Ja, is Laura.quote:
Oh ja, al die kleine dingen vroeger waar je enorm blij om werd. Ik kon niet wachten om de ansichtkaarten te lezen als ik thuis kwam van vakantiequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik op vakantie ging voor 3 weken verheugde ik me altijd op de thuiskomst. Want dan lager er 3 á 4 Donald Duckies op me te wachten
Die films vind ik vaak wel te pruimen als ik beetje alcohol op hebquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Superheldenstrips hebben me nooit echt kunnen boeien.
Sowieso superhelden vind ik vaak maar weinig aan, op een enkele film.
ben meer DC guyquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, is Laura.
En deze waar Firestar even moet gluren naar al dat moois
[ afbeelding ]
Ik weet nog dat ik een keer terugkwam van vakantie en opeens Cartoon Netwerk niet meer op tv was (ze waren digitaal gegaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja, al die kleine dingen vroeger waar je enorm blij om werd. Ik kon niet wachten om de ansichtkaarten te lezen als ik thuis kwam van vakantie
Fairly Odd Parentsquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
Qua superhelden boeide crimson chin mij een beetje. Timmy Turner dingen
Het is hilarisch.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fairly Odd Parents![]()
Wat een bazenprogramma was dat zeg. Dat is volgens mij nog steeds heel erg grappig. Net als Spongebob.
Omdat tekeningen leuk zijn om te bekijken en je daarin ook allemaal details kan zien.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
StripsIk kan het gewoon echt niet begrijpen tegenover gewone boeken
Net als anime tegenover normale films/series.
Mja, ik vond de Donald Duck vroeger ook altijd vrij weinig aan
Heb je niets met een visueel aspect dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
StripsIk kan het gewoon echt niet begrijpen tegenover gewone boeken
Net als anime tegenover normale films/series.
Mja, ik vond de Donald Duck vroeger ook altijd vrij weinig aan
Ben nooit fan geweest van DC. Ze hadden gewoon geen boeiende karakters.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben meer DC guy
heb vroeger ook wel young x-men gelezen
maar gestopt nadat de halve crew hun krachten kwijtwaren
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heettequote:
Cartoon Networkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer terugkwam van vakantie en opeens Cartoon Netwerk niet meer op tv was (ze waren digitaal gegaan). Ik was toen erg emotioneel kan ik me herinneren.
Moest ik opeens overstappen naar Fox Kids en Kindernet (daarna Nickelodeon)
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van inquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat tekeningen leuk zijn om te bekijken en je daarin ook allemaal details kan zien.
Maar moet je visueel voor ingesteld zijn denk ik.
Hoe heet timmy's vaderquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heette
WE WORDEN OUDDDquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef wietparkiet het volgende:
Fairly odd parents is ook alweer 14 jaar oud
spongebob 16 jaar
shiiiieet
Cartoon Network keek ik alles volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cartoon Networksoms kijk ik er nog steeds naar als me buurmeisje van 3 hier is
.
Tom & Jerry, yogi and the cockroaches, the flinstones, bazenseries.
Ik haatte jetix, kwam nadat fox kids opgeheven was
Het is een ander medium dan een boek. Het heeft heel andere sterke en zwakke punten. Net als dat een strip niet vergelijkbaar is met een film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van in
Bassie en Adriaan, samson en gert, sesamstraat ... Ik haatte ze allemaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cartoon Network keek ik alles volgens mij.
Jetix was al een pak minder (al kan het ook komen omdat ik ouder werd). Nickelodeon was nog wel vet omdat het nog vrij lang Bassie en Adriaan uitzond.
Jawel. Maar weet niet, vond jet okk altijd minder grappig dan leeftijdsgenotenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je niets met een visueel aspect dan?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had vroeger op de basisschool een heel achtergrondverhaal over Timmy's pap gemaakt en waarom hij vroeger al Timmy's pap heette
Ik heb vorige week een paar strips gekocht van de Game of Thrones boeken, en vind het dan wel erg leuk om het zo eens te zien. Gewoon beetje plaatjes kijken en je kan ook gewoon emoties zien op basis van tekeningen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben best visueel ingesteld. Maar ik zie het leukere tov boeken niet echt van in
Als het geluid van een vrachtwagen die net voorbij rijdtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |