Op mijn telefoon heb ik comiczealquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor. En kan ermee converten naar epub zodat ik ook op tablet kan kijken.
Oh ik ben nu bezig met JLA: Gods and monsters en Young justice tie insquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Momenteel niks, maar is nieuw laptopje. Dus moest dit er nog even opzetten.
Laatste dat ik las was:
[ afbeelding ]
Heb je ooit Punisher MAX gelezen? Godver wat is dat bruut zegquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh ik ben nu bezig met JLA: Gods and monsters en Young justice tie ins
Nee al hele tijd geleden dat ik iets van marvel heb gelezenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ooit Punisher MAX gelezen? Godver wat is dat bruut zeg
Wats datquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
en moet fables nog steeds afmaken
In utrecht heb je ook paar winkels zittenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
In zo'n stripwinkel in Antwerpen ging er een wereld voor me open. Wat zijn er toch bizar veel strips zeg
Zijn wel Europees ja. Maar dan vond ik het er nog bizar veel, die ik niet kende ook.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In utrecht heb je ook paar winkels zitten
maar zijn vaak bijna alleen maar Europese strips
steven sterk, kuifje, micheal vaillant en suske en wiske
dat heb ik nooit gesnaptquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn wel Europees ja. Maar dan vond ik het er nog bizar veel, die ik niet kende ook.
Ook heel veel Rooie Oortjes![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, wat ben je toch ook een glamoureuze faggot
Ik krijg er wel een stijfje vanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gesnapt
net als hentai en edgy anime
is toch niet chillquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een stijfje van
quote:
het is dat ik broke ben anders had ik de superman serie van gods of monsters fysiek besteldquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb trouwens wel dingen van DC en Vertigo binnengekregen gister. Ik wil gaan beginnen in Jack Kirby's Challengers of the Unknown.
Ik vind het wel grappig en lekker opzichquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch niet chill
zo makkelijk hard worden
Kunnen genieten van de kleine dingen is niets mis mee toch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch niet chill
zo makkelijk hard worden
Kijk je het ook echt dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig en lekker opzich
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk je het ook echt dan?
heb wel eens highschool of the dead en highschool dxd gezien en vond er echt geen drol aan
het is zo slecht
oh ja dat is edgy anime ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik had het over Rooie Oortjes hè. Al vind ik dat juist ook vaak wel grappig omdat ze in compleet random situaties opeens gaan neuken
Hoe duur is dat dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is dat ik broke ben anders had ik de superman serie van gods of monsters fysiek besteld
Moet ik mezelf aangevallen voelen nu?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kunnen genieten van de kleine dingen is niets mis mee toch.
Ik kijk sowieso geen anime, daar vind ik echt niks aan. Vind de anime stijl over het algemeen ook lelijk getekend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat is edgy anime ofzo
rooie oortjes kan ik nog wel begrijpen
dat heb ik vroeger ook wel eens gelezen
Godver.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Moet ik mezelf aangevallen voelen nu?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Ik hou er nog steeds van. Ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niks meer met strips, vond ze vroegah wel leuk. Geef mij maar gewoon een boek over moord of zo
$4 per issue en dan nog shipping costs omdat het uit amerika moet komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Ik kan nog steeds genieten van Donald Duck verhalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niks meer met strips, vond ze vroegah wel leuk. Geef mij maar gewoon een boek over moord of zo
Echte mannen hebben rughaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou er nog steeds van. Ik weet niet waarom
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom alleen dit liet me denken aan strip van Wuthering heightsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donald duck vond ik nooit leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds genieten van Donald Duck verhalen
X-23?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blik
OMG ik ben m'n pennendop kwijtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donald duck vond ik nooit leukmaar ik vind het wel grappig als ik de Girlz! soms opensla en al die puberprobleempjes lees. "Omg seks voor eerste keer wat moet ik doen! Omg zoenen omg menstruatie omg behaard!"
Toen ik op vakantie ging voor 3 weken verheugde ik me altijd op de thuiskomst. Want dan lager er 3 á 4 Donald Duckies op me te wachtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donald duck vond ik nooit leukmaar ik vind het wel grappig als ik de Girlz! soms opensla en al die puberprobleempjes lees. "Omg seks voor eerste keer wat moet ik doen! Omg zoenen omg menstruatie omg behaard!"
Puur natuur tochquote:
Ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom alleen dit liet me denken aan strip van Wuthering heights
Al die reacties zijn perfect passend bij hun persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blik
Ja, is Laura.quote:
Oh ja, al die kleine dingen vroeger waar je enorm blij om werd. Ik kon niet wachten om de ansichtkaarten te lezen als ik thuis kwam van vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie ging voor 3 weken verheugde ik me altijd op de thuiskomst. Want dan lager er 3 á 4 Donald Duckies op me te wachten
Die films vind ik vaak wel te pruimen als ik beetje alcohol op hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Superheldenstrips hebben me nooit echt kunnen boeien.
Sowieso superhelden vind ik vaak maar weinig aan, op een enkele film.
ben meer DC guyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is Laura.
En deze waar Firestar even moet gluren naar al dat moois
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik een keer terugkwam van vakantie en opeens Cartoon Netwerk niet meer op tv was (ze waren digitaal gegaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja, al die kleine dingen vroeger waar je enorm blij om werd. Ik kon niet wachten om de ansichtkaarten te lezen als ik thuis kwam van vakantie
Fairly Odd Parentsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Qua superhelden boeide crimson chin mij een beetje. Timmy Turner dingen
Het is hilarisch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fairly Odd Parents![]()
Wat een bazenprogramma was dat zeg. Dat is volgens mij nog steeds heel erg grappig. Net als Spongebob.
Omdat tekeningen leuk zijn om te bekijken en je daarin ook allemaal details kan zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
StripsIk kan het gewoon echt niet begrijpen tegenover gewone boeken
Net als anime tegenover normale films/series.
Mja, ik vond de Donald Duck vroeger ook altijd vrij weinig aan
Heb je niets met een visueel aspect dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
StripsIk kan het gewoon echt niet begrijpen tegenover gewone boeken
Net als anime tegenover normale films/series.
Mja, ik vond de Donald Duck vroeger ook altijd vrij weinig aan
Ben nooit fan geweest van DC. Ze hadden gewoon geen boeiende karakters.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben meer DC guy
heb vroeger ook wel young x-men gelezen
maar gestopt nadat de halve crew hun krachten kwijtwaren
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heettequote:
Cartoon Networkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer terugkwam van vakantie en opeens Cartoon Netwerk niet meer op tv was (ze waren digitaal gegaan). Ik was toen erg emotioneel kan ik me herinneren.
Moest ik opeens overstappen naar Fox Kids en Kindernet (daarna Nickelodeon)
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van inquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat tekeningen leuk zijn om te bekijken en je daarin ook allemaal details kan zien.
Maar moet je visueel voor ingesteld zijn denk ik.
Hoe heet timmy's vaderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heette
WE WORDEN OUDDDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
Fairly odd parents is ook alweer 14 jaar oud
spongebob 16 jaar
shiiiieet
Cartoon Network keek ik alles volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cartoon Networksoms kijk ik er nog steeds naar als me buurmeisje van 3 hier is
.
Tom & Jerry, yogi and the cockroaches, the flinstones, bazenseries.
Ik haatte jetix, kwam nadat fox kids opgeheven was
Het is een ander medium dan een boek. Het heeft heel andere sterke en zwakke punten. Net als dat een strip niet vergelijkbaar is met een film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van in
Bassie en Adriaan, samson en gert, sesamstraat ... Ik haatte ze allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cartoon Network keek ik alles volgens mij.
Jetix was al een pak minder (al kan het ook komen omdat ik ouder werd). Nickelodeon was nog wel vet omdat het nog vrij lang Bassie en Adriaan uitzond.
Jawel. Maar weet niet, vond jet okk altijd minder grappig dan leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je niets met een visueel aspect dan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heette
Ik heb vorige week een paar strips gekocht van de Game of Thrones boeken, en vind het dan wel erg leuk om het zo eens te zien. Gewoon beetje plaatjes kijken en je kan ook gewoon emoties zien op basis van tekeningen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van in
Als het geluid van een vrachtwagen die net voorbij rijdtquote:
Bassie en Adriaan hatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan, samson en gert, sesamstraat ... Ik haatte ze allemaal![]()
Phineas en ferb is nog wel leuk tbh
Wat zijn de sterke punten van een strip dan? Behalve het getekendequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een ander medium dan een boek. Het heeft heel andere sterke en zwakke punten. Net als dat een strip niet vergelijkbaar is met een film.
Toen keek ik het niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het werd wel minder nadat Wanda een baby kreeg.
Moet je ook wel liggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nooit fan geweest van DC. Ze hadden gewoon geen boeiende karakters.
Nu hebben ze af en toe iets leuks, maar dat wordt gelijk gecancelled.
Wat deed jij dan in je jeugd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Maar weet niet, vond jet okk altijd minder grappig dan leeftijdsgenotentuurlijk keek ik ook Pokemon maar echt cartoon netwerk enzo, nee dat heeft me nooit geboeid
Ik heb alle afleveringen teruggekeken toen ik stoner was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keek ik het niet meer.
Al keek ik paar jaar terug wel de reallife versie (heel erg slecht) en daar kwam die baby ook in voor.
Gewoon emoties overbrengen met tekeningen en gezichtsuitdrukkingen ipv gewoon met tekstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn de sterke punten van een strip dan? Behalve het getekende
Voetballen, gamen, lezen, gewone boeken dan. Fappen. En depressief zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in je jeugd?
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen teruggekeken toen ik stoner was.
Maar dat deed ik ook allemaal. Naast het verslinden van tv-programma's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetballen, gamen, lezen, gewone boeken dan. Fappen. En depressief zijn
Oh maar die was 3D toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyEerste deel van de film dan
Hm. Nja gek is dat dan. Want als ik boeken lees ben ik heel visueel met verbeelden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon emoties overbrengen met tekeningen en gezichtsuitdrukkingen ipv gewoon met tekst
alles is leuk als je drugs op hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyEerste deel van de film dan
Niet waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is leuk als je drugs op hebt
Nou misschien vind je het daarom niet leuk omdat je het je dan niet kan verbeeldenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Nja gek is dat dan. Want als ik boeken lees ben ik heel visueel met verbeelden.
Zou ik juist strips leuk moeten vinden
Ah, oke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het laatste deel van de film wel. Toen werd het minder.
Eerste deel is gewoon getekend.
jaquote:
Wat is er mis met jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan zelfs lachen als iemand gruwelijk vermoord wordt als ik gesmoked hebt
Nee man doe normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |