Haha echt ja?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die navelgast. Zoveel PMs van gekregen back in the days.![]()
Ik ben aseksueel aan het worden denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij maar onze mindset qua seks.
Ja. Ik heb een bestandje op mijn computer staan die automatisch dickpics genereert en naar elke vrouwelijke user stuurt op fokquote:
Zal ik je nog eens een paar DM's met Japanse meisjes sturen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel aan het worden denk ik
Hartendiefjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op, nu gaat hij weer een 'konijnen'-opmerking met ''-smiley posten.
Of je een boefje noemen.
dickpics genererenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een bestandje op mijn computer staan die automatisch dickpics genereert en naar elke vrouwelijke user stuurt op fok
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een paar DM's met Japanse meisjes sturen?
Dan kom je er wel weer overheen.
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dickpics genereren
hoe gaat dat in zijn werk?
ik vraag dit voor een vriend
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregen
Jij hebt de lite versiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregen
Heb jij niet nodig tochquote:
Natuurlijke charmes tochquote:
Het is alleen nog wachten op de prooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet jij alles van het tijgerrrr
Wanneer ga je in je nieuwe huisje?quote:
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen nog wachten op de prooi
quote:
4 september krijg ik de sleutels.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je in je nieuwe huisje?
Ahja. opzegtermijn van maandje natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
4 september krijg ik de sleutels.
Uithofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahja. opzegtermijn van maandje natuurlijk
Weer in Zeist of Uutje?
Als ik nou zo`n generator op m`n pc hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht toch
Wel lekker dicht bij de uniquote:
Fikkie hosselt alle sletjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht toch
Ik ben dan ook student :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je toch alleen studentenflatjes
Ze bestudeert de liefdequote:
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje weer drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Zwervers hebben ook liefde nodigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liefde naar de primark gaan is, ik heb het duidelijk nog niet onder controle
coolquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Mijn drankje ziet er niet spectaculair uit hoor. Ziet er gewoon uit als water. De rum en de 7-up is gewoon doorzichtig.quote:
dat is een mason jar geen glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Ik zag ze bij de blokker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nepperd van de Xenosquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een mason jar geen glas
wij hebben er ook een paar staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een nepperd van de XenosMaar ziet er wel het zelfde uit.
Ik vind ze wel tof. Wil nog wel een keer een grotere. Deze (die van mij, van de foto is iets hoger) is best klein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben er ook een paar staan
heb liever een normaal glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof. Wil nog wel een keer een grotere. Deze (die van mij, van de foto is iets hoger) is best klein.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Is leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2015 16:17:29 ]
Nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
dankje wp. Zit mobiel en hij doet het niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
geen probleem sofjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje wp. Zit mobiel en hij doet het niet :s
kun je toch niet meedownloaden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Programma dat ik wil downloaden kan niet meer gedownload worden zonder een hele boel extra zooi die je niet op je computer wilt. Zucht. Lijers
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je toch niet meedownloaden?
De eerste dag dat ik hier woonde vroeg je ook al of ik naar de Mac was geweest. Dit valt me een beetje tegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu kun je extra veel diepvriespizza's eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er over 2 weken wel achter
Your beauty never ever scared me.
Ik zeg alleen maar wat ik als eerste deed nadat ik een oven had gekocht. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier woonde vroeg je ook al of ik naar de Mac was geweest. Dit valt me een beetje tegen
Vervelend tegenwoordig jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.
Ik geloof dat ik het nog wel ergens op een externe schijf heb staan. Even kijken.
welk programma is het dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.
Ik geloof dat ik het nog wel ergens op een externe schijf heb staan. Even kijken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik als eerste deed nadat ik een oven had gekocht. :$
Van mams gekregen dit weekendquote:
Die kun je toch ook gewoon in je pan opwarmen man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee, er staat nog een curry-restje in de vriezer die ik dit weekend bij mijn ouders op heb. En die kan ik nu eindelijk opwarmen
![]()
Wil hem eigenlijk vooral gebruiken om zoveel mogelijk mijn kookstel `niet'te gebruikenKut ding.
En mijn broertje kookt altijd erg goed dus kan elke week wel wat dingejtes meekrijgen
Zoals ik al zei. Kut kookstel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kun je toch ook gewoon in je pan opwarmen man.
Ja, dat bedoel ik. CDisplay kan niet meer krijgen, alleen cdisplayex. En daar zit rommel bij.quote:
Die rommel kun je niet laten installeren door decline te klikkenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. CDisplay kan niet meer krijgen, alleen cdisplayex. En daar zit rommel bij.
Maar ik had nog versie van 2 jaar geleden. Dus ik ben weer content.
Alleen de eerste 2. De 3de had geen optie tot een decline. Het was dat erbij installeren of ophouden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Die rommel kun je niet laten installeren door decline te klikken
Die chubby Indo van 24kitchen heeft allemaal producten uitgebracht die nu bij de Blokker te koop zijn.quote:
Eerst hadden ze al die Rudolph spulletjes, zijn deze net zo leuk?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die chubby Indo van 24kitchen heeft allemaal producten uitgebracht die nu bij de Blokker te koop zijn.
huhquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen de eerste 2. De 3de had geen optie tot een decline. Het was dat erbij installeren of ophouden.
Mwah, niks nuttigs eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eerst hadden ze al die Rudolph spulletjes, zijn deze net zo leuk?
Ik kreeg anderen. Vreemd.quote:
raar jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, niks nuttigs eigenlijk.
[..]
Ik kreeg anderen. Vreemd.
De laatste x32.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
raar ja
had je laatste x64 build van de site gepakt?
quote:
Ik weet niet eigenlijk. Deed het automatisch. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh misschien ligt het daar aan
heb je geen 64 bits OS?
als je windows 7 draait rechter muisknop op computer en dan eigenschappen of propertiesquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet eigenlijk. Deed het automatisch. :$
Ding waar ik nu op zit heeft 8.1quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je windows 7 draait rechter muisknop op computer en dan eigenschappen of properties
http://www.picohelp.com/9(...)-64-bit-version.htmlquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ding waar ik nu op zit heeft 8.1
Desktop zou ik eigenlijk niet weten. Is al zo oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |