Bassie en Adriaan hatenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan, samson en gert, sesamstraat ... Ik haatte ze allemaal![]()
Phineas en ferb is nog wel leuk tbh
Wat zijn de sterke punten van een strip dan? Behalve het getekendequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een ander medium dan een boek. Het heeft heel andere sterke en zwakke punten. Net als dat een strip niet vergelijkbaar is met een film.
Toen keek ik het niet meer.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het werd wel minder nadat Wanda een baby kreeg.
Moet je ook wel liggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben nooit fan geweest van DC. Ze hadden gewoon geen boeiende karakters.
Nu hebben ze af en toe iets leuks, maar dat wordt gelijk gecancelled.
Wat deed jij dan in je jeugd?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Maar weet niet, vond jet okk altijd minder grappig dan leeftijdsgenotentuurlijk keek ik ook Pokemon maar echt cartoon netwerk enzo, nee dat heeft me nooit geboeid
Ik heb alle afleveringen teruggekeken toen ik stoner was.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen keek ik het niet meer.
Al keek ik paar jaar terug wel de reallife versie (heel erg slecht) en daar kwam die baby ook in voor.
Gewoon emoties overbrengen met tekeningen en gezichtsuitdrukkingen ipv gewoon met tekstquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn de sterke punten van een strip dan? Behalve het getekende
Voetballen, gamen, lezen, gewone boeken dan. Fappen. En depressief zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in je jeugd?
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen teruggekeken toen ik stoner was.
Maar dat deed ik ook allemaal. Naast het verslinden van tv-programma's.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voetballen, gamen, lezen, gewone boeken dan. Fappen. En depressief zijn
Oh maar die was 3D toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyEerste deel van de film dan
Hm. Nja gek is dat dan. Want als ik boeken lees ben ik heel visueel met verbeelden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon emoties overbrengen met tekeningen en gezichtsuitdrukkingen ipv gewoon met tekst
alles is leuk als je drugs op hebtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe Spongebob film is trouwens perfect als je drugs op hebt. Dat is zo wazig en trippyEerste deel van de film dan
Niet waarquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alles is leuk als je drugs op hebt
Nou misschien vind je het daarom niet leuk omdat je het je dan niet kan verbeeldenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Nja gek is dat dan. Want als ik boeken lees ben ik heel visueel met verbeelden.
Zou ik juist strips leuk moeten vinden
Ah, oke.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het laatste deel van de film wel. Toen werd het minder.
Eerste deel is gewoon getekend.
jaquote:
Wat is er mis met jou.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan zelfs lachen als iemand gruwelijk vermoord wordt als ik gesmoked hebt
Nee man doe normaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |