Haha echt ja?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die navelgast. Zoveel PMs van gekregen back in the days.![]()
Ik ben aseksueel aan het worden denk ikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hij maar onze mindset qua seks.
Ja. Ik heb een bestandje op mijn computer staan die automatisch dickpics genereert en naar elke vrouwelijke user stuurt op fokquote:
Zal ik je nog eens een paar DM's met Japanse meisjes sturen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben aseksueel aan het worden denk ik
Hartendiefjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pas op, nu gaat hij weer een 'konijnen'-opmerking met ''-smiley posten.
Of je een boefje noemen.
dickpics genererenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik heb een bestandje op mijn computer staan die automatisch dickpics genereert en naar elke vrouwelijke user stuurt op fok
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal ik je nog eens een paar DM's met Japanse meisjes sturen?
Dan kom je er wel weer overheen.
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dickpics genereren
hoe gaat dat in zijn werk?
ik vraag dit voor een vriend
ohquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregen
Jij hebt de lite versiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Heb het van Faxie gekregen
Heb jij niet nodig tochquote:
Natuurlijke charmes tochquote:
Het is alleen nog wachten op de prooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet jij alles van het tijgerrrr
Wanneer ga je in je nieuwe huisje?quote:
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen nog wachten op de prooi
quote:
4 september krijg ik de sleutels.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga je in je nieuwe huisje?
Ahja. opzegtermijn van maandje natuurlijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
4 september krijg ik de sleutels.
Uithofquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ahja. opzegtermijn van maandje natuurlijk
Weer in Zeist of Uutje?
Als ik nou zo`n generator op m`n pc hadquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |