Wromquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Mijn H&M bestelling die vandaag binnen kwam is denk ik wel de laatste de komende tijden. Alleen jurkjes durf ik er nog te kopen.
Slimpieequote:
Ze zijn toch niet zo groot als je dacht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrom. Bij mij kloppen die maten bijna nooit als ik lingerie koop, soms ook met broeken maar met vesten/truien/jurken nooit problemen mee gehad
Vind jou meer het strelen typjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat had je anders van me verwacht?
Ja weet ik, heb ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Slimpiee.. Ik zou dan wel eerst even concealer en dan pas foundation/poeder erop smeren, bedekt het beter.
Vriend ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet zo groot als je dacht?
Gewoon een mooi omabroekje kopen tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
Allemaal van die extreme padded bh's in maten die niet kloppen, en met overload aan hoerige doorzichtige kanten stukjes in het ondergoed.
Gewoon terugbrengenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:44 schreef supersof het volgende:
Die nieuwe schoenen zijn alleen wel een beetje te klein
altijd hunkemöller voor bh's gewoon.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
Allemaal van die extreme padded bh's in maten die niet kloppen, en met overload aan hoerige doorzichtige kanten stukjes in het ondergoed.
Effen donker satijn zonder frutseltjes ftw.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een mooi omabroekje kopen toch
Je hebt ook basic !quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:48 schreef Lokasenna het volgende:
Lingerie van de H&M
nee ik doe ze aan naar verjaardagen ofzo denk ik. Hoef je toch niet te lopen.quote:
Zo een die over de navel valtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Effen donker satijn zonder frutseltjes ftw.
Niemand?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt ook basic !maar ik vind een beetje kant en zo wel mooi, niemand die het ziet
mijn navel is echt wel mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die over de navel valtNavels
Wat is er mis met navels?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo een die over de navel valtNavels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |