gewoon pleister op doen net als nellyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb weer aan mijn gezicht gekrabd en nu zit er een soort oorlogswond op. :$
Hij is wel best groot ja, en soms als ik met hem speel loop ik wel een schaafwondje op in al zijn enthousiasme maar het is gewoon een grote lobbes die nooit kwaad zou doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootin real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
Ik weet het niet. Inactiviteit denk ik.quote:
Ik benader juist iedere hond die er zo uitziet, in de hoop dat Johannes dichtbij is.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootin real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
Het zit naast mijn mond dus dan praat het niet meer comfortabel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon pleister op doen net als nelly
Oei, ja, dat krijg ik ook wel eens als ik te weinig posts gemaakt hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Inactiviteit denk ik.
[..]
Ik benader juist iedere hond die er zo uitziet, in de hoop dat Johannes dichtbij is.
jaquote:
Masker opdoen dan maar voor morgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zit naast mijn mond dus dan praat het niet meer comfortabel.
En ik wil er niet uitzien als een neger
sexy!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masker opdoen dan maar voor morgen.
Heb ik niet. Ik camoufleer het wel gewoon een beetje met poedertjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Masker opdoen dan maar voor morgen.
Nahw, wel lief hond(je)quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel best groot ja, en soms als ik met hem speel loop ik wel een schaafwondje op in al zijn enthousiasme maar het is gewoon een grote lobbes die nooit kwaad zou doen.
zelfs als ik mijn hand in zijn bed zou steken zou hij niet bijten
Heb je het echt opengekrabd of ..?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik niet. Ik camoufleer het wel gewoon een beetje met poedertjes.
gefeliciteerd Johannes, sorry dat ik het niet eerder had gezien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
sof, als ik nog een keer moet verwijzen naar het jubileum van onze hechte vriendschap wordt het een beetje chanant
maar ik ga het toch doendaar heb je vrienden voor
van harte
Ja en heftig ook :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb je het echt opengekrabd of ..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |