Ga anders nu even naar een telecomwinkel, hebben ze vast ook wel. Denk wel ietsjes duurder, maar als je het echt nodig hebt ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wil een powerbank voor mn telefoon halen voor op vakantie
https://externebatterij.n(...)rfh8cCFQTHtAod0s4G-A
Hm ja goeie, ga wel even kijken danquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga anders nu even naar een telecomwinkel, hebben ze vast ook wel. Denk wel ietsjes duurder, maar als je het echt nodig hebt ..
Witte leggings?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:16 schreef Amarantha het volgende:
En wou dus een jurkje aan vandaag maar al mijn leggings zitten nu in de wasmachine!
niet zo'n relatie dommiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
"Een powerbank is een uniek relatiegeschenk . Bekijk onze mogelijkheden!" - winkel
Ik verwacht op z'n minst wel iets wat ietsjes romantischer is
Ja is superhandig, ik heb er ook eentje voor als ik moet werken in lab aangezien ik dan meestal van 06:00-18:00 bezig ben, dan gaat het wel snel leeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hm ja goeie, ga wel even kijken dan
Hij gaat zo snel leeg he, op vakantie al helemaal met fotos maken etc
Is voor zakelijke relatiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:19 schreef Opsonisatie het volgende:
"Een powerbank is een uniek relatiegeschenk . Bekijk onze mogelijkheden!" - winkel
Ik verwacht op z'n minst wel iets wat ietsjes romantischer is
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja is superhandig, ik heb er ook eentje voor als ik moet werken in lab aangezien ik dan meestal van 06:00-18:00 bezig ben, dan gaat het wel snel leeg.
Euhh, ik heb het al 1,5 jaar, merklogo is vervaagdquote:
Ah okee maakt niet uit, maar omdat je dezelfde telefoon hebt enzo. Maar hoorde dat die van mn link wel goed is maar die hebben ze niet bij de mediamarkt vgmquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Euhh, ik heb het al 1,5 jaar, merklogo is vervaagdeen witte met zwarte display. Even in m'n tas kijken of het ergens in het klein nog merknaampje staat. (Ik heb die powerbank weken niet gebruikt aangezien ik geen school heb
)
Wauw, ik moet die van mij 2x per dag opladenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog een telefoon die je maar een keer in de 3 weken hoeft op te laden.
Als je maar weer wakker bent als ik er ben vanavond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben zo moe.
Tijd voor een middagdutje.
Dan maak je 'm toch wakker?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar weer wakker bent als ik er ben vanavond.
Ijskoud water eroverheen pleuren en tadaaa, klaarwakker ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je maar weer wakker bent als ik er ben vanavond.
Omdat vrouwquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom denken jullie dat ik gemeen en harteloos ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |