aan van daar. 2 voor een 10tje
Waarom nu weer?quote:
Ik vind piercings vaak wel mooi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercing
Maar je doet dan toch ook niet een jaar lang zelfde beha aan lijkt me, mag wel een beetje kwaliteit verwachten (maarja, kwaliteit van h&m ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan een bh dan ook niet echt veel langer dan een jaar gebruiken
Alleen tijdens de striptease tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
laten jullie ook altijd bh's overal slingeren?
Ja en erg fijne prijs. Zijn wel een paar gesneuveld in een jaar tijd door de wasmachine maar dat is mijn eigen fout. Als ik ze met de hand was gaan ze volgens mij ook wel heel lang mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die koop ik ook vaak, heel goedkoop en pasvorm is perfect.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nee. Eerst lag het in de wasmand en nu hang ik ze tegenwoordig aan een haakje aan de deur als ik ze moet uitwassen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Jaartje of anderhalf houden ze het vol bij mij. Ik was ze in zo'n zakje in de wasmachine.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en erg fijne prijs. Zijn wel een paar gesneuveld in een jaar tijd door de wasmachine maar dat is mijn eigen fout. Als ik ze met de hand was gaan ze volgens mij ook wel heel lang mee.
ja oké, maar hij lubbert wel uit elke keer als je hem sluit. Dan rek je hem uit. Op gegeven moment past hij dan niet meer goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je doet dan toch ook niet een jaar lang zelfde beha aan lijkt me, mag wel een beetje kwaliteit verwachten (maarja, kwaliteit van h&m ..)
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercing
Echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?
Ze eindigen altijd onder m'n bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Beetje naar naveltjes vragenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
[..]
Ik vind piercings vaak wel mooi.
Was FokR jouw kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen tijdens de striptease toch
welke cupmaat heb je fokkie :squote:
oh was meer omdat de bh's van mijn zusje nog wel eens op de badkamer en de overloop liggen ipv op haar kamer of de waskamerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Eerst lag het in de wasmand en nu hang ik ze tegenwoordig aan een haakje aan de deur als ik ze moet uitwassen.
Nope. Maar ga ik ook niet kopen. Wat ik al zei ik ga ze lekker ouderwets in een teiltje heet water met wasmiddel wassen haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebruiken jullie wel zo'n bolletje om je beha in te doen in wasmachine? Ik heb zoiets nooit gebruikt tbh
Jullie waren hem in RP zat zeker dat hij hier heen komt?quote:
Trek je speciaal daarvoor een BH aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen tijdens de striptease toch
gewoon een waszakje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebruiken jullie wel zo'n bolletje om je beha in te doen in wasmachine? Ik heb zoiets nooit gebruikt tbh
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.quote:
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.
Je bent een beetje de weg kwijt, ouwe.
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Maar ga ik ook niet kopen. Wat ik al zei ik ga ze lekker ouderwets in een teiltje heet water met wasmiddel wassen haha.
Je bent wanhopig.quote:
Het is zo stil daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie waren hem in RP zat zeker dat hij hier heen komt?
Ik ben al jaren van het padje afquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.
Je bent een beetje de weg kwijt, ouwe.
Had hij maar onze mindset qua seks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.
Na het stelt niet zoveel voor. En doe het ook niet met 1 hoor, wacht wel tot ik er 2 of 3 heb die schoon moeten. Ben te lui om telkens 1 te wassen en het kost ook veel wasmiddel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassen
Zeefje verwarde mijn naam met zijne in het foto-topic en toen werd ik en plein publique `de creep van fok'' genoemdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die navelgast. Zoveel PMs van gekregen back in the days.![]()
Pas op, nu gaat hij weer een 'konijnen'-opmerking met 'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij maar onze mindset qua seks.
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassen
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeefje verwarde mijn naam met zijne in het foto-topic en toen werd ik en plein publique `de creep van fok'' genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |