Ik haat de Primark.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weiger om te geloven dat dat liefde is
Wat kreeg je ervoor dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik haat de Primark.
Ach voor wat hoort wat.
Genoegquote:
Wat wil je daar mee bereiken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen chatrouletten? :$
Is leuk, misschien zien we wel white power negers.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat wil je daar mee bereiken?
Hehehequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is leuk, misschien zien we wel white power negers.
Vonden ze jou ook mooi?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe
Ik heb wel het eens met Morrigan gedaan. Was grappig. Al die gasten zitten te rukken, zeggen dat ze mooi is en alles. En dan zien ze mij
Nee.quote:
Hehehe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Het leukste was toen een kerel zat te rukken en Morrigan begon te praten over het dekbed van die kerel. Je zag zijn piemel rap kleiner worden.
Doe mijne ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:54 schreef supersof het volgende:
Mijn witte was ruikt altijd zo lekker en dan laat ik het drogen in mijn kamer en dan ruikt alles lekker![]()
I love de was doen
vraag fokkiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik vraag me wel eens af waarom er zoveel rukkers zijn op chatroulette terwijl bijna iedereen die ze tegenkomen ook een rukkende man is.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik vraag me wel eens af waarom er zoveel rukkers zijn op chatroulette terwijl bijna iedereen die ze tegenkomen ook een rukkende man is.
Doe norquote:
Denk alleen werkdagen. Wat wilde je bestellen en waar? Want Zalando en zo doen dat nieyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:15 schreef Kauai het volgende:
Wil iets bestellen maar het moet morgen binnen zijn, ga maandag op vakantie. Maar volgensmij leveren ze niet op zondag ookal staat er wel 'voor 23:00 besteld, morgen in huis'
Ik ruk niet, bahquote:
Wil een powerbank voor mn telefoon halen voor op vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Denk alleen werkdagen. Wat wilde je bestellen en waar? Want Zalando en zo doen dat niey
Show dem naked legs.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 13:16 schreef Amarantha het volgende:
En wou dus een jurkje aan vandaag maar al mijn leggings zitten nu in de wasmachine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |