Maak hem wakker met kusjes danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom denken jullie dat ik gemeen en harteloos ben
nerf?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben wel zo'n iemand die dan van die Nerf kogels op een slapend vriendje zou afvuren.
Die prank ging te ver vind ik, als hij haar nou alleen had bekogelt vond ik het niet erg ofzo, maar die ballonnen met bloem .. Sowieso superveel schoonmaakwerk en het is gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dat soort 'pranks' op elkaar loslaten.
Ik zal wel humorloos zijn ofzo.
Pranks hebben vaak ook niks met humor te maken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom mensen dat soort 'pranks' op elkaar loslaten.
Ik zal wel humorloos zijn ofzo.
Dan zijn er nog belachelijk veel dingen veel grappiger.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik vind die scary pranks wel grappig, dat uit het niets in het donker een enge clown komt en zo.
65 dollar per week klinkt als veel geld.quote:
Ja, misschien wordt het nog goedkoper.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
65 dollar per week klinkt als veel geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:18 schreef Opsonisatie het volgende:
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |