je kan een bh dan ook niet echt veel langer dan een jaar gebruikenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel klote dat die van H&M na een jaar uit elkaar vallen, die sluitinkjes zijn nu al kapot.
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik doe ze aan naar verjaardagen ofzo denk ik. Hoef je toch niet te lopen.
Koop altijd zo'n 2-pack bij de Hema haha. Heel basic maar ja boeiend draag het toch onder kleding. Wel leuke kleurtjes. Heb nu een neonroze aan van daar. 2 voor een 10tjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Wel klote dat die van H&M na een jaar uit elkaar vallen, die sluitinkjes zijn nu al kapot.
Owja datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Vroegâh toen die Bjorn Borg boxers in waren en iedereen ze dan zo lang mogelijk droeg zodat men kon zien dat ze BB droegen.
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercingquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat is er zo mooi aan?Of is het wat er aan vast zit?
Die koop ik ook vaak, heel goedkoop en pasvorm is perfect.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop altijd zo'n 2-pack bij de Hema haha. Heel basic maar ja boeiend draag het toch onder kleding. Wel leuke kleurtjes. Heb nu een neonroze aan van daar. 2 voor een 10tje
Waarom nu weer?quote:
Ik vind piercings vaak wel mooi.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercing
Maar je doet dan toch ook niet een jaar lang zelfde beha aan lijkt me, mag wel een beetje kwaliteit verwachten (maarja, kwaliteit van h&m ..quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan een bh dan ook niet echt veel langer dan een jaar gebruiken
Alleen tijdens de striptease tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
laten jullie ook altijd bh's overal slingeren?
Ja en erg fijne prijs. Zijn wel een paar gesneuveld in een jaar tijd door de wasmachine maar dat is mijn eigen fout. Als ik ze met de hand was gaan ze volgens mij ook wel heel lang mee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die koop ik ook vaak, heel goedkoop en pasvorm is perfect.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Nee. Eerst lag het in de wasmand en nu hang ik ze tegenwoordig aan een haakje aan de deur als ik ze moet uitwassen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
Jaartje of anderhalf houden ze het vol bij mij. Ik was ze in zo'n zakje in de wasmachine.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en erg fijne prijs. Zijn wel een paar gesneuveld in een jaar tijd door de wasmachine maar dat is mijn eigen fout. Als ik ze met de hand was gaan ze volgens mij ook wel heel lang mee.
ja oké, maar hij lubbert wel uit elke keer als je hem sluit. Dan rek je hem uit. Op gegeven moment past hij dan niet meer goed.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar je doet dan toch ook niet een jaar lang zelfde beha aan lijkt me, mag wel een beetje kwaliteit verwachten (maarja, kwaliteit van h&m ..)
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon mooi naveltje. Niet zo'n bolletje eruit ofzo. En ook geen lelijke piercing
Echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?
Ze eindigen altijd onder m'n bedquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef wietparkiet het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |