Link naar deel 1 R&P / Hoe vreemd is het om op 25 jarige leeftijd nog maagd te zijn?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:47 schreef syndroom het volgende:
Even statistisch gezien, hoe afwijkend ben je als je op 25 jarige leeftijd nog maagd ben? Ik kan hier weinig informatie over vinden behalve dat de gemiddelde leeftijd van eerste keer seks zo rond je 16 ligt.
Ik las in een ander topic dat hoe langer je wacht hoe kleiner de kans is om tot een ontmaagding te komen. Hoe kijken jullie hiernaar?
Natuurlijk is het iets waar niet iedereen zo even over praat maar ik krijg met mijn 25 jaar het idee dat ik zowat de enige ben.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:52 schreef solo020 het volgende:
Ik ben ook nog maagd, wel iets jonger dan de ts, ben 22. Ik vind het wel vrij kut hoor, al mijn vrienden zijn ook al lang ontmaagd. Ik vind het wel makkelijk praten van iedereen die al ontmaagd is dat het niet kut is om nog maagd te zijn. Ik ben wel van plan binnenkort naar de wallen te gaan, mijn geduld is nu toch wel een beetje op om het zo te zeggen. De bedoeling is wel om er keihard aan te werken om in de toekomst aan seks te komen zonder naar de hoeren te gaan. Ik snap niet waarom het zo'n taboe is om naar de hoeren te gaan om ontmaagd te worden, of om überhaupt naar de hoeren te gaan.
Ik vind mezelf geen lelijke man of sociaal onhandig, ik probeer tijdens het uitgaan toch altijd wel een paar meisjes te versieren. Maar het lukt me gewoon niet, wordt eigenlijk gewoon altijd afgewezen.Tijdens het uitgaan kijk ik dan ook wel een beetje hoe andere mannen het aanpakken en vraag ook aan vrienden die wel vrouwen neuken hoe zij vrouwen versieren. Maar als ik dan de manieren gebruik die vrienden mij aanreiken lukt het gewoon niet. Op den duur ga je dan wel aan jezelf twijfelen en denken van misschien moet ik de vrouwen wel op een andere manier proberen te versieren, maar hoe dan.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:35 schreef jodelahity het volgende:
Het is geen taboe, daarom zijn er duizenden hoeren en is het gewoon in steden een bekende straat. Maar mensen kijken dan op je neer, terecht ook.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:17 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je genoeg onder de mensen/vrouwen komt moet je op een gegeven moment wel tegen een one night stand oid aanlopen.
Als dit nooit gebeurt is het wel een beetje raar...
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef Deezertje het volgende:
Het is eigenlijk ook een erkenning dat je sociaal niet handig bent.
1) je moet een man/vrouw aanspreken
2) de ander moet interesse in je hebben
3) de ander moet zich tot je aangetrokken voelen
4) de ander moet zich lichamelijk overgeven aan jou (vertrouwen hebben)
tja... waarom het de één wel zo lukt en de ander lukt het al jaren niet is misschien een goede vraag. Maar je moet dus onder de mensen (vrouwen) zijn en zelfvertrouwen uitstralen... De kans dat meiden zichzelf aanbieden is zonder zichtbare looks of gevulde bankrekening eigenlijk uitgesloten.
Ontmaagding is dus alleen een erkenning dat je best wel sociaal kunt zijn, in ieder geval qua liefde / vertrouwen opbouwen.
En geloof me: ik ben dus wel ontmaagd maar als je daarna weer maanden/jaren droogstaat stelt zo'n ontmaagding ook niks voor.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daarom gaan mensen ook uit... drinken alcohol.... worden dan wat losser en zeggen eerder 'ja'. Triest, maar ja. Nuchter een meid versieren vereist daarom 10000% zelfverzekerdheid
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:54 schreef syndroom het volgende:
Door een prostituee jezelf te laten ontmaagden zou ik afraden, het is geen oplossing en kost veel geld. Sterker nog ik zou zoiets helemaal niet als ontmaagding zien, meer als smokkelen om snel van het labeltje maagd af te komen.
Een vaste relatie wordt het dus niet. Die wordt namelijk ook ouder.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 18:52 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je hebt zeker een punt.
Zoiets moet je dan ook meer symbolisch zien, mensen die ontmaagd zijn (dan heb ik het niet over ontmaagd zijn door een prostituee) hebben toch hun mannelijkheid laten zien, zichzelf bewezen door in staat te zijn om zelfstandig een vrouw in bed te kunnen praten.
Natuurlijk is een ontmaagding alleen geen langetermijnoplossing, want technisch gezien ben jij geen maagd meer maar voel jij je nog maagd doordat je met de zelfde problemen zit waar maagden ook mee zitten. Die missen toch een combinatie van sociale vaardigheden (lees signalen herkennen) en zelfverzekerdheid.
Ik voel bij mijzelf toch een soort van tijdsdruk. Hoe ouder je wordt hoe kleiner de kans dat het tot een ontmaagding komt. Ik voel me totaal niet aangetrokken tot oudere vrouwen en de jonge vrouwen waar ik op val willen vaak toch een leeftijdsgenoot.
Ook al ben ik straks een maagd van 26, wil je het liefst toch een aantrekkelijk meisje van rond de 20.
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:39 schreef jodelahity het volgende:
Oke ja als je dat hebt en je ziet in hoe vrouwen zijn en je behandelt ze ernaar zijn je problemen voorbij.
Maar ontmaagding is maar 1 keer, het lijkt me dat TS wel meer wil dan 1 keer seks dus nu maar daarover gaan hebben misschien? Meer fedora's aanschaffen misschien
Wel een goede tip voor TS. Als je ontmaagd bent gewoon zeggen dat je er niet van houdt om te knuffelen na seks en het liefst gewoon even rust zonder haar. Dan lijkt het ook net alsof je al zoveel ervaring hebt dat je dat soort gekloot niet meer wilquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je meer dan een keer seks wilt met een vrouw, zul je ervoor moeten zorgen dat ze aanhankelijk wordt. Dit doe je door aantrekken en afstoten. Omdat vrouwen irrationele wezens zijn, en hun hormoonhuishouding bij hen na de seks een emotionele aanhankelijkheid creëert, zal hun verlangen naar jou juist sterker worden als je ze na de seks als vuil behandelt. Dit soort biowaarheden zijn niet te ontkennen.
Je bent 43 en maagd?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 21:20 schreef Ven1972 het volgende:
Ik ben ook maagd... maar ik ben ook gelukkig.
En toen heb je haar meegenomen naar je huis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Oehw vandaag wel een leuke opmerking gekregen, dame van de Kiosk woont vlak bij mij dus als ik naar het werk loop zien we elkaar wel eens.
Nu was ze toevallig aan het werk, ff babbelen etc vroeg ze woon je daar alleen dan?
Ik ja??
Ohw ik had gedacht dat je wel een vriendin zou hebben?
Floepte er ook zo uit, ik zo nog niet !
Ze moest wel lachen
Nee niet echtquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen heb je haar meegenomen naar je huis?
Gevoelloos en emotieloos? Je kunt veel van seks zeggen, maar dat imo niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'.
Waarom zou dat niet samen kunnen gaan? Jammer dat je het nooit zo hebt ervaren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'. En dan heb ik het er nog eens niet over dat dat bij mij alleen maar pijn doet. (Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Protip: mensen zijn irrationele wezens. Niet alleen vrouwen. Verder spui je natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Inderdaad, of je doet het met de verkeerde.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gevoelloos en emotieloos? Je kunt veel van seks zeggen, maar dat imo niet.
of er is geen klikquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:11 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Inderdaad, of je doet het met de verkeerde.
oja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:27 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan doe je het dus met de verkeerde
Het PUA topic is verderopquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geiligheid is ook gevoel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:
oja je hebt gelijk
Maar seks dat is toch niet altijd met gevoel, kan ook prima goede seks hebben zonder gevoel (maar dat ben ik)
Correctie, 42 en klopt bijna, over een half jaartje ben ik 43. En ik ben niet de enige die maagd ben, maar er zijn vele mannen die het wel zijn.quote:
Niet iets om trots op te zijn. Een heel gemis wat je nu niet meer kunt ervaren. Ook nooit een vriendin gehad?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Correctie, 42 en klopt bijna, over een half jaartje ben ik 43. En ik ben niet de enige die maagd ben, maar er zijn vele mannen die het wel zijn.
Ow woow, ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Sowieso is seks zooooo overrated. Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'. En dan heb ik het er nog eens niet over dat dat bij mij alleen maar pijn doet. (Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Idd, gewoon seks voor de seks. Uit geilheid en niet uit verliefdheid. Niets mis mee als je het maar veilig doetquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 09:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
oja je hebt gelijk
Maar seks dat is toch niet altijd met gevoel, kan ook prima goede seks hebben zonder gevoel (maar dat ben ik)
Zelfs binnen een relatie zal je het geregeld nog uit geilheid doenquote:Op maandag 3 augustus 2015 07:55 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Idd, gewoon seks voor de seks. Uit geilheid en niet uit verliefdheid. Niets mis mee als je het maar veilig doet
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Correctie, 42 en klopt bijna, over een half jaartje ben ik 43. En ik ben niet de enige die maagd ben, maar er zijn vele mannen die het wel zijn.
Het is heel fijn om met gevoel te seksen, het beste zelfs. Lust kan evengoed een goed gevoel zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wow.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zeg je nou? Dat vrouwen allemaal pijn voelen tijdens de seks?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
(Een man ervaart hoogstwaarschijnlijk geen pijn maar ik ben vrouw.)
Ik zou het aanraden anders zul je nooit op seksueel vlak ervaring opdoen. En zo een vrouw zal het misschien in het begin erg vinden, maar sex is sex en geld is geld. Voor mijn ex vriendin sliep ik alleen maar met vrouwen die achter een raam stonden, ik ben misschien niet in elk land geweest maar wel in elk vrouw van verschillende nationaliteiten! Ik heb geleerd wat een vrouw opwindt en wat niet.quote:Door een prostituee jezelf te laten ontmaagden zou ik afraden, het is geen oplossing en kost veel geld. Sterker nog ik zou zoiets helemaal niet als ontmaagding zien, meer als smokkelen om snel van het labeltje maagd af te komen
Wat is deze!??quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
'hoe trek ik labiele typjes aan.'quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!??Ben je pua-materiaal gaan lezen ofzo!?
Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
Snap ook niet echt dat maagd zijn zo probleem is
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten.
Als dat van tevoren niet blijkt begin ik niet eens aan seks.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Ik vind het wel best als er geen nageslacht van mij komt, laat de mensheid maar in 2500 uitsterven, ik ben er dan toch niet meer meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.
Ooit moet je dus ontmaagd zijn, want als iedereen maagd blijft sterft de wereld op een gegeven moment uit... oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
Feit blijft denk ik dat er meer mensen wél seks hebben dan geen op deze wereld (vanaf 16+ leeftijd gezienquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:50 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind het wel best als er geen nageslacht van mij komt, laat de mensheid maar in 2500 uitsterven, ik ben er dan toch niet meer meer.
Des te lulliger voor mensen bij wie het dan nog niet lukt of geen alcohol drinken...quote:
Gevoel voor humor zou zeker ook kunnen helpen. Of gewoon geen standards er meer op na houden en een dronken lor opduiken..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Des te lulliger voor mensen bij wie het dan nog niet lukt of geen alcohol drinken...
Je moet dus naast lelijk ook niet saai zijn..
Deezertje snapt het. Dus TS ga lekker van bil, als het kan!quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het erom dat je het niet meer bent, want het leven zonder seks/voortplanting is zo ondenkbaar als niet ademen en toch weten te overleven: onmogelijk. Het feit dat wij nu leven betekent dat er toen 2 personen met elkaar seks hebben gehad. Dus hoe raar/vies het soms ook is: je oma heeft ook seks gehad vroeger anders was je moeder en uiteindelijk jij dus ook niet geboren.
Ooit moet je dus ontmaagd zijn, want als iedereen maagd blijft sterft de wereld op een gegeven moment uit... oh, en seks is blijkbaar een bevestiging dat iemand je ziet zitten. Ook niet verkeerd.
En daarom wordt er zoveel waarde gehecht aan seks. Het is HET 'bewijs' dat jij het waard bent om gereproduceerd te worden. In ieder geval in de ogen van degene die seks met je wil.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Als dat van tevoren niet blijkt begin ik niet eens aan seks.
Seks is na eten en water samen met vriendschappen het belangrijkste dat er is. Zo ongeveer iedere volwassene weet het wel voor elkaar te krijgen om regelmatig sex te hebben. Bovendien kan je er makkelijk onzeker van worden als je geen sex kunt krijgen, want het eerste wat in je op komt dat je geen sex hebt is omdat je of lelijk bent of er sociaal iets niet goed is met je.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
Snap ook niet echt dat maagd zijn zo probleem is
Of die altijd als eerste dronken zijn als er met een groep wordt gedronken, waardoor je misselijk wordt enzo en niet echt meer sociaal bezig kunt zijn. Daar heb ik zelf heel vaak last van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Des te lulliger voor mensen bij wie het dan nog niet lukt of geen alcohol drinken...
Je moet dus naast lelijk ook niet saai zijn..
Gisteren moest ik toevallig ook met de trein, maar als het elke zomerdag zo is, heb je wel wat om te bekijken idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
Het was vanmiddag afzien hoor op het werk, al die jurkjes, doorschijnende rokjes, deco's tot de navel.
Ik kon niet eens meer controleren, als je snapt wat ik bedoel
Hou op man, dan 40min op Utrecht treintje naar Amsterdam 25 min 25 min treintje naar Haarlem 30 min .quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:24 schreef netchip het volgende:
[..]
Gisteren moest ik toevallig ook met de trein, maar als het elke zomerdag zo is, heb je wel wat om te bekijken idd.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:07 schreef Re het volgende:
trek je af voordat je naar je werk gaat of zo
Gister zat ik meer dan twee uur in de trein, en in totaal iets van een half uur op stations.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 11:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hou op man, dan 40min op Utrecht treintje naar Amsterdam 25 min 25 min treintje naar Haarlem 30 min .
25 bzlletjes per dag
Maja dat is puur geilheid , denk je van godver buk jij maar eens even , jurk omhoog keer spugen en daarna nog een keer tussen die dikke tieten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:41 schreef netchip het volgende:
[..]
Gister zat ik meer dan twee uur in de trein, en in totaal iets van een half uur op stations.Heel wat gezien hahaha.
En dat is één van de vele voordelen van het wonen in een tropisch land: wij hebben dit 365 dagen per jaar !quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 02:29 schreef Geerd het volgende:
Het was vanmiddag afzien hoor op het werk, al die jurkjes, doorschijnende rokjes, deco's tot de navel.
Ik kon niet eens meer controleren, als je snapt wat ik bedoel
Ik zou helemaal gek wordenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:43 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
En dat is één van de vele voordelen van het wonen in een tropisch land: wij hebben dit 365 dagen per jaar !
Haha, kan 't me voorstellen dat je zo gaat denken als je 28 bent.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 17:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maja dat is puur geilheid , denk je van godver buk jij maar eens even , jurk omhoog keer spugen en daarna nog een keer tussen die dikke tieten.
Ik weet niet eens of er een boven of onderkant aan een condoom zit
Nouja dat maak je ervan natuurlijk. Dat alles in het leven om seks draait betekend niet dat je niet zonder kunt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:08 schreef solo020 het volgende:
[..]
Seks is na eten en water samen met vriendschappen het belangrijkste dat er is.
Alsof dat nodig is om die onzin te kunnen producerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wat is deze!??Ben je pua-materiaal gaan lezen ofzo!?
Voor wie moet je zo nodig ontmaagd worden dan? Als het voor jezelf is weet je natuurlijk dat het je alleen maar geld heeft gekost en geen enkele moeite, als je het alleen maar wou voor je vrienden die misschien wel eens een grapje maken, dan mag je ze gaan vertellen dat je bij een hoer bent geweestquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 01:08 schreef solo020 het volgende:
[..]
Seks is na eten en water samen met vriendschappen het belangrijkste dat er is. Zo ongeveer iedere volwassene weet het wel voor elkaar te krijgen om regelmatig sex te hebben. Bovendien kan je er makkelijk onzeker van worden als je geen sex kunt krijgen, want het eerste wat in je op komt dat je geen sex hebt is omdat je of lelijk bent of er sociaal iets niet goed is met je.
[..]
Of die altijd als eerste dronken zijn als er met een groep wordt gedronken, waardoor je misselijk wordt enzo en niet echt meer sociaal bezig kunt zijn. Daar heb ik zelf heel vaak last van.
Ik zou overigens gewoon een hoer neuken als het op een andere manier niet lukt om ontmaagd te worden. Ik heb het pas gedaan, en ben blij dat ik eindelijk geen maagd meer ben. Ik denk dat het best goed is om de druk er een beetje vanaf te halen om zo snel mogelijk ontmaagd te worden. Ik ervoer zelf iig wel druk om tijdens uitgaan te regelen.Echt zo'n gevoel van nu moet ik verdomme gewoon een chick regelen, om maar geen maagd meer te zijn. Elke dag dacht ik er ook aan, van ik moet zo snel mogelijk ontmaagd worden. Ik heb echt het gevoel dat ik door die druk minder makkelijk kon regelen, en hoe langer de ontmaagding uitblijft hoe moeilijker het wordt. Natuurlijk zou ik liever ontmaagd zijn door een leuk meisje waar ik verliefd op ben. Maar liever ontmaagd worden door een hoer en daardoor in de toekomst regelmatig chicks te kunnen regelen, dan nooit chicks regelen en op latere leeftijd alsnog door een hoer te laten ontmaagden.
Zelf wilde ik weten hoe een kut aanvoelt, het is ook niet echt chill als het gespreksonderwerp seks is en je niet mee kunt praten. Dat er vaak grappen over gemaakt worden heeft zeker een rol gespeeld. Zoveel geld hoeft een hoer ook weer niet te kosten, die van mij koste 50 euro om haar te neuken. Denk dat veel raamhoeren wel voor 50 euro te doen zijn.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voor wie moet je zo nodig ontmaagd worden dan? Als het voor jezelf is weet je natuurlijk dat het je alleen maar geld heeft gekost en geen enkele moeite, als je het alleen maar wou voor je vrienden die misschien wel eens een grapje maken, dan mag je ze gaan vertellen dat je bij een hoer bent geweest
Heb je niks aan dus
Ik lul gewoon mee, boeiend.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef solo020 het volgende:
[..]
Zelf wilde ik weten hoe een kut aanvoelt, het is ook niet echt chill als het gespreksonderwerp seks is en je niet mee kunt praten. Dat er vaak grappen over gemaakt worden heeft zeker een rol gespeeld. Zoveel geld hoeft een hoer ook weer niet te kosten, die van mij koste 50 euro om haar te neuken. Denk dat veel raamhoeren wel voor 50 euro te doen zijn.
Ik vind naar de hoeren gaan moreel gewoon niet kunnen, keur alle vormen van prostitutie af. Meestal worden ze uitgebuit en als het geheel vrijwillig is, is het nog altijd vies werk. Seks hoort bij een liefdesrelatie en daarbuiten is het not-done. Maagd zijn is geen ramp.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef solo020 het volgende:
[..]
Zelf wilde ik weten hoe een kut aanvoelt, het is ook niet echt chill als het gespreksonderwerp seks is en je niet mee kunt praten. Dat er vaak grappen over gemaakt worden heeft zeker een rol gespeeld. Zoveel geld hoeft een hoer ook weer niet te kosten, die van mij koste 50 euro om haar te neuken. Denk dat veel raamhoeren wel voor 50 euro te doen zijn.
Je kunt zo ook (mits in bezit van rijbewijs) vragen of ze een stukje willen rijden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind naar de hoeren gaan moreel gewoon niet kunnen, keur alle vormen van prostitutie af. Meestal worden ze uitgebuit en als het geheel vrijwillig is, is het nog altijd vies werk. Seks hoort bij een liefdesrelatie en daarbuiten is het not-done. Maagd zijn is geen ramp.
Hoe kom je er bij dat de meeste prostituees uitgebuit worden? Als het niet gedwongen is moeten die vrouwen toch gewoon zelf weten waar ze hun geld mee willen verdienen. Als je het goed aanpakt kan je als prostitué volgens mij gewoon veel geld verdienen, wie ben jij dan omdat te verbieden. Prima als jij vindt dat sex bij een liefdesrelatie hoort, maar veel anderen kunnen lust en liefde scheiden. Buiten de prostitutie om zijn er ook genoeg mensen die wel in zijn voor een one night stand. Ik vind zelf gedwongen prostitutie wel een zwaar misdrijf dat bestraft moet worden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vind naar de hoeren gaan moreel gewoon niet kunnen, keur alle vormen van prostitutie af. Meestal worden ze uitgebuit en als het geheel vrijwillig is, is het nog altijd vies werk. Seks hoort bij een liefdesrelatie en daarbuiten is het not-done. Maagd zijn is geen ramp.
Er zijn ook niet veel mensen die denken 'ik ga later afwasser worden'.quote:Op zondag 9 augustus 2015 00:01 schreef Casiotone het volgende:
Nouja niemand denkt 'ik wil later hoer worden'
En die grappen worden niet meer gemaakt nu je een hoer hebt gehad? Of heb je dat er niet bij verteld?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 22:11 schreef solo020 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare visie. Wat boeit het een ander nou met wie je seks hebt of hoe je ontmaagd bent.. Je hebt seks voor je zelf, niet omdat je omgeving er waarde aan hecht hoop ik?quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:59 schreef Cockwhale het volgende:
Het is een beetje als cheats gebruiken in games. Je speelt de game uit, maar niemand die er waarde aan hecht.
Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare visie. Wat boeit het een ander nou met wie je seks hebt of hoe je ontmaagd bent.. Je hebt seks voor je zelf, niet omdat je omgeving er waarde aan hecht hoop ik?
Ik zou niet weten wat de gemiddelde vrouw er mee te maken heeft door wie ik ontmaagd ben. Daarnaast is het wel heel kortzichtig om iemand af te rekenen op door wie ie ontmaagd is. Wat doet het er in godsnaam toe.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?
In dat geval, vertel de gemiddelde vrouw maar eens dat je ontmaagd bent door een hoer...
Het is nog maar pas geleden dat ik een hoer heb geneukt. Maar lijkt me niet dat er nog grappen over gemaakt zouden worden, aangezien ik simpelweg geen maagd meer ben.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En die grappen worden niet meer gemaakt nu je een hoer hebt gehad? Of heb je dat er niet bij verteld?
Ik vind het eerlijk gezegd wel triest dat hoerenlopers in de maatschappij vaak als criminelen worden gezien die willens en wetens mee werken aan gedwongen prostitutie. Natuurlijk maken hoerenlopers gedwongen prostitutie indirect mogelijk. Maar aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die door de inkomsten van de prostitutie een bestaan kunnen opbouwen. M.i. is het aan het OM om gedwongen prostitutie te bestrijden, niet de hoerenlopers.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:45 schreef Beppiie het volgende:
Gedwongen prostitutie een zwaar misdrijf vinden maar wel naar de hoeren gaan?
Er is er geen één die gedwongen wordt en dat zomaar toegeeft hoor.
Je doet alsof ik dergelijke sociale regels, gewoonten, waarden, taal en gedrag tot stand heb gebracht. Ik constateer ze slechts. Je hoeft er niet mee eens te zijn, dat ben ik in principe ook niet, maar alleen een idioot ontkent hun bestaan.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:13 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de gemiddelde vrouw er mee te maken heeft door wie ik ontmaagd ben. Daarnaast is het wel heel kortzichtig om iemand af te rekenen op door wie ie ontmaagd is. Wat doet het er in godsnaam toe.
Je bent nog maagd zeker?quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:18 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Je doet alsof ik dergelijke sociale regels, gewoonten, waarden, taal en gedrag tot stand heb gebracht. Ik constateer ze slechts. Je hoeft er niet mee eens te zijn, dat ben ik in principe ook niet, maar alleen een idioot ontkent hun bestaan.
Al sinds mijn 18e niet meer. Grappig om een dergelijke opmerking te maken in dit topic. Hypocrisie ten top.quote:
Ik doe het er om.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:21 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Al sinds mijn 18e niet meer. Grappig om een dergelijke opmerking te maken in dit topic. Hypocrisie ten top.
Ben dat ook wel met je eens, maar wat je eerder schreef is gewoon hypocriet. Ergens op tegen zijn maar wel eraan meewerken, want je weet niet wat voor dame je voor je hebtquote:Op zondag 9 augustus 2015 12:17 schreef solo020 het volgende:
[..]
Het is nog maar pas geleden dat ik een hoer heb geneukt. Maar lijkt me niet dat er nog grappen over gemaakt zouden worden, aangezien ik simpelweg geen maagd meer ben.
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel triest dat hoerenlopers in de maatschappij vaak als criminelen worden gezien die willens en wetens mee werken aan gedwongen prostitutie. Natuurlijk maken hoerenlopers gedwongen prostitutie indirect mogelijk. Maar aan de andere kant zijn er ook veel vrouwen die door de inkomsten van de prostitutie een bestaan kunnen opbouwen. M.i. is het aan het OM om gedwongen prostitutie te bestrijden, niet de hoerenlopers.
Dat dus. Seks is allereerst een ontlading van opgebouwde geilheid, maar daarnaast is het ook een sociaal iets. Niet voor niets is seks met gevoelens zoveel fijner dan puur en alleen de botte seks omdat je jouw kwakje even kwijt moet. Dat is echt niet alleen omdat het puur een fysiek iets is, anders zou er aan masturberen net zoveel waarde zitten als aan seks.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat de wereld zo makkelijk in elkaar zit? Dat seks alleen een belang dient op fysiek vlak?
In dat geval, vertel de gemiddelde vrouw maar eens dat je ontmaagd bent door een hoer... Seks is niet alleen een handeling en ervaring, maar ook een "teken" met sociale betekenis.
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor calimerogezeik dat mannen die succesvol zijn bij vrouwen wel fout zullen zijn. Ga gewoon eens werken aan jezelf in plaats van allerlei verwijten en verdachtmakingen rond te strooien.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.
Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.
Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.quote:EINDHOVEN - Vier jaar na de mediastorm die rond hem opstak, heeft de voormalige Angolese asielzoeker Mauro zijn draai gevonden. In een interview met het Volksrant Zomermagazine zegt hij zaterdag: „Het gaat goed met me, ja goed. Ik heb een vriendin, ik ben nu 22. Ik ben systeembeheerder op een middelbare school in Eindhoven.”
quote:Op zondag 9 augustus 2015 23:59 schreef syndroom het volgende:
Het blijft toch wrang dat loverboyfiguren wel het ene meisje na het andere meisje weten te scoren, hen als een zak stront behandelen, mishandelen, uit te buiten en voor de ramen plaatsen, terwijl het bij ons het succesvol versieren maar niet wil lukken.
http://binnenland.eenvand(...)ler_en_gewelddadiger
Ik hoef me denk ik niet uit te laten wat voor 9 van de 10 figuren we hiermee te maken hebben.
En ik las vanmorgen toevallig dat zelfs Mauro heeft een vriendin heeft
[..]
Stiekem toch wel een klein beetje jaloers.
Ach een 'tactiek' om iemand te versieren past meestal bij een bepaald persoon, als jij iemand anders na gaat doen komt dat misschien heel raar over op diegene. Gewoon jezelf zijn, zeggen ze danquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:27 schreef netchip het volgende:
[..]
Ben 16, heb ook geen vriendin, vind meisje leuk, en ik ga proberen om haar te versieren. Vind ik ook moeilijk, maar ik werk aan mezelf! Je moet niet kijken naar een ander, maar naar jezelf. Je moet hoogstens wat tactieken van een ander afkijken.
Gaan janken over hoe oneerlijk het in jouw ogen wel niet is, heeft écht geen zin.
Het gaat om de basis. Uitstraling hebben, goede indruk maken. Laten zien dat je zelfvertrouwen hebt. Dat soort tactieken bedoelde ik eigenlijk. Meer eigenschappen eigenlijk.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach een 'tactiek' om iemand te versieren past meestal bij een bepaald persoon, als jij iemand anders na gaat doen komt dat misschien heel raar over op diegene. Gewoon jezelf zijn, zeggen ze dan
Oneens.quote:Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef Beppiie het volgende:
Niets is zo onaantrekkelijk als onzekerheid!
Damn...Over aannames gesproken.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Feit is wel zo dat mannen die populair zijn onder de vrouwen verder ook sociaal breed succesvol zijn.
Dus zeg maar van die stereotype extraverte man met een vlotte babbel, goede looks, grote vriendengroep en altijd in het middelpunt van de belangstelling staan. Zulke mensen doen het nou eenmaal beter bij de vrouwen, en ook bij mensen in het algemeen dan iemand met de nodige sociale achterstand, timide en weinig tot geen vrienden.
Sowieso is dat laatste vaak al een afknapper bij veel vrouwen. Ik denk dat het onbewust toch wat te maken heeft met natuurlijke selectie. Natuurlijk is er niets mis met een rustige man met weinig sociale contacten maar ik merk dat vrouwen toch liever gaan voor die gladde foute man met grote vriendenkring.
We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:01 schreef yats het volgende:
[..]
Damn...Over aannames gesproken.
Ik voldoe volledig aan het profiel dat jij schetst qua extraverte man en toch kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen. Ben je dus automatisch populair bij vrouwen als je aan dat stereotype voldoet zoals jij stelt? Ik betwijfel het. Versieren is immers meer dan extravert, knap of sociaal zijn.
Wanhopigheid is anders ook behoorlijk onaantrekkelijkquote:Op maandag 10 augustus 2015 00:36 schreef Beppiie het volgende:
Niets is zo onaantrekkelijk als onzekerheid!
Je denkt heel erg in stereotypen. Gewoon niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:55 schreef syndroom het volgende:
[..]
Gaan wanhopigheid en onzekerheid niet vaak hand-in-hand?quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wanhopigheid is anders ook behoorlijk onaantrekkelijk
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.
quote:
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel.quote:
Wow.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel.
Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Verklaar jullie nader? Is het dan echt zo gek dat ik meer voel als een man mij in mijn ogen aankijkt dan dat hij even zijn lans in mij steekt? Je hebt zoiets als 'geile' aantrekkingskracht en innerlijke aantrekkingskracht en heb zelf meer met dat laatste. Maar blijkbaar ben ik een uitzondering op de regel.
Klopt, je kan zelfs iemand in zijn ogen aankijken en juist dan die gevoelens krijgen. Ik ervaar eigenlijk gewoon beide vormen van aantrekking, al is het nogal eens persoons afhankelijk welke ik krijg.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.
Allereerst al het punt dat je je mening opdraagt als feit. "Seks is overrated" is je eigen mening en het komt nogal dom over als je zoiets roept zonder normale onderbouwing. Daarna zeg je ditquote:Op maandag 10 augustus 2015 11:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
en dat is gewoon lachwekkend. Dan heb je duidelijk geen 'normale' seks gehad met iemand om wie je geeft. Als je ervaring qua seks niet meer is dan een emotieloos vleesfeest in andermans bed, snap ik best dat je seks overrated vindt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 08:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik ben meer van de emotionele innerlijke aantrekkingskracht dan van dat gevoelloze en emotieloze 'hoppa pener in k*t en klaar'.
Dit ja. Zoals zij het brengt kun je maar een van de twee hebben. Kut, heb ik weer een relatie gefaald. Door liefde en intimiteit te combineren nog wel. Wat dom van me.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Punt is denk ik een beetje dat die twee dingen gewoon samen kunnen gaan.
Tijdens de seks ben ik een klootzak. Daarna weer een schat van een vent.quote:Op maandag 10 augustus 2015 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit ja. Zoals zij het brengt kun je maar een van de twee hebben. Kut, heb ik weer een relatie gefaald. Door liefde en intimiteit te combineren nog wel. Wat dom van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijdens de seks ben ik een klootzak. Daarna weer een schat van een vent.Wow jij bent echt cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
Dankjequote:
Waarom zou je dat in een relatie ook niet doen? Je kent elkaar toch door en door enzo.. No shame!quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef KingKloon het volgende:
Ze zeggen dat sex met een booty-call, oftewel friends with benefits, leuker is dan seks met een geliefde. Met een booty-call doe je veel meer kinky shit, terwijl bij een geliefde is het toch meer romantisch. Hoewel beide samengaan natuurlijk.
Klopt, het kan ook gewoon. Maar vaak gebeurt het niet, heb ik ergens gelezen. De vrouw wil niet dat haar man haar als een slet behandeld en de man wil ook de rooskleurige beeld van zijn vrouw niet verpesten of zoiets. Terwijl het prima kan en de seks en relatie ook beter maakt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 13:12 schreef Beppiie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in een relatie ook niet doen? Je kent elkaar toch door en door.. No shame!
Mij lijkt het met een booty call dat je je juist minder snel op die manier bloot durft te geven. In een relatie waarin je elkaar volkomen vertrouwt wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef KingKloon het volgende:
Ze zeggen dat sex met een booty-call, oftewel friends with benefits, leuker is dan seks met een geliefde. Met een booty-call doe je veel meer kinky shit, terwijl bij een geliefde is het toch meer romantisch. Hoewel beide samengaan natuurlijk.
http://www.theladbible.co(...)illing-relationshipsquote:Op maandag 10 augustus 2015 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij lijkt het met een booty call dat je je juist minder snel op die manier bloot durft te geven. In een relatie waarin je elkaar volkomen vertrouwt wel.
Toch jammer als je met je geliefde enkel maar romantische seks kunt hebben.
Ik denk dus dat ze willen zeggen dat mensen in serieuze monogamie relaties vaker voor saaie romantische seks kiezen. Correlatie, maar geen causatie.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:01 schreef Copycat het volgende:
Lijkt me ook nonsens. Ligt eerder aan de personen, dan aan de relatievorm.
Oh? Toch vreemd dat ik daar geen last van heb. Waarom zou je je gek laten maken door de media? Wees gewoon realistisch dat niet iedereen seks kan hebben wanneer hij wil en vrouwen kan versieren. Is dat vervelend? Wellicht, maar het is ook net hoe je er zelf mee om gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We worden ook wel een beetje gek gemaakt door de media (TV,film,internet) dat vrouwen versieren zo simpel is dat iedere man wel seks man hebben wanneer ie wil en verbaasd naast een vrouw wakker wordt. Praktijk is toch echt anders. Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.
Prima uitleg! Alsof extraverte personen allemaal fout zijn? Sommige zijn dat wellicht, maar dat is met sommige introverte personen net zo. Foutheid zit hem mijns inziens eerder in de intenties en hoe je anderen behandeld, niet in hoe je zelf bent naar de buitenwereld toe.quote:Op maandag 10 augustus 2015 08:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt heel erg in stereotypen. Gewoon niet doen.
Over het algemeen zullen sociale mannen het inderdaad beter doen bij de vrouwen, maar dat maakt ze nog niet fout. Ze ontmoeten waarschijnlijk meer mensen en op die manier vergroot je je kansen. Iemand die wat makkelijker praat zal wellicht ook makkelijker op een vrouw afstappen en haar mee uit vragen. Dat is niets tegen een rustige man, want ook daar passen weer ander soort vrouwen bij. In uitersten denken heb je niets aan.
[..]
Gaan wanhopigheid en onzekerheid niet vaak hand-in-hand?![]()
Anders? Ja! Leuker? Niet direct...quote:Op maandag 10 augustus 2015 12:47 schreef KingKloon het volgende:
Als je je posts leest (ook die in 'als versieren niet zo makkelijk gaat') dan lijkt dat er wel op ja. Als je in de rest van je leven ook zo halsstarrig cynisch en zielig doet zullen weinig meisjes daar opgewonden van raken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:26 schreef Deezertje het volgende:
Of ik ontmoet de verkeerde vrouwen, of ik straal gewoon uit dat ik geen ONS-type ben.
Ik hoor anders weinig vrouwen die hun voorkeur uitspreken voor een nerd (lees persoon met een introvert karakter en teruggetrokken persoonlijkheid). Uiterlijk kun je nog veranderen maar het veranderen van je persoonlijkheid gaat gewoon heel moeilijk. Ik ben nou eenmaal een persoon van weinig woorden, daar kan ik weinig aan veranderen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 03:01 schreef yats het volgende:
[..]
Damn...Over aannames gesproken.
Ik voldoe volledig aan het profiel dat jij schetst qua extraverte man en toch kan ik mijn bedpartners nog op 1 hand tellen. Ben je dus automatisch populair bij vrouwen als je aan dat stereotype voldoet zoals jij stelt? Ik betwijfel het. Versieren is immers meer dan extravert, knap of sociaal zijn.
Ligt er aan, genoeg feesttypes die regelmatig een ONS hebben. Alleen als dat feesten niet in je persoonlijkheid zit, geen geschikte vrienden hebt, dan heb je al een achterstand, en gaat zoiets een stuk moeilijker.quote:Op maandag 10 augustus 2015 07:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja nou, weet je wel hoe kut het voelt als je telkens maar afgewezen wordt terwijl je wel moet toezien hoe anderen wel succesvol zijn in het versieren van vrouwen.quote:Op zondag 9 augustus 2015 19:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd voor calimerogezeik dat mannen die succesvol zijn bij vrouwen wel fout zullen zijn. Ga gewoon eens werken aan jezelf in plaats van allerlei verwijten en verdachtmakingen rond te strooien.
Overigens hebben foute types doorgaans niet zoveel vrienden. Met dat gedrag maak je vooral vijanden.
Je bent je eigen beperking denk ik. Maar weet hoe het voelt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
Het geeft echt een gevoel van onmacht omdat de randomstandigheden mij ook verder beperken in het zoeken naar oplossingen.
Dat is logisch, veel vrouwen die daar van houden zijn zelf ook zo en vallen daardoor wellicht minder op. Maar geloof me, ze zijn er echt wel. Ik heb sowieso al twee vriendinnen die zo zijn en beide een vriend hebben die ook vrij introvert en enigszins nederig is. Maar ze zijn er dus echt wel (gelukkig). En voor wat betreft 'versiertrucjes', over het algemeen zijn die gebaseerd op psychologische punten en zelfvertrouwen. Zolang je het niet probeert zul je sowieso altijd falen.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
Ik hoor anders weinig vrouwen die hun voorkeur uitspreken voor een nerd (lees persoon met een introvert karakter en teruggetrokken persoonlijkheid). Uiterlijk kun je nog veranderen maar het veranderen van je persoonlijkheid gaat gewoon heel moeilijk. Ik ben nou eenmaal een persoon van weinig woorden, daar kan ik weinig aan veranderen.
Het is wetenschappelijk wel aangetoond dat vrouwen zich wel sterker voelen aangetrokken tot bepaalde type man. Vaak een combinatie van uiterlijk en karakter en dat zorgt ervoor dat de ene meer in de smaak valt dan de ander.
Natuurlijk zijn er wel versiertechnieken aan te leren maar toch zul je moeten concurreren met mensen die al sinds hun puberteit meisjes versieren bij de vleet.
In de praktijk blijken die versiertechnieken eigenlijk nauwelijks te werken omdat vrouwen daar toch wel doorheen prikken.
Dat weet ik. Beide situaties overigens, dus zowel die afwijzing en die lustgevoelens waar je niets mee kunt doen ken ik. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft of heeft meegemaakt. De een wellicht meer dan de ander, dat dan wel.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
Ja nou, weet je wel hoe kut het voelt als je telkens maar afgewezen wordt terwijl je wel moet toezien hoe anderen wel succesvol zijn in het versieren van vrouwen.
Zeker de combinatie met dat je lichaam vol lust zit maakt het alleen maar frustrerender. Het geeft echt een gevoel van onmacht omdat de randomstandigheden mij ook verder beperken in het zoeken naar oplossingen.
Nouja het ligt aan je definite van bij de vleet maar die groep is denk ik kleiner dan je denkt. Er zijn iig een stuk meer meisjes!quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik hoor anders weinig vrouwen die hun voorkeur uitspreken voor een nerd (lees persoon met een introvert karakter en teruggetrokken persoonlijkheid).
[/quote
dat zijn niet de dingen die een 'nerd' definieeren. En ken genoeg nerdy gasten met een leuke vriendin (die vaak ook wel aardig nerdy zijn hehe). Maar die houden wel van sociale dingen. Het is niet alsof introvertheid, verlegenheid, het lastig contact maken dingen zijn die meisjes per se afschrikken, maar als je teruggetrokken leeft ontmoet je geen meisjes, en dat is het probleem.
[quote]
Natuurlijk zijn er wel versiertechnieken aan te leren maar toch zul je moeten concurreren met mensen die al sinds hun puberteit meisjes versieren bij de vleet.
Hoe wordt je afgewezen dan? zei je in het vorige topic niet dat je al jaren geen vrouw gesproken had?quote:Ja nou, weet je wel hoe kut het voelt als je telkens maar afgewezen wordt terwijl je wel moet toezien hoe anderen wel succesvol zijn in het versieren van vrouwen.
In het algemeen wel jaquote:Op maandag 10 augustus 2015 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je bent je eigen beperking denk ik.
Het zal allicht kut zijn maar dat is niet de schuld van anderen. Blijkbaar is jouw ontwikkeling ergens achtergebleven toen het om liefde en seks ging. En als je dat wilt corrigeren dan moet je echt bij jezelf zijn en niet bij de rest van de wereld. Niemand is verplicht een relatie met jou te willen dus kun je maar beter zorgen dat er vrouwen zijn die jou wel de moeite waard vinden.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
Ja nou, weet je wel hoe kut het voelt als je telkens maar afgewezen wordt terwijl je wel moet toezien hoe anderen wel succesvol zijn in het versieren van vrouwen.
Zeker de combinatie met dat je lichaam vol lust zit maakt het alleen maar frustrerender. Het geeft echt een gevoel van onmacht omdat de randomstandigheden mij ook verder beperken in het zoeken naar oplossingen.
Ik heb na aanleiding van dit topic wel een paar pogingen ondernomen maar op één of andere manier komt het onnatuurlijk of creepy over waardoor het meisjes afschrikt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 21:28 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Nouja het ligt aan je definite van bij de vleet maar die groep is denk ik kleiner dan je denkt. Er zijn iig een stuk meer meisjes!
[..]
Hoe wordt je afgewezen dan? zei je in het vorige topic niet dat je al jaren geen vrouw gesproken had?
Op beton groeit geen gras.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb na aanleiding van dit topic wel een paar pogingen ondernomen maar op één of andere manier komt het onnatuurlijk of creepy over waardoor het meisjes afschrikt.
Hoe kan z'n ontwikkeling achter zijn gebleven als hij wel wil, maar het om wat voor reden dan ook gewoon niet lukt op dit moment?quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zal allicht kut zijn maar dat is niet de schuld van anderen. Blijkbaar is jouw ontwikkeling ergens achtergebleven toen het om liefde en seks ging. En als je dat wilt corrigeren dan moet je echt bij jezelf zijn en niet bij de rest van de wereld. Niemand is verplicht een relatie met jou te willen dus kun je maar beter zorgen dat er vrouwen zijn die jou wel de moeite waard vinden.
Ga dus eens wat doen aan je situatie en ga niet allerlei excuses zoeken waarom het niet lukt. Als je altijd maar in je comfortzone blijft hangen gaat het ook niet beter worden. Ga dus eens proberen dat vastgeroeste leven in beweging te krijgen in plaats van enkel klagen en naar anderen wijzen.
Zulke video's zijn leuk maar ik denk als je dit zelf gaat doen dat het dan vies tegenvalt, tenzij je er bijzonder goed uitziet en je de juiste dames treft. Lijkt me dat hij bij het maken van deze video ook wel een aantal keer is afgewezen en dan sta je flink voor lul als je zo begintquote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef syndroom het volgende:
Zou het niet effectiever zijn om gewoon te beginnen met zoenen?![]()
Zou het lukken als ik deze methode eens op straat uitprobeer?
Wat praten betreft ben ik daar gewoon niet goed in. Ook in het dagelijks leven of het nou bekenden of onbekenden zijn ben ik altijd wel 'de stille' in de groep.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen veranderen, ik ben immers altijd zo geweest. Daardoor is het wel wat lastiger om in het algemeen contact te leggen met mensen.
Omdat de meesten zo ergens tussen de tien en begin twintig een beetje spelenderwijs leren hoe liefde, versieren e.d. werken. In die periode kan dat ook gemakkelijker omdat het voor iedereen nieuw is en men het allemaal nog niet zo serieus neemt.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:12 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hoe kan z'n ontwikkeling achter zijn gebleven als hij wel wil, maar het om wat voor reden dan ook gewoon niet lukt op dit moment?
Ik zou dit soort fratsen niet gaan proberen. Redelijk waanzinnig.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef syndroom het volgende:
Wat praten betreft ben ik daar gewoon niet goed in. Ook in het dagelijks leven of het nou bekenden of onbekenden zijn ben ik altijd wel 'de stille' in de groep.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen veranderen, ik ben immers altijd zo geweest. Daardoor is het al wat lastiger om in het algemeen contact te leggen met mensen.
Je bent een persoon van weinig woorden, maar hebt wel gesprekken met verschillende soorten vrouwen over hun voorkeuren wat ze in een partner zoeken, hmm ok.quote:Op maandag 10 augustus 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik hoor anders weinig vrouwen die hun voorkeur uitspreken voor een nerd (lees persoon met een introvert karakter en teruggetrokken persoonlijkheid). Uiterlijk kun je nog veranderen maar het veranderen van je persoonlijkheid gaat gewoon heel moeilijk. Ik ben nou eenmaal een persoon van weinig woorden, daar kan ik weinig aan veranderen.
Dat geldt omgekeerd net zo en toch zijn er hordes lelijke mensen die zich vrijwillig kunnen voortplanten.quote:Het is wetenschappelijk wel aangetoond dat vrouwen zich wel sterker voelen aangetrokken tot bepaalde type man. Vaak een combinatie van uiterlijk en karakter en dat zorgt ervoor dat de ene meer in de smaak valt dan de ander.
Ja, meisjes die op een in troverte boi zitten te wachten, vallen nu natuurlijk pas echt voor je als je de PUA uit gaat hangen. Zeer terechte en realistische aanname..quote:Natuurlijk zijn er wel versiertechnieken aan te leren maar toch zul je moeten concurreren met mensen die al sinds hun puberteit meisjes versieren bij de vleet.
Niet verrassend gezien je hier ook al niet echt overtuigend bent, tenzij het op je vermeende kansloosheid aan komt. Iets met self fulfilling prophecy ook enzo..quote:In de praktijk blijken die versiertechnieken eigenlijk nauwelijks te werken omdat vrouwen daar toch wel doorheen prikken.
Denk niet dat jij een ONS moet ambieren, want daar wordt je denk ik nog onzekerder van..quote:[..]
Ligt er aan, genoeg feesttypes die regelmatig een ONS hebben. Alleen als dat feesten niet in je persoonlijkheid zit, geen geschikte vrienden hebt, dan heb je al een achterstand, en gaat zoiets een stuk moeilijker.
Dat heeft er geen kut mee te maken, ook ontmaagde mensen kunnen hier net zo goed van walgen danwel jaloers er op zijn.quote:De media gooit wel olie op het vuur door met programma's als Love at first kiss te komen alsof het normaal is om eerst te gaan tongzoenen. Als maagd zijnde geen prettig programma om te zien.
Ja, dat weten we wel en nee, je hierop focussen gaat het niet beter maken. Daarnaast vermoed ik dat je met één meid al genoegen zou nemen om zowel letterlijk als figuurlijk je gekwetste ego op te willen krikken..quote:[..]
De oplossing ligt bij/in jezelf, niet bij een ander of anderen. Ga werken aan je zelfvertrouwen, want als je beter in je vel zit, weet wat je wel te bieden hebt en wat het type is dat je zoekt dan ben je niet op het wanhopige af losse flodders aan het schieten op niet al te intimiderend loslopend wild.quote:Zeker de combinatie met dat je lichaam vol lust zit maakt het alleen maar frustrerender. Het geeft echt een gevoel van onmacht omdat de randomstandigheden mij ook verder beperken in het zoeken naar oplossingen.
Alleen doen als je geen kinderen wil krijgen en open staat voor een eventueel strafblad..quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:10 schreef syndroom het volgende:
Als je dat van jezelf weet, ga het dan ook niet lopen forceren.quote:Wat praten betreft ben ik daar gewoon niet goed in. Ook in het dagelijks leven of het nou bekenden of onbekenden zijn ben ik altijd wel 'de stille' in de groep.
Ik weet niet of ik dat zou kunnen veranderen, ik ben immers altijd zo geweest. Daardoor is het al wat lastiger om in het algemeen contact te leggen met mensen.
Niet gesproken. Ik heb die informatie gewoon van diverse websites en publicaties. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, alleen zal dat best lang gaan duren omdat er op meerdere vlakken problemen zijn, die elkaar weer versterken.quote:Op maandag 10 augustus 2015 23:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je bent een persoon van weinig woorden, maar hebt wel gesprekken met verschillende soorten vrouwen over hun voorkeuren wat ze in een partner zoeken, hmm ok.
[..]
Dat geldt omgekeerd net zo en toch zijn er hordes lelijke mensen die zich vrijwillig kunnen voortplanten.
[..]
Ja, meisjes die op een in troverte boi zitten te wachten, vallen nu natuurlijk pas echt voor je als je de PUA uit gaat hangen. Zeer terechte en realistische aanname..
[..]
Niet verrassend gezien je hier ook al niet echt overtuigend bent, tenzij het op je vermeende kansloosheid aan komt. Iets met self fulfilling prophecy ook enzo..
[..]
Denk niet dat jij een ONS moet ambieren, want daar wordt je denk ik nog onzekerder van..
[..]
Dat heeft er geen kut mee te maken, ook ontmaagde mensen kunnen hier net zo goed van walgen danwel jaloers er op zijn.
[..]
Ja, dat weten we wel en nee, je hierop focussen gaat het niet beter maken. Daarnaast vermoed ik dat je met één meid al genoegen zou nemen om zowel letterlijk als figuurlijk je gekwetste ego op te willen krikken..
[..]
De oplossing ligt bij/in jezelf, niet bij een ander of anderen. Ga werken aan je zelfvertrouwen, want als je beter in je vel zit, weet wat je wel te bieden hebt en wat het type is dat je zoekt dan ben je niet op het wanhopige af losse flodders aan het schieten op niet al te intimiderend loslopend wild.
Ach het voordeel is dat vrouwen niet om een CV en referenties vragen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef syndroom het volgende:
Het zal niet gemakkelijk worden aangezien de norm toch is dat mannen toch wel wat ervaring horen te hebben en dat er niet veel meiden zijn die geilen op een mannelijke maagd van 25.
Nee maar die zijn niet achterlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach het voordeel is dat vrouwen niet om een CV en referenties vragen.
Ik ben het beide, heb gewoon niet zoveel te bespreken eigenlijk, en dat maakt het juist zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:09 schreef inslagenreuring het volgende:
Je zult toch echt uit je schulp moeten gaan kruipen. Ik realiseer me dat je een "introvert" persoon bent (wordt iets te vaak verwisselbaar met verlegen gebruikt imo) maar dat moet je gewoon zien als een handicap. Ik heb de indruk dat je het als een excuus gebruikt en daar moet je afstappen. Ik bespeur een soort slachtofferrol in je verhaal en dat is vrij zinloos als de nood aan de man komt.
Alles valt of staat met initiatief nemen en ballen tonen eigenlijk.
Stel dat je gewoon een heel interessant persoon bent. Hoe wil je dat kenbaar maken als je geen contact kunt leggen?
Nouja dat ligt wel aan de mindset natuurlijk. Als je er gaat zitten en denken van "wat zal ik eens zeggen" dan kan ik het me voorstellen dat het niet leuk is, en dat je dichtklapt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:15 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben het beide, heb gewoon niet zoveel te bespreken eigenlijk, en dat maakt het juist zo moeilijk.
Ja en dan? Ze moet maar accepteren dat niet iedereen super ervaren is. Die ervaring zal heus wel vanzelf komen, en als ze ook maar een beetje om je geeft snapt ze dat echt wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee maar die zijn niet achterlijk natuurlijk![]()
Als je niet weet wat gevoelig is/pijn doet/ hoe zo'n ding aanvoelt en waar je precies moet wrijven.. Tjah dat verraadt een hoop
Ik suggereer niks. Maar erom liegen heeft weinig zin denk ik, dat bedoel ik te zeggenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:20 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja en dan? Moet ze maar accepteren dat niet iedereen super ervaren is. Die ervaring zal heus wel vanzelf komen, en als ze ook maar een beetje om je geeft snapt ze dat echt wel.
Nee, klopt. Snap ook niet waarom je erover zou liegen, gewoon omheen praten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik suggereer niks. Maar erom liegen heeft weinig zin denk ik, dat bedoel ik te zeggen
Misschien moet je je dan niet vast pinnen op dit soort onderzoekjes, zeker niet als je een meid wil die op jou valt in plaats van een generaliserend plaatje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:07 schreef syndroom het volgende:
[..]
Niet gesproken. Ik heb die informatie gewoon van diverse websites en publicaties. Ik weet dat ik aan mijzelf moet werken, alleen zal dat best lang gaan duren omdat er op meerdere vlakken problemen zijn, die elkaar weer versterken.
Blijven janken dat je achtergesteld, onervaren en zielig bent gaat je sowieso geen kut verder helpen. Niet in je zelfontwikkeling en zeker niet op romantisch gebied. Kun je wel denken dat je een suave casanova wil worden, maar wees eens eerlijk of dat bij je past en haalbaar is. In de tussentijd kun je in je sociale kring beter eens oefenen in gewoon contact met dames hebben en houden. Krijg je misschien ook een wat genuanceerder beeld waar ze echt van houden en of je überhaupt erbij zou passen..quote:Ondertussen zit je toch met die seksuele frustratie. Zelfs als de problemen opgelost zijn zal het nog een lange tijd duren voordat je echt succes hebt met vrouwen. Ik moet echt vanaf 0 beginnen, zeg maar het niveau van een 13 jarige.
Als jij jezelf blijft presenteren als die mannelijke maagd in plaats van gewoon een persoon met inhoud, dan minimaliseer je je kansen aanzienlijk ja. Je hebt zelf een aandeel in hoe mensen jou beleven..quote:Het zal niet gemakkelijk worden aangezien de norm toch is dat mannen toch wel wat ervaring horen te hebben en dat er niet veel meiden zijn die geilen op een mannelijke maagd van 25.
Beng. Au.quote:Op zondag 9 augustus 2015 12:10 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Seks is niet alleen een handeling en ervaring, maar ook een "teken" met sociale betekenis.
Als ze het al merken is het op dat moment toch te laat. Dus wat niet weet, wat niet deert.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je niet weet wat gevoelig is/pijn doet/ hoe zo'n ding aanvoelt en waar je precies moet wrijven.. Tjah dat verraadt een hoop
Dan kan zij dat toch aangeven? Sowieso vindt niet iedereen hetzelfde fijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 00:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook altijd dat gevoel alsof ik erg creepy over kom, maar als ze niet zitten te wachten op een gesprekje dan merk je dat snel genoeg. Alhoewel ik nu ook wel stoer loop te praten ben ik over 2 maandjes alweer 30 en ook nog nooit een relatie gehad. Ben ook redelijk introvert en onderneem nooit wat en hoewel ik dat vaak heb geprobeerd te veranderen slaat dat al snel over op hopeloosheid en zit ik weer thuis te loeren. Fout fout fout. Kan soms tegenzitten en alles kan soms hopeloos lijken maar de beste tip die ik kan geven, geef niet op. Anders ben je zo ook 30 zonder Progress.quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb na aanleiding van dit topic wel een paar pogingen ondernomen maar op één of andere manier komt het onnatuurlijk of creepy over waardoor het meisjes afschrikt.
Uit je verhaal haal ik dat je alles fout doet wat je maar fout kan doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook altijd dat gevoel alsof ik erg creepy over kom, maar als ze niet zitten te wachten op een gesprekje dan merk je dat snel genoeg. Alhoewel ik nu ook wel stoer loop te praten ben ik over 2 maandjes alweer 30 en ook nog nooit een relatie gehad. Ben ook redelijk introvert en onderneem nooit wat en hoewel ik dat vaak heb geprobeerd te veranderen slaat dat al snel over op hopeloosheid en zit ik weer thuis te loeren. Fout fout fout. Kan soms tegenzitten en alles kan soms hopeloos lijken maar de beste tip die ik kan geven, geef niet op. Anders ben je zo ook 30 zonder Progress.
Alhoewel ik, als ik erop terug kijk, genoeg kansjes heb gehad om in gesprek te komen met een dame heb ik nooit echt de stap daadwerkelijk gezet en daar baal ik wel van, want who knows what could have happend. Vanmiddag toch even me ballen erop schroeven en een stapje ondernemen in de tram/trein want er is iig een opening tot iig een gesprekje denk ik.
Dit vind ik zo overschat. In globale lijnen vinden vrouwen wel hetzelfde fijn hoor. Spaarzame details zoals direct contact op de voeler of indirect enzo. Maar je gaat niet van Mars naar Jupiter hoor :pquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 08:18 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Dan kan zij dat toch aangeven? Sowieso vindt niet iedereen hetzelfde fijn.
Ik bijna.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 21:13 schreef jodelahity het volgende:
Al iemand ontmaagd dankzij deze topicreeks?
Als je je uiterlijk niet mee heb dan heeft het geen nut om met vrouwen te praten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:29 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook altijd dat gevoel alsof ik erg creepy over kom, maar als ze niet zitten te wachten op een gesprekje dan merk je dat snel genoeg. Alhoewel ik nu ook wel stoer loop te praten ben ik over 2 maandjes alweer 30 en ook nog nooit een relatie gehad. Ben ook redelijk introvert en onderneem nooit wat en hoewel ik dat vaak heb geprobeerd te veranderen slaat dat al snel over op hopeloosheid en zit ik weer thuis te loeren. Fout fout fout. Kan soms tegenzitten en alles kan soms hopeloos lijken maar de beste tip die ik kan geven, geef niet op. Anders ben je zo ook 30 zonder Progress.
Alhoewel ik, als ik erop terug kijk, genoeg kansjes heb gehad om in gesprek te komen met een dame heb ik nooit echt de stap daadwerkelijk gezet en daar baal ik wel van, want who knows what could have happend. Vanmiddag toch even me ballen erop schroeven en een stapje ondernemen in de tram/trein want er is iig een opening tot iig een gesprekje denk ik.
Dan praat je met de vrouwen die hun uiterlijk ook niet mee hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 23:45 schreef strong het volgende:
[..]
Als je je uiterlijk niet mee heb dan heeft het geen nut om met vrouwen te praten.
Behalve als ze achter je geld aanzitten om de kinderen te betalen uit een vorige relatie.
Dat chatten op internet vind ik ook erg moeilijk, want tja, voor elke vrouw die online is storten er 100 mannen over der heen. Life is complicated bro :-)quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Juist vrouwen hebben meer oog voor het innerlijk van een partner dan de meeste mannen. Vrouwen kunnen gaan houden van een 'quasimodo'. Maar deze vrouwen kom je niet tegen in hopeloze kroegen en clubs. Daar draait het om eerste indruk en zien en gezien worden.
Ik denk dat TS niet moet zoeken naar snelle seks, maar op zoek moet naar een klik met iemand. Ga es chatten op internet, probeer een soort vriendschap op te bouwen. En wees dan niet zo'n vreselijke hork die needy overkomt... ts moet het iig niet hebben van de eerste indruk dus moet op zoek naar een vrouw die verder kan kijken.
Daarom wil ik ook best nog een poging wagen. Al denk ik wel dat de drukte en hectiek van een club of discotheek niet echt de ideale locatie is voor een persoon als ik om daar vrouwen aan te gaan spreken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:32 schreef Zure het volgende:
Buiten de discussie of het vreemd of raar is dat je op je 25e nog maagd bent is het gewoon zonde voor jezelf. Seks hebben heeft alleen maar positieve kanten. Je voelt je vrolijker, zelfverzekerder en je gaat er beter van uit zien.
Seks lijdt tot seks. Als je veel seks hebt, dan krijg je ook veel meer aandacht van vrouwen.
Idee is goed maar in werkelijkheid worden vrouwen op internet al overspoeld met mannen die iets van hen willen. Dat zie je vooral op Tinder, chat en datingsites dat verreweg de meeste leden mannen zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 15:45 schreef VaLkyRie het volgende:
Juist vrouwen hebben meer oog voor het innerlijk van een partner dan de meeste mannen. Vrouwen kunnen gaan houden van een 'quasimodo'. Maar deze vrouwen kom je niet tegen in hopeloze kroegen en clubs. Daar draait het om eerste indruk en zien en gezien worden.
Ik denk dat TS niet moet zoeken naar snelle seks, maar op zoek moet naar een klik met iemand. Ga es chatten op internet, probeer een soort vriendschap op te bouwen. En wees dan niet zo'n vreselijke hork die needy overkomt... ts moet het iig niet hebben van de eerste indruk dus moet op zoek naar een vrouw die verder kan kijken.
Niet waar. We hebben zelfs een vrouwenoverschot.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef syndroom het volgende:
Feit blijft wel dat we in Nederland te kampen hebben met een mannenoverschot/vrouwentekort en dat onder mannen het recht van de sterkste geldt. Ben je niet sociaal, dominant, of knap, mag je naar huis. Meisjes hebben volop keuze, voor jou 10 anderen die ook wel met haar naar bed willen gaan. Dat is nou eenmaal de realiteit.
En hoe wordt iemand zelfverzekerd? Zelf word ik bijvoorbeeld onzeker bij een leuk meisje als een gesprek doodloopt. Ik ken iemand die niet bijzonder knap is en redelijk introvert, maar wel enorm veel humor en algemene ontwikkeling heeft. Hij kan overal over meepraten. Muziek, sport, reizen, enzovoort.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:32 schreef Zure het volgende:
Buiten de discussie of het vreemd of raar is dat je op je 25e nog maagd bent is het gewoon zonde voor jezelf. Seks hebben heeft alleen maar positieve kanten. Je voelt je vrolijker, zelfverzekerder en je gaat er beter van uit zien.
Seks lijdt tot seks. Als je veel seks hebt, dan krijg je ook veel meer aandacht van vrouwen.
Ik lees hier sommige mensen die denken dat je per se knap moet zijn, een hoge sociale status moet hebben of extravert moet zijn. Dat is echt allemaal onzin.
Iedereen kent wel minder knappe mensen, mensen met lagere een sociale status of introverte mensen die veel seks hebben.
Daten en interesse opwekken bij vrouwen is echt iets wat je jezelf kan aanleren. Vergeet alle dingen die je op tv of in films ziet. Vrouwen zijn niet op zoek naar mannen die zich kwetsbaar opstellen en die zijn gevoel toont. Vrouwen willen mannen. Vrouwen willen dominante mannen, ze willen geen slappe jochies. Ik bedoel het niet op alleen maar de meest traditionele betekenis van het woord, maar ze willen iets om tegenop te kijken. Dat kan echt van alles zijn.
Stop met zelfmedelijden te hebben over dat het andere mannen wel lukt maar jou niet. Vrouwen versieren is gewoon oefenen, oefenen en oefenen. Nederlandse mannen wordt niet geleerd hoe je een vrouw moet versieren. Waarom zijn bijvoorbeeld Italiaanse mannen daar zoveel beter in? Omdat zij dat geleerd krijgen hoe je een vrouw moet versieren vanaf kleins af aan.
Ik zie het ook met lede ogen aan bij een paar vrienden van me. Ze zien er niet slecht uit, maar ze hebben nooit seks. Ze pakken het het altijd compleet verkeerd aan. Ze stralen onzekerheid uit en vrouwen knappen daar op af.
Afwijzing is ook helemaal niet erg. Of denk je misschien dat degene die veel seks hebben nooit afgewezen worden? Die worden waarschijnlijk veel meer afgewezen dan iemand die nooit seks heeft. Het verschil is dat zij dat als normaal zien en degene met weinig seks het als een grote teleurstelling.
Als je op je 25e nog maagd bent dan ligt dat meestal helemaal aan jezelf. Ga aan je zelfvertrouwen werken en ga vrouwen proberen te versieren. Oefenen, oefenen en oefenen. 99% is lichaamstaal bij versieren, dus het maakt helemaal niet uit wat je zegt. Het gaat er om hoe je iets zegt en wat je uitstraal. Als ik op mijn 25e nog maagd was dan zou ik ook zeker naar de hoeren gaan. Seks lijdt tot meer seks.
[..]
Uit je verhaal haal ik dat je alles fout doet wat je maar fout kan doen.
1. Vrouwen zijn NIET eng. Vrouwen zijn gewoon mensen, behandel ze dan ook zo. Het zijn geen enge wezens.
2. Introvert is echt een slap excuus. Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er niet om hoeveel je praat, het gaat er om HOE je het iets zegt. Het gaat erom wat je lichaamstaal zegt. Straal je onzekerheid uit, dan knapt een vrouw daar op af. Geloof mij, 99% bij versieren is non verbaal.
3. Mensen die veel seks hebben worden continue afgewezen. Het is niet erg om afgewezen te worden. Ga gewoon praten met vrouwen en als je afgewezen wordt, hop naar de volgende.
Iedereen is onzeker begonnen. Maar inderdaad, als je heel erg onzeker bent moet je ook tegelijkertijd aan jezelf werken.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 19:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
En hoe wordt iemand zelfverzekerd? Zelf word ik bijvoorbeeld onzeker bij een leuk meisje als een gesprek doodloopt. Ik ken iemand die niet bijzonder knap is en redelijk introvert, maar wel enorm veel humor en algemene ontwikkeling heeft. Hij kan overal over meepraten. Muziek, sport, reizen, enzovoort.
Als je dat ook niet hebt, waar put je dan je zekerheid uit? Je moet wel iets hebben om zelfverzekerd over te zijn.
En voor het gemak vergeet je even dat de rest van de Nederlandse mannen wel allemaal seks hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 15:40 schreef syndroom het volgende:
Feit blijft wel dat we in Nederland te kampen hebben met een mannenoverschot/vrouwentekort en dat onder mannen het recht van de sterkste geldt. Ben je niet sociaal, dominant, of knap, mag je naar huis. Meisjes hebben volop keuze, voor jou 10 anderen die ook wel met haar naar bed willen gaan. Dat is nou eenmaal de realiteit.
En voor het gemaak vergeet je ook dat de Nederlandse mannen een vrouw nodig hebben om seks te hebben. Seksen doe je nooit alleen. Dus als je spreekt van een mannenoverschot, dat betekent dat de vrouwen gemiddeld vaker seks hebben dan mannenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 01:32 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
En voor het gemak vergeet je even dat de rest van de Nederlandse mannen wel allemaal seks hebben.
Met de calimero instelling die jij hebt, ga je nooit iemand in bed krijgen.
Ik snap ook niet hoe je dit soort uitspraken durft te doen als maagd van 25.
Je hebt namelijk geen flauw idee hoe het in elkaar zit.
Ik zeg nergens dat er een mannenoverschot is toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:01 schreef HQ-Design het volgende:
[..]
En voor het gemaak vergeet je ook dat de Nederlandse mannen een vrouw nodig hebben om seks te hebben. Seksen doe je nooit alleen. Dus als je spreekt van een mannenoverschot, dat betekent dat de vrouwen gemiddeld vaker seks hebben dan mannen
Dat hoeft niet natuurlijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 02:01 schreef HQ-Design het volgende:
[..]
En voor het gemaak vergeet je ook dat de Nederlandse mannen een vrouw nodig hebben om seks te hebben.
Mwah dat is niet echt waar. Sites als tinder, badoo en pepper stikken van de jongvolwassenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:10 schreef Hexagon het volgende:
Datingsites zijn vooral interessant voor mensen van boven de 30.
Op Badoo vind je geen goede kwaliteit hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah dat is niet echt waar. Sites als tinder, badoo en pepper stikken van de jongvolwassenen
Dat vrouwenoverschot is er pas bij 65+ers. In de categorie 15-24 zijn er in 2015, 37000 meer mannen dan vrouwen.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 18:31 schreef netchip het volgende:
[..]
Niet waar. We hebben zelfs een vrouwenoverschot.
Dan nog, die 37000 mannen zijn statistisch insignificant.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:47 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Dat vrouwenoverschot is er pas bij 65+ers. In de categorie 15-24 zijn er in 2015, 37000 meer mannen dan vrouwen.
waarom is dit? groter aandeel hooggeleide meisjes daar?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
krimpgebieden een mannenoverschot. Dit omdat hoogopgeleide meisjes wegtrekken uit die gebieden, waar de mannen relatief achterblijven.
-Meiden gaan eerder op kamers omdat ze sneller volwassener zijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
Randstad/studentensteden hebben een vrouwenoverschot, krimpgebieden een mannenoverschot. Dit omdat hoogopgeleide meisjes wegtrekken uit die gebieden, waar de mannen relatief achterblijven.
Wat zijn meisjes toch cool. geen wonder dat zoveel mensen met ze naar bed willen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
-Meiden gaan eerder op kamers omdat ze sneller volwassener zijn
-Meiden zijn slimmer, er studeren meer vrouwen dan mannen
Wat praat jij voor een poep.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
-Meiden gaan eerder op kamers omdat ze sneller volwassener zijn
-Meiden zijn slimmer, er studeren meer vrouwen dan mannen
Hier een artikel wat het goed neerzet: http://www.elsevier.nl/Nederland/achtergrond/2015/7/Hoe-de-grote-steden-aan-hun-vrouwenoverschot-komen-2656773W/quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:47 schreef Casiotone het volgende:
[..]
waarom is dit? groter aandeel hooggeleide meisjes daar?
Ts lijkt hier trouwens wel aan te voldoen
Wel net kut als die ene partner naar de randstad trekt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:48 schreef Harmankardon het volgende:
Praten over statistiek als je op zoek bent naar één partner is überhaupt onzin als je het mij vraagt
Hier sla je de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:50 schreef Drieklank het volgende:
Stop nu eens met dat maakbaarheid denken. Niet iedereen kan rijk worden, niet iedereen kan een rockster worden, niet iedereen kan een universitaire studie volgen en niet iedereen kan een vriendin krijgen.
Het maakt niet uit hoeveel vrouwen er zijn in verhouding tot mannen. Anne, Sanne, Janne en Hanne blijven nog liever vrijgezel om zich allemaal te laten doen door Sexy Sander die al een vriendin heeft, dan dat ze moeten settelen voor een man die ze minder of niet aantrekkelijk vinden.
Het gaat toch om ongeveer 3,5% van die leeftijd categorie laat ts daar nou net in zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:25 schreef netchip het volgende:
[..]
Dan nog, die 37000 mannen zijn statistisch insignificant.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:25 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Het gaat toch om ongeveer 3,5% van die leeftijd categorie laat ts daar nou net in zitten.
Iedereen kan een partner krijgen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:50 schreef Drieklank het volgende:
Stop nu eens met dat maakbaarheid denken. Niet iedereen kan rijk worden, niet iedereen kan een rockster worden, niet iedereen kan een universitaire studie volgen en niet iedereen kan een vriendin krijgen.
Het maakt niet uit hoeveel vrouwen er zijn in verhouding tot mannen. Anne, Sanne, Janne en Hanne blijven nog liever vrijgezel om zich allemaal te laten doen door Sexy Sander die al een vriendin heeft, dan dat ze moeten settelen voor een man die ze minder of niet aantrekkelijk vinden.
Ja maar waarom zou je voor iets minders gaan dan je wilt. Dan sta ik nog liever droog.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:28 schreef Rucola het volgende:
[..]
Iedereen kan een partner krijgen.
De meest zwakbegaafde, lelijkste of hopeloze personen hebben soms nog n relatie. Dat er wordt gedaan alsof dat niet kan vind ik gek. Tis maar net hoe laag je zelf gaat qua eisen en tis ook vaak hoe je bent krijg je terug.
Omdat sommige niet beter kunnen krijgen of niet beter weten of het goed vinden zoals t is!quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je voor iets minders gaan dan je wilt. Dan sta ik nog liever droog.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 15:47 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Dat vrouwenoverschot is er pas bij 65+ers. In de categorie 15-24 zijn er in 2015, 37000 meer mannen dan vrouwen.
Eritrese mannen in Nijmegen bij elkaar gezetquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 18:44 schreef Bonkers. het volgende:
Randstad/studentensteden hebben een vrouwenoverschot, krimpgebieden een mannenoverschot. Dit omdat hoogopgeleide meisjes wegtrekken uit die gebieden, waar de mannen relatief achterblijven.
Zelfs ik had het niet zo bekeken. Dacht meer aan het probleem voor studenten die nu al geen kamer kunnen vinden... en denk niet dat ze concurreren met ons ons hoor, de taal spreken ze al niet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eritrese mannen in Nijmegen bij elkaar gezet
De gemeente Nijmegen wil honderd jonge Eritreeërs bij elkaar plaatsen in een voormalig studentencomplex. Een onwenselijke situatie die de inburgering belemmert, stelt VluchtelingenWerk Nederland.
Dat schrijft De Volkskrant maandag.
Ook de oppositiepartij PvdA in Nijmegen is tegen het idee. "Deze Eritrese jongemannen moeten inburgeren en de Nederlandse gewoonten leren, maar dat is lastig als je tussen 99 andere Eritreeërs zit", aldus raadslid Giselle Schellekens.
De buitenlandse jongeren zouden volgens het raadslid beter tussen de Nederlandse studenten in de stad geplaatst kunnen worden. "Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Huurkosten
Volgens de gemeente is er geen andere mogelijkheid dan de Eritreeërs bij elkaar te plaatsen in het studentencomplex. Dit jaar moeten driehonderd vluchtelingen een huis krijgen in Nijmegen, volgend jaar stijgt dat aantal mogelijk verder.
"Nijmegen heeft te weinig woningen om ze los van elkaar te huisvesten. Bovendien kunnen jonge vluchtelingen geen hoge huren betalen", aldus wethouder Bert Frings.
In september neemt de gemeente een definitief besluit over de huisvesting.
www.telegraaf.nl/binnenla(...)itrese_mannen__.html
Ik zag vanmorgen dit nieuwsbericht voorbij komen, moest gelijk aan Deezertje denken. Het zit hem ook niet mee, krijgt hij concurrentie van honderden jonge Eritreers die natuurlijk wel een Nederlands meisje willen.
Even serieus, zorgt dit niet voor nog meer krapte op de markt? Natuurlijk zijn deze mensen niet voor niets gevlucht maar als je ineens honderden jongemannen erbij krijgt kun je ook verwachten dat ze een meisje willen.
Denk dat het wel meevalt. Zijn maar weinige vluchtelingen die een Nederlandse vrouw kunnen krijgen. De meeste importeren een bruid uit hun eigen land.quote:Op maandag 17 augustus 2015 09:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eritrese mannen in Nijmegen bij elkaar gezet
De gemeente Nijmegen wil honderd jonge Eritreeërs bij elkaar plaatsen in een voormalig studentencomplex. Een onwenselijke situatie die de inburgering belemmert, stelt VluchtelingenWerk Nederland.
Dat schrijft De Volkskrant maandag.
Ook de oppositiepartij PvdA in Nijmegen is tegen het idee. "Deze Eritrese jongemannen moeten inburgeren en de Nederlandse gewoonten leren, maar dat is lastig als je tussen 99 andere Eritreeërs zit", aldus raadslid Giselle Schellekens.
De buitenlandse jongeren zouden volgens het raadslid beter tussen de Nederlandse studenten in de stad geplaatst kunnen worden. "Integratie gaat veel sneller als zij in een gemengde omgeving verkeren en in contact komen met Nederlandse jongeren."
Huurkosten
Volgens de gemeente is er geen andere mogelijkheid dan de Eritreeërs bij elkaar te plaatsen in het studentencomplex. Dit jaar moeten driehonderd vluchtelingen een huis krijgen in Nijmegen, volgend jaar stijgt dat aantal mogelijk verder.
"Nijmegen heeft te weinig woningen om ze los van elkaar te huisvesten. Bovendien kunnen jonge vluchtelingen geen hoge huren betalen", aldus wethouder Bert Frings.
In september neemt de gemeente een definitief besluit over de huisvesting.
www.telegraaf.nl/binnenla(...)itrese_mannen__.html
Ik zag vanmorgen dit nieuwsbericht voorbij komen, moest gelijk aan Deezertje denken. Het zit hem ook niet mee, krijgt hij concurrentie van honderden jonge Eritreers die natuurlijk wel een Nederlands meisje willen.
Even serieus, zorgt dit niet voor nog meer krapte op de markt? Natuurlijk zijn deze mensen niet voor niets gevlucht maar als je ineens honderden jongemannen erbij krijgt kun je ook verwachten dat ze een meisje willen.
Uhu, spreek jij lekker voor jezelf aubquote:Op maandag 17 augustus 2015 10:16 schreef Dikkekletser het volgende:
Nederlandse vrouwen vinden dat ook wel lekker zo'n exotische pik.
quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je voor iets minders gaan dan je wilt. Dan sta ik nog liever droog.
serieus dat begrijp ik echt nietquote:Op zondag 16 augustus 2015 00:47 schreef Rucola het volgende:
[..]
Omdat sommige niet beter kunnen krijgen of niet beter weten of het goed vinden zoals t is!
In geval van een erg inelastische vraag kan dat in een markt wel degelijk heel veel uitmaken. En de vraag naar partners is zeer inelastisch.quote:Op zondag 16 augustus 2015 00:21 schreef netchip het volgende:
[..]
3,5%. Je weet hoe belachelijk weinig dat uitmaakt?
We hebben het hier niet over een partner, we hebben het hier over seks. En nee, dan nog, die 3,5% maakt echt heel weinig uit. Dat betekent dat er per ~28,5 mannen één vrouw minder is. Lekker boeien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:26 schreef Westerling het volgende:
[..]
In geval van een erg inelastische vraag kan dat in een markt wel degelijk heel veel uitmaken. En de vraag naar partners is zeer inelastisch.
Voor seks maakt t inderdaad een stuk minder uit, aangezien je daarmee makkelijk 'dubbel bezet' kunt zijn. Voor een relatie wel degelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef netchip het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een partner, we hebben het hier over seks. En nee, dan nog, die 3,5% maakt echt heel weinig uit. Dat betekent dat er per ~28,5 mannen één vrouw minder is. Lekker boeien.
Het maakt wel degelijk uit. Vrouwen zijn al kieskeuriger dan mannen en er zijn ook nog eens meer mannen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef netchip het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een partner, we hebben het hier over seks. En nee, dan nog, die 3,5% maakt echt heel weinig uit. Dat betekent dat er per ~28,5 mannen één vrouw minder is. Lekker boeien.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:10 schreef Westerling het volgende:
[..]
Voor seks maakt t inderdaad een stuk minder uit, aangezien je daarmee makkelijk 'dubbel bezet' kunt zijn. Voor een relatie wel degelijk.
Ach joh, als jullie denken dat dat uitmaakt, be my guest.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:29 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Het maakt wel degelijk uit. Vrouwen zijn al kieskeuriger dan mannen en er zijn ook nog eens meer mannen.
Er zullen inderdaad verliezers zijn die alleen blijven. Maar sta jij in het leven alsof je van de 28,5 mannen die het met 27,5 vrouwen moeten doen, nu net de loser bent die buiten de boot valt?quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:10 schreef Westerling het volgende:
[..]
Voor seks maakt t inderdaad een stuk minder uit, aangezien je daarmee makkelijk 'dubbel bezet' kunt zijn. Voor een relatie wel degelijk.
Waarom maakt het volgens jou niet uit? Deze feiten maken het gewoon lastiger voor niet populaire mannen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:36 schreef netchip het volgende:
[..]
[..]
Ach joh, als jullie denken dat dat uitmaakt, be my guest.
Ik geloof er niet in.
Omdat je als je een beetje je best doet je niet tot het residu van mannen hoeft te behoren dat buiten de boot valt. Of deel jij jezelf van de 57 mannen op 55 vrouwen jezelf al bij voorbaat onherroepelijk in bij de onaantrekkelijkste twee?quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:31 schreef Dikkekletser het volgende:
[..]
Waarom maakt het volgens jou niet uit? Deze feiten maken het gewoon lastiger voor niet populaire mannen.
Dat wordt niet bepaald, maar aangetoond. Een gezonde welwillende man die op late leeftijd nog maagd is, is aantoonbaar onaantrekkelijk. Hij heeft zijn hele leven vrouwen ontmoet: op de basisschool, op verjaardagsfeestjes, op de sportvereniging, bij de zwemles, bij muziekles, op de middelbare school, in het uitgaansleven, in het vervolgonderwijs, op het werk enzovoorts...en geen van die vrouwen wilde blijkbaar het bed met hem delen, niet een, niet eens de lelijkste, dikste, meest chagrijnige en autistische draken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad verliezers zijn die alleen blijven. Maar sta jij in het leven alsof je van de 28,5 mannen die het met 27,5 vrouwen moeten doen, nu net de loser bent die buiten de boot valt?
Het is niet zo dat dat eenmalig wordt bepaald. Je kan die stap omhoog iedere dag maken.
Iemand die op die leeftijd nog geen succes bij het andere geslacht heft gehad is achterop geraakt in zijn ontwikkeling. Dat zal de persoon een inhaalslag moeten maken. Moeilijk maa rniet onmogelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:35 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat wordt niet bepaald, maar aangetoond. Een gezonde welwillende man die op late leeftijd nog maagd is, is aantoonbaar onaantrekkelijk. Hij heeft zijn hele leven vrouwen ontmoet: op de basisschool, op verjaardagsfeestjes, op de sportvereniging, bij de zwemles, bij muziekles, op de middelbare school, in het uitgaansleven, in het vervolgonderwijs, op het werk enzovoorts...en geen van die vrouwen wilde blijkbaar het bed met hem delen, niet een, niet eens de lelijkste, dikste, meest chagrijnige en autistische draken.
Je hebt waanideeën van hier tot en met Tokio als je gaat beweren dat deze man toevallig altijd de 'verkeerde' ontmoette, of niet zelfverzekerd genoeg was, of te slecht gekleed, of de 'verkeerde' dingen zei of wat voor rot excuus je ook wilt verzinnen, om goed te praten dat het andere mannen, ook de lelijke, dikke, chagrijnige, onzekere, onverzorgde walrussen, het wel lukt en de 25+ maagden niet.
Dat is ook weer totale onzin. Alsof het puur om je DNA gaat. Je moet wel een absolute misvormde, zwakbegaafde, ontspoorde, kansloze hork zijn wil je door DNA redenen nooit aan de vrouw komen. En voor wie dat niet is, is er de mogelijkheid ietsquote:Het maakt ook niet uit of je de Nachtwacht spuuglelijk vind, bloedmooi, een kunstwerk of een prullaria. Het enige wat er toe doet is de markt: geven mensen er een miljoen voor, dan is het een aantrekkelijk schilderij. Geeft niemand er wat om, dan is het aantoonbaar onaantrekkelijk.
Tot slot kun je dan nog terugkomen met: 'als je het niet blijft proberen wordt het sowieso niets', maar dat is ontzettend beledigend, want dat schuift de verantwoordelijkheid af op het individu, terwijl het individu slachtoffer is van een waardeloos stuk DNA.
Dus stop. Stop ermee. Stop met al die achterlijke adviezen, dat vingerwijzen en die neerbuigende houding naar zij die de genetische loterij hebben verloren.
Laat mensen zelf bepalen hoe belangrijk ze seks vinden. Volledig legitiem om het ook te willen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:59 schreef Erno-BE het volgende:
Ik blijf het een discussie om niets vinden. Er wordt bij een sollicitatie oid niet gevraagd of je maagd bent of je hoeft het ook niet op je cv te zetten.
Seks is niet het belangrijkste in het leven
Je blijft zeggen dat iemand achterloopt qua ontwikkeling als iemand geen seks heeft gehad, dat is nogal wat.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iemand die op die leeftijd nog geen succes bij het andere geslacht heft gehad is achterop geraakt in zijn ontwikkeling. Dat zal de persoon een inhaalslag moeten maken. Moeilijk maa rniet onmogelijk.
Maar het is niet zo dat het een statische toestand is waar hij nooit vanaf kan komen. Iemand moet alleen bereid zijn van zijn fouten te leren en zijn vastgeroeste patron te doorbreken.
[..]
Dat is ook weer totale onzin. Alsof het puur om je DNA gaat. Je moet wel een absolute misvormde, zwakbegaafde, ontspoorde, kansloze hork zijn wil je door DNA redenen nooit aan de vrouw komen. En voor wie dat niet is, is er de mogelijkheid iets
Als ik morgen een bedrijf opricht om rekenliniaals te verkopen dan zijn mijn aandelen volstrekt waardeloos. Als ik de volgende dag een medicijn uitvind tegen AIDS, en ga het verkopen, dat wil ineens iedereen ze kopen. Wat je waard bent daar ga je grotendeels zelf over.
Dus stop lekker zelf met getroll en het aanmoedigen van mensen om hun leven te verkutten
Lekker passief huilen dus. Je stond kennelijk achterin de rij en daar zal je nooit vanaf komen. Boehoe.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:35 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat wordt niet bepaald, maar aangetoond. Een gezonde welwillende man die op late leeftijd nog maagd is, is aantoonbaar onaantrekkelijk. Hij heeft zijn hele leven vrouwen ontmoet: op de basisschool, op verjaardagsfeestjes, op de sportvereniging, bij de zwemles, bij muziekles, op de middelbare school, in het uitgaansleven, in het vervolgonderwijs, op het werk enzovoorts...en geen van die vrouwen wilde blijkbaar het bed met hem delen, niet een, niet eens de lelijkste, dikste, meest chagrijnige en autistische draken.
Je hebt waanideeën van hier tot en met Tokio als je gaat beweren dat deze man toevallig altijd de 'verkeerde' ontmoette, of niet zelfverzekerd genoeg was, of te slecht gekleed, of de 'verkeerde' dingen zei of wat voor rot excuus je ook wilt verzinnen, om goed te praten dat het andere mannen, ook de lelijke, dikke, chagrijnige, onzekere, onverzorgde walrussen, het wel lukt en de 25+ maagden niet.
Het maakt ook niet uit of je de Nachtwacht spuuglelijk vindt, bloedmooi, een kunstwerk of een prullaria. Het enige wat er toe doet is de markt: geven mensen er een miljoen voor, dan is het een aantrekkelijk schilderij. Geeft niemand er wat om, dan is het aantoonbaar onaantrekkelijk.
Tot slot kun je dan nog terugkomen met: 'als je het niet blijft proberen, dan wordt het sowieso niets', maar dat is ontzettend beledigend, want dat schuift de verantwoordelijkheid af op het individu, terwijl het individu slachtoffer is van een waardeloos stuk DNA.
Dus stop. Stop ermee. Stop met al die achterlijke adviezen, dat vingerwijzen en die neerbuigende houding naar zij die de genetische loterij hebben verloren.
Nouja, ik probeer een beetje tegengas te geven aan het idee dat enkele posters in dit topic tot een kaste van totaal kanslozen behoren die door het overschot aan mannen per definitie gedoemd zijn tot het zijn van overblijfsel. Dat is een heel wat positievere insteek dat de gemiddelde poster hier.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:06 schreef Rucola het volgende:
[..]
Je blijft zeggen dat iemand achterloopt qua ontwikkeling als iemand geen seks heeft gehad, dat is nogal wat.Zeg dan op z'n minst de seksuele ontwikkeling. Ik was later met seks (vriendinnen waren 16-18, ik later bewust), maar liep&loop niet achter qua ontwikkeling. Ook al wilde ik het wel ervaren.
De meest kansloze horken kunnen nog wel een partner vinden, want zulke vrouwen zijn er ook. Dus het is niet moeilijk, het is ook een kwestie van hoe sociaal ben je en wat onderneem je in het leven. Natuurlijk gaat het niet komen als je jezelf opsluit en nooit wat onderneemt oid
En dat je vindt dat je je leven verkut als je nog maagd bent dan hecht je er wel veel waarde aan.
Nope, ik hoef me nergens zorgen om te maken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 20:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad verliezers zijn die alleen blijven. Maar sta jij in het leven alsof je van de 28,5 mannen die het met 27,5 vrouwen moeten doen, nu net de loser bent die buiten de boot valt?
Het is niet zo dat dat eenmalig wordt bepaald. Je kan die stap omhoog iedere dag maken.
Precies, je zorgt gewoon dat anderen buiten de boot vallen en die moeten dan maar weer zorgen dat ze niet buiten de boot vallen enz.quote:Op maandag 17 augustus 2015 21:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat je als je een beetje je best doet je niet tot het residu van mannen hoeft te behoren dat buiten de boot valt. Of deel jij jezelf van de 57 mannen op 55 vrouwen jezelf al bij voorbaat onherroepelijk in bij de onaantrekkelijkste twee?
Hoe meer je te bieden hebt, hoe beter je onderhandelingspositie. Zorg dat je twee van de 57 mannen weet te verslaan en je hebt prijs. En als je er nog meer verslaat mag je uitzoeken.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:30 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nope, ik hoef me nergens zorgen om te maken.
Maar feit is wel dat het de hele 'onderhandelingspositie' verandert. Gezien het feit dat de meerderheid van de mensen een relatie wil hebben (dus inelastische vraag), wordt de concurrentiestrijd er veel harder door en gaat de lat flink omhoog. Niemand wil namelijk diegene zijn die overblijft.
Uiteraard is dat allemaal statistiek en macroschaal, maar t heeft wel degelijk invloed. Lokaal zijn de verschillen extremer en hebben ook meer invloed.
Een wereld zonder verliezers bestaat niet. Dus kun je maar beter zorgen dat je er niet bij hoort.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Westerling het volgende:
[..]
Precies, je zorgt gewoon dat anderen buiten de boot vallen en die moeten dan maar weer zorgen dat ze niet buiten de boot vallen enz.
Zelfde geldt voor werk en werklozen.
Ach over 100 jaar zijn we toch allemaal dood, wat kan 't schelenquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een wereld zonder verliezers bestaat niet. Dus kun je maar beter zorgen dat je er niet bij hoort.
Precies, zo werkt het. Maar dan klopt mijn stelling dus dat een klein mannenoverschot het wel degelijk behoorlijk moeilijker maakt, aangezien je zonder dat overschot geen enkele man hoefde te verslaan in dit gesimplificeerde voorbeeld. En je dan dus ook niet de mannen die door hem verslagen zijn hier als nieuwe posters zou tegenkomen.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoe meer je te bieden hebt, hoe beter je onderhandelingspositie. Zorg dat je twee van de 57 mannen weet te verslaan en je hebt prijs. En als je er nog meer verslaat mag je uitzoeken.
Enne, een hele hoop vrouwen leggen de lat helemaal niet zo hoog. Zeker niet als ze hun biologische klok voelen tikken.
Ik denk dat de echte verliezers niet eens in staat zijn hier fatsoenlijk te posten.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:40 schreef Westerling het volgende:
[..]
Precies, zo werkt het. Maar dan klopt mijn stelling dus dat een klein mannenoverschot het wel degelijk behoorlijk moeilijker maakt, aangezien je zonder dat overschot geen enkele man hoefde te verslaan in dit gesimplificeerde voorbeeld. En je dan dus ook niet de mannen die door hem verslagen zijn hier als nieuwe posters zou tegenkomen.
Precies, dan moeten ze ook maar Geneeskunde, Econometrie of Informatica moeten studeren. En als ze dat al gedaan hebben, dan moeten ze maar meer programmeertalen leren of langer basisarts blijven. En als ze dat al gedaan hebben, dan moeten ze maar beter leren netwerken en als ze dat al gedaan hebben ad infinitum.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:33 schreef Westerling het volgende:
[..]
Precies, je zorgt gewoon dat anderen buiten de boot vallen en die moeten dan maar weer zorgen dat ze niet buiten de boot vallen enz.
Zelfde geldt voor werk en werklozen.
Ik ook pik.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja, ik probeer een beetje tegengas te geven aan het idee dat enkele posters in dit topic tot een
Waarom?quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte verliezers niet eens in staat zijn hier fatsoenlijk te posten.
Omdat je om hier je gevoelens uiteen te zetten in ieder geval nog een bepaalde mate van intelligentie, sociale handigheid en stabiliteit in je leven moet hebben.quote:
Dan ben ik benieuwd wat voor vrouwen de mannen aan de haak hebben geslagen waarbij het nog wel net lukte.quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte verliezers niet eens in staat zijn hier fatsoenlijk te posten.
Kom eens langs als het kermis is hierquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:50 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor vrouwen de mannen aan de haak hebben geslagen waarbij het nog wel net lukte.
Stabiliteit is hier wel maar de restquote:Op maandag 17 augustus 2015 22:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Omdat je om hier je gevoelens uiteen te zetten in ieder geval nog een bepaalde mate van intelligentie, sociale handigheid en stabiliteit in je leven moet hebben.
De echte kansloze komt hier niet denk ik.
quote:Op maandag 17 augustus 2015 22:30 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nope, ik hoef me nergens zorgen om te maken.
Maar feit is wel dat het de hele 'onderhandelingspositie' verandert. Gezien het feit dat de meerderheid van de mensen een relatie wil hebben (dus inelastische vraag), wordt de concurrentiestrijd er veel harder door en gaat de lat flink omhoog. Niemand wil namelijk diegene zijn die overblijft.
Uiteraard is dat allemaal statistiek en macroschaal, maar t heeft wel degelijk invloed. Lokaal zijn de verschillen extremer en hebben ook meer invloed.
Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld moslimjongens wel met Nederlandse meisjes mogen gaan maar andersom het in de praktijk haast onmogelijk is. Ook dit zorgt voor een ongelijke verdeling, dus krapte.quote:Op maandag 17 augustus 2015 18:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Nog een ander probleem, de opkomst van polyamorie. Daarin zie je veel stellen met een man en twee vrouwen. Vrouwen delen liever een winnaar dan dat ze genoegen nemen met een verliezen. Dat maakt het nog lastiger voor een onaantrekkelijke man om aan een vrouw te komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld moslimjongens wel met Nederlandse meisjes mogen gaan maar andersom het in de praktijk haast onmogelijk is. Ook dit zorgt voor een ongelijke verdeling, dus krapte.
Voor vrouwen is het wel een voordeel, meer keus, dus je kunt hogere eisen gaan stellen.
Daar heeft ook niemand wat aan. Het zijn de maagden die serieus genomen moeten worden. Zeker door vrouwelijke users die zo hard roepen dat iedereen een vriendin kan krijgen. Want waarom niet zij dan? Nee, het is altijd een andere vrouw die de daad bij het woord moeten voegen. Maar die andere vrouw schuift het ook weer door natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef netchip het volgende:
Ik kan dit topic niet meer serieus nemen. Echt niet.
Haha echt he, hele kansberekeningen worden opgetuigd!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef netchip het volgende:
Eventjes alle politieke correctheid terzijde:quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 15:38 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Ander voorbeeld is dat bijvoorbeeld moslimjongens wel met Nederlandse meisjes mogen gaan maar andersom het in de praktijk haast onmogelijk is. Ook dit zorgt voor een ongelijke verdeling, dus krapte.
Voor vrouwen is het wel een voordeel, meer keus, dus je kunt hogere eisen gaan stellen.
Hier is al eens onderzoek naar gedaan en het klopt inderdaad, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt omdat je toch achterop raakt. Het beeld dat mensen op oudere leeftijd vaak bewust maagd zijn klopt dan ook niet. Het probleem is meer dat om wat voor reden dan ook je gewoon niemand kan vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:14 schreef Deezertje het volgende:
Feit blijft wel dat als je op je 25ste nog met 'iets' moet beginnen wat de rest van het land al 5-7 jaar eerder geleerd heeft, je het niet makkelijk gaat krijgen. Dus die eerste keer moet er dan ook wel langzamerhand komen, anders blijf je achterop en leer je het dus nooit meer.
Vallen op meisjes van 14.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:36 schreef hoechst het volgende:
voor mannen is het niet raar!!
voor vrouwen wel want die spreiden meestal op hun 14e de beentjes omdat ze een vriend hebben van 17
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 19:25 schreef netchip het volgende:
quote:
Nee, mij gaat het ook niet gebeuren om op 25-jarige leeftijd nog maagd te zijn. Dat ligt toch echt aan jezelf, ervan uitgaande dat je lichamelijk en geestelijk niets mankeert.quote:
Dan krijgen we in Nederland toestanden zoals in Japan, day miljoenen mannen zich sociaal volledig terugtrekken. Google maar op herbivore men.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hier is al eens onderzoek naar gedaan en het klopt inderdaad, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt omdat je toch achterop raakt. Het beeld dat mensen op oudere leeftijd vaak bewust maagd zijn klopt dan ook niet. Het probleem is meer dat om wat voor reden dan ook je gewoon niemand kan vinden.
www.businessinsider.com/why-people-become-adult-virgins-2014-1
Als je succesvol bent hoef jij je geen zorgen te maken. Het is pas een probleem als je sociale beperkingen hebt, en daardoor is je positie op de markt gewoon een stuk minder.
Ik moet er niet aan denken dat we straks toestanden krijgen als we die op datingsites kennen, dat nieuw geregistreerde meisjes direct 20 30 berichtjes van mannen krijgen terwijl je als man je best moet doen om maar 1 of 2 berichtjes te kunnen krijgen. Door dit soort scheve cijfers in de maatschappij zou het zomaar maar eens kunnen dat we die zelfde verhouding krijgen als op de datingsites, met alle gevolgen van dien.
Alsof je een biefstuk aan aan groep hongerige pitbulls wil voeren.
In het midden oosten.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef Casiotone het volgende:
Waar is de tijd van de uithuwelijking gebleven?
Je moet je denk ik ook op andere meiden focussen... de meeste meiden die relatief vroeg seksueel actief zijn komen er rond hun 23ste achter dat ze een serieuze relatie willen. Die vallen op oudere mannen vaak. De meiden tussen 16-22j die veel seks willen vallen meer op de zelfverzekerde playersquote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hier is al eens onderzoek naar gedaan en het klopt inderdaad, hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt omdat je toch achterop raakt. Het beeld dat mensen op oudere leeftijd vaak bewust maagd zijn klopt dan ook niet. Het probleem is meer dat om wat voor reden dan ook je gewoon niemand kan vinden.
www.businessinsider.com/why-people-become-adult-virgins-2014-1
Als je succesvol bent hoef jij je geen zorgen te maken. Het is pas een probleem als je sociale beperkingen hebt, en daardoor is je positie op de markt gewoon een stuk minder.
Ik moet er niet aan denken dat we straks toestanden krijgen als we die op datingsites kennen, dat nieuw geregistreerde meisjes direct 20 30 berichtjes van mannen krijgen terwijl je als man je best moet doen om maar 1 of 2 berichtjes te kunnen krijgen. Door dit soort scheve cijfers in de maatschappij zou het zomaar maar eens kunnen dat we die zelfde verhouding krijgen als op de datingsites, met alle gevolgen van dien.
Alsof je een biefstuk aan aan groep hongerige pitbulls wil voeren.
Daar word je ook niet gelukkig van.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:39 schreef Casiotone het volgende:
Waar is de tijd van de uithuwelijking gebleven?
Beste post uit dit topicquote:Op woensdag 19 augustus 2015 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat maakt het uit op welke leeftijd je nog maagd bent? Het gaat erom dat je tevreden bent met je leven en seks hebt met iemand die je het waard vindt. Ik zie het probleem niet
Dat vrouwen positief reageren op deze push-pull aanpak is zorgwekkend, naargeestig en een gevaar voor de wereld. Hier wil ik niks mee van doen hebben. Gelukkig zijn er slechts een paar vrouwen in mijn leven geïnteresseerd geweest in mij, maar dat zijn er dan al een paar teveel.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal tof in je bovenkamerquote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en niet in staat om rationeel na te denken. Elliot Rodger in zijn Manifesto, pagina 117 stelt hierover het volgende:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal tof in je bovenkamer
quote:There is something mentally wrong with the way their brains are wired, as if they haven’t evolved from animal-like thinking. They are incapable of reason or thinking rationally. They are like animals, completely controlled by their primal, depraved emotions and impulses. That is why they are attracted to barbaric, wild, beast-like men.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:19 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en niet in staat om rationeel na te denken. Elliot Rodger in zijn Manifesto, pagina 117 stelt hierover het volgende:
[..]
Klinkt als een nice guy.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:19 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en niet in staat om rationeel na te denken. Elliot Rodger in zijn Manifesto, pagina 117 stelt hierover het volgende:
[..]
die nice guy gaat nog lelijk op zijn neus kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klinkt als een nice guy.
Elliot spreekt niet over hoe vrouwen worden behandeld, hij spreekt over hoe vrouwen mannen behandelen. Want vrouwen hebben meer macht dan goed is voor de samenleving. Ook Elliot onderschrijft dit:quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik ben al vanaf mijn 16e jaar samen met mijn ega en als hij me zo had behandeld was ik zeker
meteen weg geweest, meer dan 25 jaar geleden al Mop, dus jullie lullen uit je nek
quote:The power that beautiful women have is unbelievable. They can temporarily turn a desperate boy’s whole world around just by smiling.
quote:Women have more power in human society than they deserve, all because of sex.
Hij is dood. Was zo'n doorgedraaid joch dat zeven mensen vermoorde op een campus en daarna zelfmoord pleegde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
die nice guy gaat nog lelijk op zijn neus kijken![]()
of hij blijft over met een kneusje die dat wél pikt
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Hij is dood. Was zo'n doorgedraaid joch dat zeven mensen vermoorde op een campus en daarna zelfmoord pleegde.
Inderdaad, het is de wereld op z'n kop, want hij verdiende meer dan hij kreeg. Elliot omschreef zichzelf als de "supreme gentleman".quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Klinkt als een nice guy.
quote:I am Elliot Rodger… Magnificent, glorious, supreme, eminent… Divine! I am the closest thing there is to a living god. Humanity is a disgusting, depraved, and evil species. It is my purpose to punish them all. I will purify the world of everything that is wrong with it. On the Day of Retribution, I will truly be a powerful god, punishing everyone I deem to be impure and depraved.
Die Elliot toch, tis wat....quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Elliot spreekt niet over hoe vrouwen worden behandeld, hij spreekt over hoe vrouwen mannen behandelen. Want vrouwen hebben meer macht dan goed is voor de samenleving. Ook Elliot onderschrijft dit:
[..]
[..]
Doe niet zo lichtzinnig hierover! Door toedoen van het gedrag van vrouwen is hij nu dood. Dus ook jij had hier een aandeel in.quote:
Wat een narcistquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:31 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Inderdaad, het is de wereld op z'n kop, want hij verdiende meer dan hij kreeg. Elliot omschreef zichzelf als de "supreme gentleman".
[..]
Door toedoen van vrouwen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:32 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Doe niet zo lichtzinnig hierover! Door toedoen van het gedrag van vrouwen is hij nu dood. Dus ook jij had hier een aandeel in.
Maar misschien denk jij ook wel zo over jezelf? Succes ermee dan...quote:I am Elliot Rodger… Magnificent, glorious, supreme, eminent… Divine! I am the closest thing there is to a living god.
Elliot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:29 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Elliot spreekt niet over hoe vrouwen worden behandeld, hij spreekt over hoe vrouwen mannen behandelen. Want vrouwen hebben meer macht dan goed is voor de samenleving. Ook Elliot onderschrijft dit:
[..]
[..]
Je een mongool noemen zou een belediging zijn voor mensen met Downquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:51 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Dat vrouwen positief reageren op deze push-pull aanpak is zorgwekkend, naargeestig en een gevaar voor de wereld. Hier wil ik niks mee van doen hebben. Gelukkig zijn er slechts een paar vrouwen in mijn leven geïnteresseerd geweest in mij, maar dat zijn er dan al een paar teveel.
Ondanks dat ik hierover nog geen wetenschappelijke onderbouwing hebben kunnen vinden, wordt dit ook onderschreven door Elliot Rodger in zijn Manifesto. Hoewel Elliot Rodger maar op een community college zat, vestigde hij terecht de aandacht op de negatieve invloed van vrouwen. Met name met het begin van zijn epiloog op pagina 136 geeft hij een bredere kijk op het gevaar dat vrouwen teweeg brengen in de maatschappij.
Lees hier het gehele Manifesto: https://www.documentcloud.org/documents/1173808-elliot-rodger-manifesto.html
Precies, want het heeft niks met elkaar te maken. Een mongool is niet hetzelfde als iemand met Down. Probeer het nog een keer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je een mongool noemen zou een belediging zijn voor mensen met Down
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, want het heeft niks met elkaar te maken. Een mongool is niet hetzelfde als iemand met Down. Probeer het nog een keer.
Hehequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:47 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Precies, want het heeft niks met elkaar te maken. Een mongool is niet hetzelfde als iemand met Down. Probeer het nog een keer.
"Doordat het woord mongool ook een scheldwoord is, wordt het steeds minder gebruikt voor mensen met het syndroom van Down."quote:
Dat het steeds minder gebruikt wordt betekent geenszins dat het niets met elkaar te maken heeft, zoals jij zei. Maar wring jezelf vooral in allerlei bochten om je gelijk te halen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
"Doordat het woord mongool ook een scheldwoord is, wordt het steeds minder gebruikt voor mensen met het syndroom van Down."
Maar voor jou en je vriendje geldt dat natuurlijk niet. Ongelukkige formulering van zijn kant om iemand te beledigen dus, terwijl hij daarmee ook mensen met het syndroom van Down beledigt.
Het klopt dat beide woorden iets met elkaar te maken hebben, waarme je zegt dat de formulering van jouw vriendje ook niet juist is. Maar doe vooral mee om scheldwoorden in ere te houden en om überhaupt te schelden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat het steeds minder gebruikt wordt betekent geenszins dat het niets met elkaar te maken heeft, zoals jij zei. Maar wring jezelf vooral in allerlei bochten om je gelijk te halen.
Ik heb geen Down, noch Elliot had Down, dus mij een mongool noemen zou geen belediging zijn voor Down-mensen, maar zou feitelijk onjuist zijn volgens de door jouw aangehaalde definities.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je een mongool noemen zou een belediging zijn voor mensen met Down
Lees je posts nog eens. Succes!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:12 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Het klopt dat beide woorden iets met elkaar te maken hebben, waarme je zegt dat de formulering van jouw vriendje ook niet juist is. Maar doe vooral mee om scheldwoorden in ere te houden en om überhaupt te schelden.
[..]
Ik heb geen Down, noch Elliot had Down, dus mij een mongool noemen zou geen belediging zijn voor Down-mensen, maar zou feitelijk onjuist zijn volgens de door jouw aangehaalde definities.
De relatie tussen mijn posts en het gebruik van woorden als mongool en mensen met Down, leg jij en enkel jij met jouw foutieve formulering. Je leest dingen die nergens zijn geschreven door mij. Noch onderschrijf ik jouw makkelijke oordelen over mij. Pure arrogantie om het makkelijk af te doen met "Lees je posts nog eens"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lees je posts nog eens. Succes!
Eveneens arrogant om te stellen dat ik me in allerlei bochten wring. Dat betekent dat jij aan de winnende hand bent in deze discussie? Wat een snelle oordelen hebben jij en je vriendje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat het steeds minder gebruikt wordt betekent geenszins dat het niets met elkaar te maken heeft, zoals jij zei. Maar wring jezelf vooral in allerlei bochten om je gelijk te halen.
Volgende keer zal ik alles stapsgewijs uitleggen. Misschien snap je dan wat ik probeerde te zeggen. Heb je het nummer van je begeleider? Dan kan hij me helpen uitleggen hoe ik het beste met je kan communiceren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:06 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
De relatie tussen mijn posts en het gebruik van woorden als mongool en mensen met Down, leg jij en enkel jij met jouw foutieve formulering. Je leest dingen die nergens zijn geschreven door mij. Noch onderschrijf ik jouw makkelijke oordelen over mij. Pure arrogantie om het makkelijk af te doen met "Lees je posts nog eens"
[..]
Eveneens arrogant om te stellen dat ik me in allerlei bochten wring. Dat betekent dat jij aan de winnende hand bent in deze discussie? Wat een snelle oordelen hebben jij en je vriendje.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die Elliotpipo had wel gelijk over hoe vrouwen sommige jongens behandelen.
Gelukkig zijn niet alle chicks zo en had die jongen het echt bij zichzelf moeten zoeken. Hij had wel meer dan enkel narcisme en asperger.
E: hetzelfde trouwens met mannen. Er zit niet echt verschil in.
Juist wel! Waarom zouden ze me geen ontmaagding gunnen? Ze zouden mij hiermee erg blij kunnen maken en het zou me toch een boost in zelfvertrouwen geven. Laat staan alle gezondheidsvoordelen die seks al geeft. Het kost ze immers geen rooie cent, en ik ben van die seksuele frustratie af.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 16:41 schreef netchip het volgende:
[..]
Nee, mij gaat het ook niet gebeuren om op 25-jarige leeftijd nog maagd te zijn. Dat ligt toch echt aan jezelf, ervan uitgaande dat je lichamelijk en geestelijk niets mankeert.
Die vrouwen treffen echt geen blaam hoor, ik vind ze alleen maar verstandig.
Ook dat is niet waar. Vrouwen zijn hun hele leven emotioneel instabiel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 19:26 schreef netchip het volgende:
1. Da's niet waar, ik las hier laatst dat mannen emotioneel instabiel tot hun 21e zijn, en vrouwen tot hun 25e.
Onderschrijf ik eveneens niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:32 schreef Zure het volgende:
1. Vrouwen zijn NIET eng. Vrouwen zijn gewoon mensen, behandel ze dan ook zo. Het zijn geen enge wezens.
Waarom ga je niet gewoon eens wat doen in plaats van jezelf zielig vinden en anderen verantwoordelijk houden voor wat er mis is in jouw leven?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Juist wel! Waarom zouden ze me geen ontmaagding gunnen? Ze zouden mij hiermee erg blij kunnen maken en het zou me toch een boost in zelfvertrouwen geven. Laat staan alle gezondheidsvoordelen die seks al geeft. Het kost ze immers geen rooie cent, en ik ben van die seksuele frustratie af.
Ik moet bekennen dat ik problemen heb in het sociaal contact, daardoor heb ik ook nauwelijks vrienden en is versieren een stuk moeilijker. Maar maakt mij dat als mens minder? Een meisje zou daar toch ook gewoon doorheen kunnen kijken en gewoon seks met mij kunnen hebben, ook al ben ik sociaal wat minder vaardig?
Omdat meisjes geen liefdadigheidsinstelling zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 03:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Juist wel! Waarom zouden ze me geen ontmaagding gunnen? Ze zouden mij hiermee erg blij kunnen maken en het zou me toch een boost in zelfvertrouwen geven. Laat staan alle gezondheidsvoordelen die seks al geeft. Het kost ze immers geen rooie cent, en ik ben van die seksuele frustratie af.
Ik moet bekennen dat ik problemen heb in het sociaal contact, daardoor heb ik ook nauwelijks vrienden en is versieren een stuk moeilijker. Maar maakt mij dat als mens minder? Een meisje zou daar toch ook gewoon doorheen kunnen kijken en gewoon seks met mij kunnen hebben, ook al ben ik sociaal wat minder vaardig?
Hij heeft alles al geprobeerd en nog krijgt hij negatieve respons van de dames. Hoe zou jij je voelen in zijn situatie?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon eens wat doen in plaats van jezelf zielig vinden en anderen verantwoordelijk houden voor wat er mis is in jouw leven?
Nee, blijkbaar niet. Bij mij werkt dat toch anders. Ik ga er vanuit dat indien iemand aardig is, ook aardig wordt teruggedaan. Nou voor vrouwen geldt dat blijkbaar niet en hebben ze het recht zich altijd bot te gedragen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 07:46 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Omdat meisjes geen liefdadigheidsinstelling zijn.
Hexagon en co zijn nou eenmaal rechtse rakkers die vinden als je ergers in faalt (werk, relaties of iets anders) je daar zelf verantwoordelijk voor bent.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:52 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Bij mij werkt dat toch anders. Ik ga er vanuit dat indien iemand aardig is, ook aardig wordt teruggedaan. Nou voor vrouwen geldt dat blijkbaar niet en hebben ze het recht zich altijd bot te gedragen.
De tering zeg, laat dit een trol zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:52 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar niet. Bij mij werkt dat toch anders. Ik ga er vanuit dat indien iemand aardig is, ook aardig wordt teruggedaan. Nou voor vrouwen geldt dat blijkbaar niet en hebben ze het recht zich altijd bot te gedragen.
Wat betreft werk hebben ze wel enigszins gelijk omdat op school en aan de uni bepaal je zelf hoe hard je studeert, hoewel intelligentie ook een rol speelt. Maar in relaties ben je volledig afhankelijk van de toeschietelijkheid van die ander. Maar dat ik aardig doe tegen vrouwen en ze me vervolgens in elkaar slaan, bedriegen, bestelen of voorliegen waar geen enkele aanleiding toe is, maakt me verbitterd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 08:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hexagon en co zijn nou eenmaal rechtse rakkers die vinden als je ergers in faalt (werk, relaties of iets anders) je daar zelf verantwoordelijk voor bent.
Maar ik denk beter dat je er met iemand over kan praten en dan iemand die je echt kan helpen en dat is hier niet op een internetforum.
Maar hoe stel je jezelf op tegen meiden? (Aardig zijn vind ik te onduidelijk)quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:01 schreef IdealeSchoonzoon het volgende:
[..]
Wat betreft werk hebben ze wel enigszins gelijk omdat op school en aan de uni bepaal je zelf hoe hard je studeert, hoewel intelligentie ook een rol speelt. Maar in relaties ben je volledig afhankelijk van de toeschietelijkheid van die ander. Maar dat ik aardig doe tegen vrouwen en ze me vervolgens in elkaar slaan, bedriegen, bestelen of voorliegen waar geen enkele aanleiding toe is, maakt me verbitterd.
Ik zeg gewoon "hoi, hallo, hoe gaat het" en dan praten we over leuke dingen als studie, sport etc. Maar vaak genoeg halen vrouwen al hun neus op als ik hoi of hallo zeg. Blijkbaar zijn vrouwen alleen op zoek naar kerels die minimaal 1.90m en 85 kg aan spier zijn. Nou sorry hoor, ik zit daar net onder, maar dat is geen reden om zo tegen me te doen. En die maagdelijkheid is niet eens wat ik mis, gewoon dat vrouwen aardig doen. Mannen kunnen toch aardig doen, waarom vrouwen dan niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:06 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Maar hoe stel je jezelf op tegen meiden? (Aardig zijn vind ik te onduidelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |