SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2015 16:17:29 ]
Nicequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:17 schreef wietparkiet het volgende:
dankje wp. Zit mobiel en hij doet het niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
geen probleem sofjequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dankje wp. Zit mobiel en hij doet het niet :s
kun je toch niet meedownloaden?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Programma dat ik wil downloaden kan niet meer gedownload worden zonder een hele boel extra zooi die je niet op je computer wilt. Zucht. Lijers
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je toch niet meedownloaden?
De eerste dag dat ik hier woonde vroeg je ook al of ik naar de Mac was geweest. Dit valt me een beetje tegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu kun je extra veel diepvriespizza's eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom er over 2 weken wel achter
Your beauty never ever scared me.
Ik zeg alleen maar wat ik als eerste deed nadat ik een oven had gekocht. :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik hier woonde vroeg je ook al of ik naar de Mac was geweest. Dit valt me een beetje tegen
Vervelend tegenwoordig jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.
Ik geloof dat ik het nog wel ergens op een externe schijf heb staan. Even kijken.
welk programma is het dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste 2 kun je weigeren, de 3de niet. Je kunt of verdergaan met installatie van dat programma of stoppen.
Ik geloof dat ik het nog wel ergens op een externe schijf heb staan. Even kijken.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar wat ik als eerste deed nadat ik een oven had gekocht. :$
Van mams gekregen dit weekendquote:
Die kun je toch ook gewoon in je pan opwarmen man.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee, er staat nog een curry-restje in de vriezer die ik dit weekend bij mijn ouders op heb. En die kan ik nu eindelijk opwarmen
![]()
Wil hem eigenlijk vooral gebruiken om zoveel mogelijk mijn kookstel `niet'te gebruikenKut ding.
En mijn broertje kookt altijd erg goed dus kan elke week wel wat dingejtes meekrijgen
Zoals ik al zei. Kut kookstel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die kun je toch ook gewoon in je pan opwarmen man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |