Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kijk je het ook echt dan?
heb wel eens highschool of the dead en highschool dxd gezien en vond er echt geen drol aan
het is zo slecht
oh ja dat is edgy anime ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat?
Ik had het over Rooie Oortjes hè. Al vind ik dat juist ook vaak wel grappig omdat ze in compleet random situaties opeens gaan neuken
Hoe duur is dat dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is dat ik broke ben anders had ik de superman serie van gods of monsters fysiek besteld
Moet ik mezelf aangevallen voelen nu?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kunnen genieten van de kleine dingen is niets mis mee toch.
Ik kijk sowieso geen anime, daar vind ik echt niks aan. Vind de anime stijl over het algemeen ook lelijk getekend.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat is edgy anime ofzo
rooie oortjes kan ik nog wel begrijpen
dat heb ik vroeger ook wel eens gelezen
Godver.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Moet ik mezelf aangevallen voelen nu?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Ik hou er nog steeds van. Ik weet niet waaromquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niks meer met strips, vond ze vroegah wel leuk. Geef mij maar gewoon een boek over moord of zo
$4 per issue en dan nog shipping costs omdat het uit amerika moet komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur is dat dan?
[..]
Ik kan nog steeds genieten van Donald Duck verhalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb niks meer met strips, vond ze vroegah wel leuk. Geef mij maar gewoon een boek over moord of zo
Echte mannen hebben rughaarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou er nog steeds van. Ik weet niet waarom
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom alleen dit liet me denken aan strip van Wuthering heightsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Donald duck vond ik nooit leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds genieten van Donald Duck verhalen
X-23?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blik
OMG ik ben m'n pennendop kwijtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donald duck vond ik nooit leukmaar ik vind het wel grappig als ik de Girlz! soms opensla en al die puberprobleempjes lees. "Omg seks voor eerste keer wat moet ik doen! Omg zoenen omg menstruatie omg behaard!"
Toen ik op vakantie ging voor 3 weken verheugde ik me altijd op de thuiskomst. Want dan lager er 3 á 4 Donald Duckies op me te wachtenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Donald duck vond ik nooit leukmaar ik vind het wel grappig als ik de Girlz! soms opensla en al die puberprobleempjes lees. "Omg seks voor eerste keer wat moet ik doen! Omg zoenen omg menstruatie omg behaard!"
Puur natuur tochquote:
Ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom alleen dit liet me denken aan strip van Wuthering heights
Al die reacties zijn perfect passend bij hun persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje met haar 'is that all?' blik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |