Wel lekker dicht bij de uniquote:
Fikkie hosselt alle sletjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon nummertje regelen en keertje daten en ze is verkocht toch
Ik ben dan ook student :$quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je toch alleen studentenflatjes
Ze bestudeert de liefdequote:
Ziet er wel vet uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje weer drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Zwervers hebben ook liefde nodigquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde dat liefde naar de primark gaan is, ik heb het duidelijk nog niet onder controle
coolquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Mijn drankje ziet er niet spectaculair uit hoor. Ziet er gewoon uit als water. De rum en de 7-up is gewoon doorzichtig.quote:
dat is een mason jar geen glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond weer mijn watermeloen rum/7-up drankje drinken. Dit keer uit mijn hipster glas want heb zo'n één gekocht vorig weekend:
[ afbeelding ]
Ik zag ze bij de blokker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een nepperd van de Xenosquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is een mason jar geen glas
wij hebben er ook een paar staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een nepperd van de XenosMaar ziet er wel het zelfde uit.
Ik vind ze wel tof. Wil nog wel een keer een grotere. Deze (die van mij, van de foto is iets hoger) is best klein.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hebben er ook een paar staan
heb liever een normaal glasquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof. Wil nog wel een keer een grotere. Deze (die van mij, van de foto is iets hoger) is best klein.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:16 schreef supersof het volgende:
Is leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze heb ik nieuw en super blij mee![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |