Ik heb wel eens tegen iemand gezegd dat ik bami zou maken en toen maakte ik gewoon nasi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dat soort 'pranks' op elkaar loslaten.
Ik zal wel humorloos zijn ofzo.
Ahw dat is ook liefquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga over een paar uur mijn hond aaien
Je weet dat hij erg enthousiast kan wordenquote:
Misschien moet je even lekker met hem gaan wandelen zodat hij z'n energie kwijt kanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet dat hij erg enthousiast kan worden
En ik ook dus ik denk dat ik samen met hem door de kamer ga rennen
Ik heb dat een beetje andersom, zelfs voor grote gemene honden ben ik niet bang omdat ik zelf zo'n lief beestje heb dat nooit een vlieg kwaad zou doen denk ik dat dat automatisch ook voor andere honden geldt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
ik vind honden zo leuk maar ben er enorrrm bang voor
Die had je mooi tuk zeg!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen iemand gezegd dat ik bami zou maken en toen maakte ik gewoon nasi.
Toen was die er wel even goed ingetrapt!
Ik ga vaak lang met hem wandelen, tien kilomeetjes per uurquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien moet je even lekker met hem gaan wandelen zodat hij z'n energie kwijt kan
Wat voor een heb je ?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat een beetje andersom, zelfs voor grote gemene honden ben ik niet bang omdat ik zelf zo'n lief beestje heb dat nooit een vlieg kwaad zou doen denk ik dat dat automatisch ook voor andere honden geldt.
Jouw nasi is niet voor iedereenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik dat gefilmd had was ik nu viral gegaan maar ik ben niet zo aandachtgeil.
Misschien even een paracetamolletje innemen en een warme douche?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel me zo belabberd. Futloos. Hoofdpijn. Kniepijn.
Hoop dat het morgen beter is
Hoe lang heb je er al last van?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een hele lieve Engelse setterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wel, ja. Maar dan moet ik opstaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien even een paracetamolletje innemen en een warme douche?
Dat eerste een paar dagen. Het tweede een uur. Het derde een middagquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er al last van?
Wat is er aan de hand??quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een hele lieve Engelse setter
Ik pak de foto's er weer bijNahw wel schattig al die chocoladevlekjes maar hij (zij?) is echt grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in real life zou ik ervan wegrennen als zoiets op me af zou komen
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey sof, 11 maanden!
Dus ik vind dat uitstekende gelegenheid om te gaan shoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |