Beetje naar naveltjes vragenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom nu weer?
[..]
Ik vind piercings vaak wel mooi.
Was FokR jouw kloon?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
En is hij een beetje rond, of zo'n dun ovaaltje?
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen tijdens de striptease toch
welke cupmaat heb je fokkie :squote:
oh was meer omdat de bh's van mijn zusje nog wel eens op de badkamer en de overloop liggen ipv op haar kamer of de waskamerquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Eerst lag het in de wasmand en nu hang ik ze tegenwoordig aan een haakje aan de deur als ik ze moet uitwassen.
Nope. Maar ga ik ook niet kopen. Wat ik al zei ik ga ze lekker ouderwets in een teiltje heet water met wasmiddel wassen haha.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebruiken jullie wel zo'n bolletje om je beha in te doen in wasmachine? Ik heb zoiets nooit gebruikt tbh
Jullie waren hem in RP zat zeker dat hij hier heen komt?quote:
Trek je speciaal daarvoor een BH aan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen tijdens de striptease toch
gewoon een waszakje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Gebruiken jullie wel zo'n bolletje om je beha in te doen in wasmachine? Ik heb zoiets nooit gebruikt tbh
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.quote:
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.
Je bent een beetje de weg kwijt, ouwe.
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nope. Maar ga ik ook niet kopen. Wat ik al zei ik ga ze lekker ouderwets in een teiltje heet water met wasmiddel wassen haha.
Je bent wanhopig.quote:
Het is zo stil daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie waren hem in RP zat zeker dat hij hier heen komt?
Ik ben al jaren van het padje afquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je vond me ook al een boefje omdat ik in kpd reageerde.
Je bent een beetje de weg kwijt, ouwe.
Had hij maar onze mindset qua seks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij moet zeefje weer eens bellen denk ik.
Na het stelt niet zoveel voor. En doe het ook niet met 1 hoor, wacht wel tot ik er 2 of 3 heb die schoon moeten. Ben te lui om telkens 1 te wassen en het kost ook veel wasmiddel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassen
Zeefje verwarde mijn naam met zijne in het foto-topic en toen werd ik en plein publique `de creep van fok'' genoemdquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die navelgast. Zoveel PMs van gekregen back in the days.![]()
Pas op, nu gaat hij weer een 'konijnen'-opmerking met 'quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij maar onze mindset qua seks.
Niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hhaha ik zie het al helemaal voor me, ouderwets wassen
Ben je toch ook?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeefje verwarde mijn naam met zijne in het foto-topic en toen werd ik en plein publique `de creep van fok'' genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |